Zdravim. Mám takový problém, že je stále zaplé topení.nefunguje Ovládání, ani zhasnutí motoru a vyndání klíčku ze spínačky. Vypnout jde pouze vyndáním pojistky(40A) z pojistkové skříňe pod čelním sklem(po chvíli je horká, ale vydržela)odpálilo se mi relé(odpor). Pokud by měl někdo nějaký nápad, tak prosím poraďte. Dík
22.08, 27. 11. 2014, odpovědětvymenit ?
17.59, 28. 11. 2014, odpovědětvyměnit ale co..rele sem nechal opravit.Vyměnili se ty dva malý čtverečky se šesti packama(3 po každé straně) a záse se to spálilo..tak nevim,aby se nespálil i další novej odpor..a pak mi nejde do hlavy, proč ten větrák běží furt..když se odpálí relé, tak se přeci vypne a nejde..
20.07, 28. 11. 2014, odpovědětvyměň odpor a uvidíš..závada může být v něm, neodpálila ho jiná závada. Pokud je odpor špatný, pak se ventilátor točí neustále..
20.04, 28. 11. 2014, odpovědětasi tu mluvím do větru..odpor je vadný a proto jede větrák i bez klíčku v zapalování. Zřejmě je i příčinou nějakého zkratu, a proto se to spálilo, i když nevím co.. Co jsou dva malý čtverečky se šesti páčkama? (a kde?) Klidně si v tom nechej šťourat nějakého kluka, ale pak se tu neptej o rady, když je stejně neposlechneš. A ten ventilátor drží na jednom šroubu, když se ohneš u spolujezdce pod palubkou, tak ho lehce najdeš. Vyndej ho a zatlač šroubovákem na ty tři gumové držáčky a sundej z ventilátoru plastový kryt. Prostříkej kluzné ložisko nějakým odrezovačem a protoč ventilátorem, můžeš použít i vzduch, jestli máš kompresor. Pak ho prostříkej nějakým mazivem..
23.49, 29. 11. 2014, odpovědětrocnik ?
21.55, 28. 11. 2014, odpovědětv TP 2000 ale na sklech .9 takže 1999 nemá facelift. dnes se mi v tom šťoural kluk, ktrerej se zabývá autoelektrikou a říkal, že jde větrák ztuha - že se netočí tak volně, jak by asi měl.-tak by to moh být prej ten problém.ale nevím co s tím relátkem už je dvakrát opravovaný a nevim, zda ještě něco vydrží, když se to přeletuje zas..neměl by někdo navíc?
15.27, 29. 11. 2014, odpovědět