trojka, 3000 otáček a motor spadne do nějakého nouzového režimu, pak sice stačí vyřadit a znovu zařadit a vše se chytne, ale je to otravné, když to potřebuješ potáhnout. někdy to dělá sotva vyřadim, jak dojíždím.dvojku musím natáhnout na pět tisíc, aby to skočilo do toho nouzového.4 a 5 okolo tří tisíc..
19.49, 13. 12. 2014, odpovědětmozno by si mohol aj prezradit, co mas za voz ...
20.15, 13. 12. 2014, odpovědětodpoj vahu uvidis, vidim to na zasrany snimac tlaku turba hore na sani MAP senzor, alebo ovládanie variability turba/zasekavanie lopatiek.snimac kluky nepredpokladam
22.29, 19. 12. 2014, odpovědětzaslep nachvilu egr a chod to vyskusat.
22.29, 19. 12. 2014, odpovědět