Zdravím Mám nově alfu jtd,a ne a ne ji zahřát,naposledy jsem jel 30km do Ostravy a po té co se zahřála na 50 sem pustil topení abych neumrz a ručička se ne a ne hnout,jako je to 1,9 a má nový chladič ale itak something is wrong.Někdo s faceliftem z okolí karvinska by se nenašel na krátký scuk,určitě by mi hodně věcí objasnil.díky ahoj
19.15, 4. 1. 2015, odpovědětTen termostat je třeba vyměnit. Bohužel to stojí dost a proto je třeba hledat levnější prodejce. Dá se ušetřit i několik tisíc!!!
19.16, 5. 2. 2015, odpovědětje to tu pisane 100x - kup za babku renoltacky a narvi ho do hadice ( http://www.autodilycz.cz/zbozifoto/is_97577_termostat-wahler-wh-3029-83.jpg )
23.16, 5. 2. 2015, odpovědětskusím to teda,tady tenhle cos tu dal odkaz na fotku je konkretne z ktereho typu,roku nebo obsahu thx
20.40, 17. 2. 2015, odpovědětAhoj hele mám stejný problém s 2.4. JTD a to jsem koupil chladič i termostat originál za plnou cenu . Ale pořád se špatně zahřívá topit začne po dlouhé době a teplotu drží hrozně špatně ! Ve Fiatu mi neporadili a nakonec jsem se dozvěděl že to není ojedinělí případ !
21.14, 6. 2. 2015, odpovědětno a na kolko ti hreje motor? ved musis vidiet na budiku kedy otvara, ved ak ti otvara na 70 tak je zly termostat aj ked je novy
8.13, 18. 2. 2015, odpovědětJá řešim to stejné, podle budíku se mi to ohřeje na 70 stupňů a ručička se odtamtud prakticky nehne. Zjistil jsem ale, že teplota chladící kapaliny v nádobce je přitom ale 80 stupňů. Termostat otevře až při přibližně této teplotě, hadice od něj do chladiče je prvních několik kilometrů uplně studená. Podle mnohých je prý blbost že je termostat vadný, buď prý nezavírá vůbec a nebo je v pořádku, z principu se prý nemůže rozbít tak, že by začal otvírat při nižší teplotě. Jsem tak trochu na vážkách co dál. 80 stupňů asi není pro motor tragických, ale asi ani ideálních, spotřebu mám 7 litrů (1,9 MJTD 110KW), něco mi říká že by to mohlo být míň, kdyby byl motor teplejší... PS: ten termostat do Renaulta mám doma úplně novej, nakonec jsem ho tam nedal, kdyby ho někdo chtěl v Brně, nebo na vysočině.
11.29, 18. 2. 2015, odpovědětdej mail domluvime se,vemu ho. Jinak mě to sepne normalne pri 88` ale ta doba nez se nani dostanu.15km je na 1,9moc.a kdyz zahajcuju tak to lehne na 50 a nezahriva se ani kdyz stojim takze si myslim ze muze nedovirat
17.57, 18. 2. 2015, odpovědětZdravím mne sa hrial na 70 stupnov ale ked som ho vytočil na 3000 otáčok a viac hore kopcom tak sa zohrial na 90 stupnov.Ale som musel menit rozvody lebo boli staré vekovo a pri výmene rozvodov menili aj vodnu pumpu že to sa robí s rozvodmi.Od tedy sa mi hreje podla budíka na 110 stupnov podla riadiacej jednotky v servise 100 stupnov vtedy otvorí termostat a teplota klesne podla budíka na 90 stupnov podla riadiacej jednotky 80 stupnov aj na rovine bez vytáčania. Skuste sa pozriet na vodnu pumpu. Spotreba v lete v pohode 5,0 l priemerná nemusim sa znažit Spotreba v zime v pohode ani sa nemusim znažit 6,0 - 6,3 l. Motor 1,9 jtd 8V 85kw sedan
14.43, 19. 2. 2015, odpovědět