Zdravím Alfisty,mám problém s magnetickým ventilem co pouští olej do variátoru.jsou tam stálé volty 6-7 voltů a při zvýšených otáčkách se volty nezvýší.Dříve se volty vůči otáčkám zvýšily a teď už ne.Samozřejmě pochrastívá variator.Myslel jsem,že je variator KO,jenže po několika rozebírání a sestavování pořád stejnej výsledek,než jsem zjistil,že nekorigujou volty.Nevíte někdo čim to je?Má to spínat snad nějaké relé,ale nevím které.
11.33, 18. 2. 2015, odpovědětOpraveno,prdlá pojistka.Už tam volty jdou,ale nefachá ten elektromag.ventyl,nevíte kde sehnat nový?
0.22, 19. 2. 2015, odpovědětAsi bych měl mít jeden starší...
16.02, 19. 2. 2015, odpovědětsi si isty, ze chces kupovat novy solenoid ? ... http://www.alfa-onlineshop.de/artikel.php?id=15648
8.47, 19. 2. 2015, odpovědětJsem si jistý,koupil sem 156 1,8 facelift a byl tam uřízlej a obě vačky o 2 zuby mimo.Pred tím sem měl starší 156 a přišlo mi,že tam taky zlobil.Tak sem ho dal do nový.Po rozhejbání přes baterku chvíli jde a pak když ho vyndám,dám tam zpátky ten uřízlej,abych mohl nastartovat,tak neotvírá.Přes mulťák se volty zvyšujou.Právě,že před měsícem sem se s ním mordoval a najednou se chyt,motor krásně tichej a jela parádně,ale to sem ho promazal vazelínou:)a šel,ale teď už zas nejde.
16.26, 19. 2. 2015, odpovědětVypadá to,že snad tam nacpu zas vazelínu:))Stejně min to nejde do hlavy,že přes baterku jde a přes konektor ne,že by už neměl sílu na pružinku?
16.57, 19. 2. 2015, odpovědětale ja narazam na to, ze novy solenoid stoji 300 euro... a inac, ziadne volty sa tam zvysovat nemaju. bud tam je 0 V alebo 12 V, podla toho ci je vypnuty alebo zapnuty. rele ho spina az od 2500 rpm vyssie .
16.45, 19. 2. 2015, odpovědětJá tam mám 7 a něco a kolem 2000 mám 12 až 13 něco,prostě otáčkama se V zvyšujou,nevíš který relé to ovládá,teď jdu na noční,možná napíšu z práce.
17.06, 19. 2. 2015, odpovědětRelé je u baterky.
17.58, 19. 2. 2015, odpovědětS tou narážkou sem to pochopil:)proto ta vazelína:)No jo jenže které to je.postupně,že je odpojim a startnu jestli pujde proud.při prvním odpojování chyba motoru,pak sem našel tu prdlou pojistku,ale ta mi prdla,že sem si cvrnknul drátkama o sebe při měření.Byl sem na diagn.a psalo to chyba napájení,nešlo vymazat,pak sem doma našel tu prasklou pojistku,zítra jedu znova na diag.tak uvidim.divný,ze neshasne kontrolka ani po vypojení baterie.no uvidíme.
20.05, 19. 2. 2015, odpovědětTak to dopadlo tak,že sem si koupil diagnost,klíč+cd za 500,našla ho manželka na netu tak že to risknu,že nebudu jezdit 20km kvůli compu.Sice to trvalo půl dne než sem rozchodil kabel.Chyb tam bylo,že by mi nestačil možná toaleťak.Chyby vymazány,ješte otestovaný akční členy i ten solenoid maká,doufam,že bude.Jediny co jsem neřešil sou zdvihátka.člověk je zblblej z variatoru.Ten zvuk je takovej kovovější než dieselvariator:)Jo a ješte zjištěno o 50000km navíc.Naštěstí jenom 50.Jooo Mates auto CHrudim kvalita!!!
23.34, 20. 2. 2015, odpověděttak vidis, uz si mozes robit aj diag. sam. tie km, co ti tam ukazuje, to je irelevantna informacia. neviem skade to nacitava ale v zivote som nevidel, aby to vypisalo pravdivy udaj.
11.03, 21. 2. 2015, odpovědětNo sem rád,že sem to dal do cajku,přeci jen s diagnostikou to teď bude jednodužší.A taky dík za pokec.
22.02, 22. 2. 2015, odpovědět