ahoj,chci se zeptat,mam AR156 2.5 a když svoji alfičku pořadne točim,a jde do červenych otaček,tak mi to jakoby hodi neutral,proste to vypadne.je to asi nejaky omezovač,nejde to nejak vypnout nebo tak neco???diky za odpověd
11.51, 26. 7. 2007, odpovědětNo tak na to jde snad napsat jen ROFL :-)))))))))))
12.30, 26. 7. 2007, odpovědět???
12.35, 26. 7. 2007, odpovědětNo snad ti je jasny, ze to je omezovac a taky ti je asi jasny proc tam je. Ale klidne si ho nech odstranit(urcite to pujde) a poradne to vytoc, uvidime jak dlouho budes jezdit :-)))
18.26, 26. 7. 2007, odpovědětjj, to co píšeš je mi jasné, sice nejsem odborník, ale tohle vím, spíše jsem měl na mysli,jestli to nejde udelat tak, že by to v určitých otáčkách drželo ty otáčky a ne vypadlo, tak to ma třeba kamarada na mazdě. protože když třeba předjiždíš, jde fakt o vteřiny a v tom ti to vypadne, tak je to dost blbé. autičko mam rad, určitě ho nechci zničit.
20.34, 26. 7. 2007, odpovědětno, bude to trosku vedle tehle diskuze, ale nevadi... Uz mi par lidi napsalo taky ten ROFL a nikdo mi nebyl schopnej rict, co to presne znamena.. tak jsem se porozhlidl a mam to... ROFL: rolling on floor laughing... smeju se, az se valim na podlaze...:-))))))))))))))))))))) to je to... rad jsem poucil!!! cuore sportivo
22.02, 26. 7. 2007, odpovědětnebo RTFMF
14.52, 26. 7. 2007, odpovědětvypadava to az v cervenem poli?
16.05, 26. 7. 2007, odpovědětano, až v červenym
20.35, 26. 7. 2007, odpovědětpokud vim, tak v cervenym poli, by jsi mel byt minimum casu, aspon to tak pisou vyrobci aut, takze nechapu, proc se tam chces zdrzovat .. pokud ti to bude v cervenym poli cukat, je to vporadku, zasahuje management motoru - blizis se k rezonantnimh otackam... dalsi zvysovani je mozne - upravou hodnoty max otacek v ECU, ale na ukor toho, ze se az nebezpecne priblizis rezonantnim otackam, coz muze byt pro motor konecna;pokud ovsem mas jiny problem - hodi to jako neutral - cert vi, co to je za pojem, je to chyba