Zdravim, mam motor 1.9JTD, rocnik 2000. Tankoval jsem zatim klasicky dizel, chtel jsem ale vyzkouset V-Power, jestli je to pouze marketing nebo je v tom neco vazne. Zkusenosti jsou nasledujici: motor tissi, v nizkych otackach je pruznejsi. Kdyz jezdim jak 99leti deda, spotreba jeste relativne v poho, jenze kdyz na to slapnu a jezdim brzda plyn, tak awto pije veeeeelmi vela. Jel jsem do HK (+-200km), cestou tam velmi prselo, takze max 140kou, spotreba jeste dejme tomu ok, cestou zpatky otacky byli vkuse 4000/min....v Praze uz mi svitila kontrolka paliva... (spapala asi 12l/100km) Mate nekdo podobne zkusenosti? Je to palivem nebo mi odesla lambda nebo neco pod.? Zkusim tanknut normal dizel a uwidim jak na to reaguje... Vitam rozumne nazory...
11.39, 7. 8. 2007, odpovědětlambdou to u 1.9JTD fakt nebude :-D Diesel V-Power? :-O na to jezdi Shummi?? :-O
11.45, 7. 8. 2007, odpovědětmax 140 a otacky 4000? co si isiel na 4-ke? ja mam pri 140 asi 3000ot/min. aky to mas motor presne? ja mam 1,9JTD 8V 77kw
12.42, 7. 8. 2007, odpovědětSe nediv při takový jízdě!! Podobnou zkušenost jsem kdysi udělal na trase Brno-Praha a teď mám o dost lehčí nohu:)
13.28, 7. 8. 2007, odpovědětmyslim ze je to realne, ved ked jazdim normalne predpisovo, tak tocim okolo 2-2500 ot. a spotreba 5-6l. tak ked si tocil 4tis. tak to vychadza priamoumerne dvojnasobne ot. a dvojnasobna spotreba.
13.40, 7. 8. 2007, odpovědětTo sice ok, jenze kym jsem tankoval regularni dizel, at uz Shell, OMV nebo Esso a jezdil jsem uplne stejne, spotreba byla kolem 7-8l. To znacne zvyseni je od ty doby, co jsem natankoval V-Power Diesel...pritom lidi psali, ze timto palivem spotreba by mela klesnout...
14.02, 7. 8. 2007, odpovědětS 1.9 JTD 85kW (ale Stilo MW) jsem docílil při prasojízdě na trase Brno - Praha spotřebu 9,5 podle PP. 12 je opravdu dost. Za kolik jezdíš s lehkou nohou?
14.12, 7. 8. 2007, odpovědětKdyz jsem jezdil podle predpisu, spotreba byla kolem 7l. Pp nemam, takze tak +- tipuju, ale urcite nezral tolik jak ted. Mozna je to nahoda a poruchalo se neco prave ted jaxem natankoval V-Power, nebo nevim. Motor jede uplne stejne, mozna o malo lip, nic nesviti, zadne divne zvuky nejsou, proste vse jak bylo, akorat ta spotreba... Myslite ze ma to cenu hodit na diagnostiku? Nebo jak na to?
14.23, 7. 8. 2007, odpovědět12l je strasne moc a tim dieselem od Shellu to nebude, jednou jsem ho zkousel a na spotrebu to vliv nemelo.
19.21, 7. 8. 2007, odpovědětMyslite ze to muze byt vahou? Podle clanku na: http://www.tipcars.cz/applications/magazin/clanek.php?id_clanek=1940&from=tipcars&kodboxu=homepage&sobrazkem=A&Lang=cz "Víte, že i benzínové motory mohou mít měřič hmotnosti nasávaného vzduchu, tzv. váhu? Tak Twin Sparky jí mají. Ale když odejde u dieselu, neděje se nic až na to, že netáhne." Jenze me to jede uplne stejne jako pred tim, tahne normalne i maximalka je stejna. Filtr? Ktery mas na mysli? Diky za rady...
13.12, 9. 8. 2007, odpovědětZkušenost s D V-P je taková, že motor je mnohem klidnější, relativně tišší, lepší odezva na plyn, spotřeba lehounce vyšší. Jezdil bych na něj furt.
22.57, 12. 8. 2007, odpovědět