Zdravim, do poctu k vasim prispevkom dodam aj ked odpoved nedufam, skusenost. nizky tlak oleja na displeji a kontrolka oleja ... tak som vymenil cerpadlo a snimac na bloku. nic, to iste. Nahodil som budik tlaku oleja co som mohol skor :) na cerpadle je dobry tlak volnobeh 2bary 2rpm xgiri :) cca 4bary vyssie ide linearne az po 7 barov ... nahodil som tento snimac potom na blok motora zozadu kde ukazalo podobny tlak takze na kanal to nevidim ... aj tak ten jebnuty displej ukaze nizky tlak, aj by som sa na to vysral lenze ecu hodila motor do nudzoveho rezimu takze 103kW JTD ide ako 3kW fabia napr. Nastartujem nic nevypise displej stlacim spojku vypise, pustim spojku nevypise a dokola ked idem vyhodi to potom prestane preblikne pustim plynovy pedal idem na 2000rpm a nic dotknem sa plynoveho pedalu a uz to zase svieti a potom tomu tak jebe ze uz to neda logiku nijak... Ak nema orig snimac na bloku ale moj snimac co je prepojeny na budik od kial ten idiot vie ze ma nizky tlak.... ? Myslim si ze jebe ECU alebo kabelaz, potreboval by som schemu. Pre vasu knowledgebiely kabel od snimac ana bloku ide rovno do interieru obchadza teda ECU, asi je napojeny na LED minus a premostuje to mozno naspet k ecu ... neviem je to shit, super auto skurvena elektrika, mozno pozrem ten zvezok co prechadza dovnutra kasne ale je to guma zlisovana takze picu, skorej schemu alebo v tom co pisem niekto vidi tretiu moznost ? THANX
20.09, 22. 9. 2018, odpovědět2 bary na volnobeh - asi studeny olej? Jaky je tlak pri stlacene spojce? Je to jenom ukostreni spinane pri 0,2-0,3 bary, takže promerit vedeni.
21.57, 23. 9. 2018, odpověděttak som na to prisiel skor nez som vobec cital tvoju obetavu reakciu a nahodou sa zhodneme, problem bol GND pri baterke a na druhej strane. TIez snimac spojkoveho pedala, vymenil som a ok ... Motor pojde von pozrem elektriku celkovo aj zvezky kontakty musim dosiahnut maximalnu spolahlivost, JTD mi na to dava dovod. K tomu oleju ... snimac orig od vyroby som namontoval na olejove cerpadlo, M18 imbus cervika von a namiesto toho M18 stupel prevrtany a navarena M14 matka silikon na konci medenne podlozky a je. vybavene. Budik depo a ten zlaty snimac ostava vzadu je to zase stupel M14 prevrtany na to navarena predlzena matka M6 a na konci matka na snimac tusim stupanie 1. Teply volnobeh mam ale len 1.6 baru co sa mi zda malo, 2000rpm vychadza na 4.2baru a 3000rpm mam 5barov. Asi bude najvyssi cas prejst na 10w. Neviem ci sa hodi do 16V JTD chcem tam nechat systentiku a ta pri 10W je len 60 shell/selenia/valvoline alebo w50 total. Tieto oleje vsak neviem ci su vhodne pre TD motory
22.25, 25. 9. 2018, odpověděttlak oleje se meri tlakovym budikem ne elektrickym.. 1,6 baru pri horkem oleji je dost (otazka je, kolik to je ve skutecnosti)
17.49, 26. 9. 2018, odpovědětnaco su potom elektronicke budiky ? jasne v servisoch to robia inak ale mne neostava nic ine nez toto. Mal som uz alfy a 1.6baru je slabe, Twinspark 1.8 asi dva roky dozadu mi tlacil 2.5 baru na volnobeh pri 88 stupnov co sa mi zda vela ... 1.6 baru je podla mna spodny limit
20.03, 26. 9. 2018, odpovědětkvuli cene a presnosti tenzometricke jednotky
12.29, 29. 9. 2018, odpověděttak jsem se na to podival a 103 kw ma mit tlak 2,5 - 3 bary pri 4000 ot/min a 1,8 TS má 3,5 - 4,5 pri 4000 takze jak jsem rikal, 1,6 pri volnobehu a horkem oleji je dost, pokud to, co jsi nameril se priblizuje skutecnemu tlaku, ktery bys zmeril kvalitnim merakem
17.31, 1. 10. 2018, odpovědět