Zdravim, Stalo sa vam niekedy ze po nastartovani a tak 10minut jazdy neslo turbo a potom naskocilo? Je to teplotou motora alebo riadiacou jednotkou? Dnes sa mi to stalo 1.krat, tak som bol z toho trochu v soku. Auto mam len tyzden, tak poradte prosim co stym. Tiez som chcel nastartovat a po nazhaveny zhasla komplet elektrika v auta, nesli ani svetla ani nastartovat. Preklepal som poistky a rele a potom to islo, no a hned ten problem s turbom.
14.59, 19. 8. 2007, odpovědětNormalni to neni, turbo musi fungovat porad.
22.38, 19. 8. 2007, odpovědětnechapem to co znamena ze sem tam nejde turbo, akoze raz sa lozisko zadre a druhy raz nie??? raz sa lopatky krutia raz ne? nechapem
22.44, 19. 8. 2007, odpovědětked ti ,,nejde,, turbo aj ti to dajak atypicky dymi? alebo dajak mrtne piiiisska?
22.44, 19. 8. 2007, odpověděttakze takto: Dnes sa mi to stalo druhy raz, neviem presne povedat ci to je turbo alebo nie, mozno privod paliva alebo nieco - nie som mechanik. a ako som sa dnes dozvedel tak to turbo prakticky byt nemoze kedze pracuje pasivne. Predtym som jazdil na hladkom 1.9 diesel, takze pre porovnanie presne tak taha 156 s tym problemom ktory opisujem. po par kilometroch vykon naskoci, nie pomaly ale hned. Proste mem zosliapnuty pedal na 3ojku a naraz sa auto rozbehne. Tak neviem. A to stym zapalovanim sa mi stalo znovu dnes, poklepal som po poistkach pod volantom a bolo hotovo.
23.31, 19. 8. 2007, odpovědětjedine dianostika a este sa takto spytam ak je to do 1800 otacok mrtve a potom vzdy vytsreli tak je to normalne, ale napr moja 2,4JTD je uz pri 2000 krutak jak svina a tlaci do sedadiel riadne
9.46, 20. 8. 2007, odpovědětnie je to podla otacok, je to tak 10 minut po starte, ako keby pri studenom motore. Mozem slapat na plyn ako chcem a mat aj 4tisic otacok a nic. Po par minutach sa auto z nicoho nic prebudi a ide o 100% lepsie, behom sekundy
10.08, 20. 8. 2007, odpovědětsto pro dake cidlo, chalani ti poradia viac, zeby zas ta zazracna vaha vzduchu?