Mám problém, v běžném provozu mi teploměr ukazuje 80 stupňů, ale jak vyjedu na dálnici tak nemůžu jet víc jak 110 km/h, protože mi vyleze teplota až na 130 stupňů. Nad 2 5000 ot se začne přehřívat, když vyřadím jde teplota dolů. Mám 1,9 JTD SW, asi mi nesepne druhý stupeň a když je zapnutá klima, přepálí to pojistku. Neví někdo co s tím. Díky
11.05, 27. 8. 2007, odpovědětTo může dělat vodní pumpa.Něco podobnýho - ne li vyloženě stejnýho se mi přihodilo s oktávkou.Do 2000ot se s tím mimo město dalo jet,jak jsem to začal víc točit tak se to začalo přehřívat a lezlo to až na 130.Ve městě to nedělalo prakticky vůbec.Bylo to vodní pumpou.Hřídelka tý pumpy je kovová a na ní je plastová vrtulka která když se uvolní tak se začne protáčet a nefachá vodní pumpa.Vyzkoušej ještě jestli ti to topí tak jak má.Pokavaď je v hájí čerpadlo,moc topit by to nemělo.
11.31, 27. 8. 2007, odpovědětvyzkouším, díky
11.39, 27. 8. 2007, odpovědětTen druhej stupeň ventilátoru to bude dělat těžko,protože právě při jízdě po dálnici je auto dobře chlazený náporem vzduchu a tak by se to tam neprojevovalo.Ten 2 stupeň věntilátoru by se projevoval hlavně ve městě kde jen popojíždíš.Já bych to viděl na tu pumpu - úplně přesně to odpovídá.Nebo ještě termostat kterej neotevírá úplně.
9.44, 28. 8. 2007, odpovědětnebo jsem taky slysel ze se obcas zanese chladic bordelem a nestiha to chladit....ale asi bych proveril tu watterpumpe jak rikaji ostatni
9.48, 28. 8. 2007, odpovědět