Když je auto v tahu při rozjezdu 1-2-3-4...lehce zrychluju předek odlehčenej tak na přední nápravě něco praská, křupe, bouchá nevím jak bych to přesně popsal,ale není to na hrbolech , naprosto rovná silnice. Je to na levý straně u řidiče .Nemůžem na to přijít čím to je.
17.55, 30. 8. 2007, odpovědětkulovy cep na spodnim ramene, pripadne tentyz na hornim. Kolo dolu povolit matku co je na cepu horniho ramena a jebnout po tom trochu aby se cep uvolnil. Jakmile neni spojeny s tehlici da se rukou zjistit jestli ma vuli, pokud ne je to na 100% dolni cep. I pokud ji ma muze to byt spis dolni cep. Melo by ti ko krupat i pri brzdeni a v plnem rejdu na levo pri pomalem prejizdeni nerovnosti (treba pri parkovani. Vymena obou ramen na jedne naprave je akce cca na 1,5 hodky pokud uz si to delal, pokud ne tak na 4. Doufam ze ti to k necemu bude.
19.27, 30. 8. 2007, odpovědětTo křupání je jen když je předek odlehčenej když se zrychluje, při prždění a v plným rejdu je klid.
18.49, 31. 8. 2007, odpovědětTaky by to mohl bejt kloub poloosy.Měl bys to poznat tak,že zvedneš auto na zvedák,necháš zařazenej kvalt a zkusiš kolem zatočit tam a zpátky.Neměla by tam bejt vůle.Pokud jí tam budeš mít,je některej z kloubů na poloose v háji
21.55, 31. 8. 2007, odpovědětsilentblok spodního ramena, centrální 250 kš/ks....už sme na to přišli....silentblok sám o sobě nekřupe...ale jak je trochu vymačkanej tak se tam dotýká nějaký vzpěry a o sebe se to tře a ťuká a skřípe...a to je celej ten problém.....na druhý straně už to bylo taky vymačkaný ale tam to ještě při jízdě nekřupalo....
22.22, 4. 9. 2007, odpovědětjo, to se mi stalo kdysi taky. ale výměna nepomohla, za chvíli zase cestobal. tak jsem si udělal vlastní závitový pouzdra do hlinikovýho držáku silentbloku. utáhnul na 65 a od tý doby byl klid.
22.42, 11. 11. 2014, odpovědět