Přestože to admin smazal, tak to sem dám znovu. Návod i videa jsou od uživatele Táta.
23.20, 30. 8. 2007, odpovědětAsi před rokem a půl jsem si pořídil 156 a už při nákupu jsem se informoval jak je těžké (velice lehké) vykrást toto auto. Asi v červenci 2005 se mně do něho dostali během jednoho týdne 3x. Po rozlomení všech zámků jsem je nechal zacelit a používám pouze alarm s centrálem, na tom místě přestal parkovat a byl klid.. ale až do dnešního dne, kdy jsem našel zase auto odemčené a trošičku "probrané". Bohužel až teď jsem se tomu problému jak se dostali dovnitř a přitom tam nemám zámky, věnoval a zjistil jsem, že je to tak jednoduché že bych nejraději zajel do Itálie... Jedná se o to že při "vylomení" kliky dvěří směrem dolů, a to tak že na první pohled to není vidět, dochází k napnutí táhla vložky zámku mezi klikou a zámkem. Při tomto samozřejmně dojde k odemčení pomocí centrálu celeho vozu. Snažil jsem se tuto operaci nahrát pomocí telefonu a poslat ji někam aby to věděli všichni a mohli tomu zabránit. Bohužel jsem stál vedle kostelní věže.. ale je možno před tím než začnout bít zvony slyšet zvuk jek se celé auto odemyká. Provedl jsem demontáž tapicirungu (nevím jek se to píše přesně..) a našel problém. Na zámku (vložce) je táhlo které při odemykaní klíčem se posouvá a pomocí elektrických zámků se to celé otevře. Po demontáži tohoto táhla sise nejdou otevřít dveře pomocí klíčku ale nevím kdo ho dnes ještě používá.. ostatní funkce jako uzamčení zevnitř všech dvěří, odemčení a podobně zůstanou zachována.. Je sice nebezpečí že pokud se tam zloděj nedostane jednoduchých způsobem, tj. ohnutím kliky, že způsobí větší škodu, ale třeba ho to odradí.
23.20, 30. 8. 2007, odpovědětPro lamy z Prahy za pár stovek výše uvedenou úpravu provede Venca155 (608919008)
23.22, 30. 8. 2007, odpovědětno potes koste...udelal jsem z toho clanek na cuoresportivo.net v sekci technika/ostatni kdyby se to nekomu nechtel stahovat
14.34, 31. 8. 2007, odpovědět