Zdravim pani.Mam jeden problem na alfe 156 a neviem si uz rady.Problem mam ten ze ked nastartujem studene auto tak ide jak na tri valce ale po troch sekundach sa rozbehne ale ked na nom idem asi takych 1000m vynehava ale potom uz ide ako hodinky.Uz som menil vahu vzduchu sviecky snimac teploty vzduchu bol som na diagnostike a tam mi nezistili nic auto bez zavad a stale to robi.
18.45, 4. 9. 2007, odpovědět1.6 ts
19.21, 4. 9. 2007, odpovědětNo já měl na 1.8TS podobný problém. Po nastartování se motor třepal, jako kdyby chtěl chcípnout, jak naběhl, tak měl chod jako když je chudá směs, "díra" v plynu, po pár minutách ale už běžel normálně. Nedělalo to ale při každém nastartování, nejvíc v létě ve vedrech. Bylo to starou verzí firmwaru v řídící jednotce. Tento firmware byl ale pro 1.8 a 2.0TS, nevím, jestli se to týkalo i 1,6TS.
20.53, 4. 9. 2007, odpovědětpro tomy: co máš za rok výroby??a jakej máš kód motoru? a kde ti to přehráli a kolik to stálo :-) dík :-)
21.16, 4. 9. 2007, odpovědětDela mi to sami a mam 2.5 V6 nevim co s tim. Diagnostika nic neukazala. Po nastartovani jen studeneho motoru skoro chcipa, pak po ujeti prvnich 100m uplne skube s celym autem, jako kdyz vynechava plyn a pak najednou naskoci a vse je v poradku. Co s tim mam delat?:o(
21.34, 4. 9. 2007, odpovědětporadiil by mi někdo svítí mi vstřikování, když nastrtuju tak musim prošlapávat než trochu motor rozpovídam a při stání na volnoběh se drží, sice chvílema kucká ale drží, ale dyž bych se chtěl rozjec tak mam co děla ale nakonec jede a když už je trochu v otáčkách a jedu spíš rovnou vozovkóu tak až na kontrolku vstřiku vypadá jízda ok...jen co podřdim před zatáčkou chípne:-( nevíte někdo od oka co s tim ?
23.07, 4. 9. 2007, odpovědětznámí co do toho tak trochu viději mi řekli že alfy trpěj na vstřikování a že jeden z nich moh třeba odejít,
23.09, 4. 9. 2007, odpovědětkdyž svítí kontrolka vstřiku, tak se auto přepne do nouzovýho režimu, jede ale alfa to není, postrádá veškerý výdobytky alfího motoru, pokud motor houpe může to bejt váha, lamba....ta kontrolka svítí skoro na jakoukoliv chybu řj motoru, než laborovat chce to diag. startování motoru a kuckání, zkusit nejdřív potočit klíček, a poslouchat čerpadlo až natlakuje benzín, nejdřív hučí pak jakoby tiká, to už přepouští, jak to trvá dýl a dýl tak je zaděláno na absolutní kolaps, jak čerpadlo skončí auto nejede. pozor musí bejt přesnej typ čerpadla, řídí totiž kolik benzínu se má dostat do motoru. jinak ještě houpání a kuckání motoru těsně po startu, alfy maj nastavený režim startu tak, že se motor potřebuje promazat ohřát, pak teprv postupně nastoupí, cihlou na plynu se pak brání a nechce jet. Vstřiky se fakt zanášej, dobrý je používat kvalitní benzín. jejich čištění nejde doma. tak alfám zdarec! tuhle jsem se dozvěděl, jak předcházet velkejm úbytkům oleje, prej se musí držet hladina na maximální rysce, a pomalu dolejvat, jak to prej klesne pod nějakou úroveň, tak se zvýší rychlost oběhu a tím se pak netěstnostma dostane víc oleje fuč, zatím to zkouším po výměně tak někdy v únoru podám hlášku jak to dopalo, jezdím denně do rachoty, tak mám spotřebu oleju v merku.
7.47, 5. 9. 2007, odpověděttak to si myslim ze na Slovensky to nikto nespravy co sa tyka znackovych servisoch
12.15, 5. 9. 2007, odpovědětAhoj, říká někomu něco verze softwaru 1037352594? Motor je 2.0TS AR32301, rv. 12/99. Je to aktuální verze, nebo je možný update?
21.16, 5. 9. 2007, odpovědět