tak uz som prisiel na problem.tiekol mi olej do spojky.som najprv myslel ze to je od motora,no zistil som ze to je nakoniec z prevodovky.chybalo mi tam 9deci-co je dost.a problem bol v lozisku v prevodovke na ktorom sa do....lo gufero,tak ze sa ho chystam menit.vymenim uz aj spojku a gufero od motora.POZOR-ked to niekomu tecie tak skontrolujte aj prevodovku.cau
18.17, 6. 9. 2007, odpověděttak nakoniec su odidene dve loziska,kvoli tomu ze chybalo 4deci oleja.tak pozor radsej si kontrolujte olej v prevodovke,je tam mierka.loziskojedno1700sk len v alfe lebo inde sa neda objednat dnes to tu je tak uz konecne budem jazdit.
12.45, 12. 9. 2007, odpovědětkde sa nachadza ta mierka oleja v prevodovke?
14.16, 12. 9. 2007, odpovědětMám převodovku na 2.0 TS může jít i do 1.8 - 100% stav cena 4.000,- Kč.
13.48, 13. 9. 2007, odpovědětJa by som potreboval prevodovku na 166 2,4JTD...
13.56, 13. 9. 2007, odpovědětta mierka na prevodovke je na diferenciali odkial idu polosy z prevodovky.
16.33, 13. 9. 2007, odpovědětNevím rozdíly v 2.0 TS a 2.4 JTD ale stejné asi nebudou, jiné poměry
21.09, 13. 9. 2007, odpovědětKolko kvaltov ma 2,0 TS? Skutocne neviem :( Co sa prevodoveho pomeru tyka tak u 2,4 na 6-tke pri 2000rpm ukazuje rychlomer 110km/h, co ten TS? Dakujem(nemozem sa prihlasit, Maros)
13.45, 14. 9. 2007, odpovědětMám záujem, je to ešte aktuálne? Díkes
21.36, 11. 1. 2008, odpovědět2.0TS je 5kvalt,len novsie 2.4 maju 6kvalt.ja mam na pätke 2000ot/min a rychlost 100km/hod-mam 2.4JTD
15.50, 14. 9. 2007, odpovědět