Mám 2,0 T.S. rok 01. Nespíná mi ventilátor chladiče a tím pádem roste teplota až ke 130°C. Vyměnil jsem čidlo co je na termostatu a efekt nula.Jakmile sundám z čidla konektor (mám 4-pinový),ventilátor se rozběhne postupně na obě rychlosti. Tím vylučuju relátka a odpor,nevíte co s tím???????
21.38, 7. 9. 2007, odpovědětCau a je ta teplota ve skutecnosti 130 jestli ti neukazuje jen spatne cidlo na teplomet, nebo teplomer
22.37, 7. 9. 2007, odpovědětAhoj,teplota opravdu vyroste až na těch 130 a voda vře. Nesepne mi ani první ani druhý stupeň ventilátoru. Proč????? Není to první problém s alfou která mě dost zklamala!!!!!
10.36, 8. 9. 2007, odpovědětZdravím, měl jsem podobný problém. Co dělá větrák sahary když zapneš klimu? Roztočí se? Pokud ne, může být chyba v předřadném odporu. Na černém plastovém krytu sahary, po pravé ruce když stojíš před vozem, je předřadný odpor, který ovládá ventilátor. Vedou k němu kabely s kontakty. Odpor jsem vyměnil, na vrakovišti stál 300,- a nyní je vše OK.
15.33, 8. 9. 2007, odpovědětZkus promerit teplotni cidlo. pri 90 stupnich by melo mit cca 200-300 ohmu, pak promerit signalni kabel od odpojeneho cidla do RJ, odpor by mel byt skoro nulovy. Nebo zajed na diagnostiu. A posledni moznost kup rovnou teplotni cidlo.:-)Ale radsi to nejdriv promer.
16.33, 8. 9. 2007, odpovědětOdprem to není to by mi neběžely obě rychlosti a čidlo jsem měnil a zbytečně. Jedině zkusit proměřit ten signálí kabel do ŘJ,ale nevím jak. Co mě zaráží že vytáhnutím toho kabelu se ventilátor rozběhne. Jak to proboha funguje?!?!?!
21.05, 8. 9. 2007, odpovědětZdar,tak ani zapnutá klimatizace na to nemá vliv. Je to šmejd.
16.59, 9. 9. 2007, odpovědětTak na diagnostice teplota okolo 90°C na budíku 120°C. Verdikt je špatný budík a já debil :-) Za kolik se dá pořídit víte někdo?
16.32, 12. 9. 2007, odpovědět