Máme AR 156 a poslední dobou špatně chytá. Po otečení klíčkem to tam trochu zarachotí a nenaběhne. Včera se chytla tak na po 15tý. Netušíte čím by to mohlo být? Asi to dělá jen když je zahřátý motor (zastavili jsme před obchodem a když jsme chtěli za 5 minut odjet nechtěla chytnout). Díky za radu
8.31, 11. 9. 2007, odpovědětJe třeba poskytnout i další relevantní informace, např. typ motoru, stav údržby (svíčky,př.žhavičky, filtr).
9.38, 11. 9. 2007, odpovědět2.0, ostatní nevim, ale fungují, to jsme zkoušeli. Po otečení klíčem se to otočí, ale ne dost aby chytl motor. Dnes to přítel startoval čtvrt hodiny a motor byl studený. Někde jsem četla, že podobné problémy dělá lambda.....
10.02, 11. 9. 2007, odpovědětHm, no to jsi mi moc nepomohl. Já myslela, že mi dáte nějaký tip
10.51, 11. 9. 2007, odpovědětlepší bude asi zajet do servisu,než to řešit tady...to se prostě musí vidět a slyšet,aby ti mohl někdo poradit... :-)
14.21, 11. 9. 2007, odpovědětNo tak už jsme zjistili, že je to startérem. Rozebrali jsme to a zjistili, že ta tyčka nevyjíždí, takže chyba bude na straně cívky. Bohužel k ní jsme se nedostali, byly zarezlý šroubky a navíc ojetý ty drážky (do kterých zapadá šroubovák, který se protáčel) a nešly ven :-( Tak jsme aspoň promazali ty kolečka. Je to divný, někdy to chytne perfektně jak hodinky a občas ne a ne se chytnout.....
7.32, 12. 9. 2007, odpovědětNejdřív se vyndala vzduchová váha a ty dvě hadice co do ní vedou, pak ještě tu co mi připomínala dřevěnou nohu (vede u pravého světla dolu, ale to bylo asi zbytečný, pak se odpojila krabička (tam co je na ní zaháklý plynový lanko). No a pak už sundaš krytku a odpšroubuješ kabely ze startéru (není tam moc místa a skoro tam není vidět). To by mělo být vše, jo a pro jistotu - odpojili jsme baterku, tu hned na začátku :-)
8.39, 12. 9. 2007, odpovědětVšechno se vyndavalo horem, dolu jsme nelezli
8.53, 12. 9. 2007, odpovědětJo ta krabička s tim plynem je klapka - trvalo mi to, ale vzpomněla jsem si. Hodně zdaru
12.47, 12. 9. 2007, odpovědětHeh vypada to celkom jednoducho, ale ked som si dal opravovat starter v zubri v Auto Klestil tak mi ten smejd tvrdil ze to vooobec neslo dole a ze museli aj vyfuk nahriat jeden diel a zhodit ... a uctoval si k tomu X hodin prace ... smejd jeden ... Zubri - Klestil nebrat
13.28, 12. 9. 2007, odpovědětno, podle servisaku se na to ma jit spodem, jenze, kdyz vidim ten vyfuk - cert vi jak by dopadlo povolovani matek u svodu :-( proto me potesila sprava, ze to jde vyndat vrchem, mozna zkusim jeste vytahnout teleso se skrtici klapkou
13.59, 12. 9. 2007, odpovědětNo mi začli někdy v půl 4 a skončili v půl 11. Protože se tam fakt blbě dostává, ty hadice jsou hned dole, ale zbytek je trochu problém. My si pro jistotu dnes dáme repete, sehnali jsme jinej, takže si to vyměníme sami. Možná bude záležet jestli máte 2litr, diesel, 1.8 ap. Není to složitý, ale přístup k tomu je na 2 věci.
14.15, 12. 9. 2007, odpovědětJo je, včera už jsme koupili jiný startér a během 4 hodin jsme mohli jet. Tak to nevim jestli je to stejné u 1.8 a 2.0. Ještě vim kde co je u 33 (tu jsme taky měli).....
7.18, 13. 9. 2007, odpovědět