Chci vycistit vahu vzduchu a podivat se jestli je ok ale nevim ani jak poznam jestli s ni neco je nebo ne?Je ve vnitr neco co se muze rozbit?Jak? Vydel jsem ji sice jen na fotce rozebranou ale vzdyt je to jen vylity plast s drazkami nic se tam nepohybuje nebo se milim?A na co si mam dat pozor pri cisteni?A jakym stylem ji mam vycistit?WD 40?Diky
11.44, 15. 9. 2007, odpovědětChlapi, nevíte o nějakém návodu, jak proměřit, zda-li je váha ok? Nějaké ty měřící přístroje či osciloskop i s obsluhou si seženu, jen potřebuju radu, co jak a kde proměřit a co by to mělo vyhazovat za hodnoty. Dnes jsem to přivezl ze servisu a dle diagnostiky vše ok, ale zdá se mi, že alfice moc kouří a moc žere. 1.6TS číslo váhy 0 280 217 111
18.52, 7. 2. 2008, odpovědětPánové nepouštějte se do žádného čištění váhy!!!Stejně to většinou nepomůže(můj případ čistil jsem dobrou a plně funkční váhu a dočistil do čista...umřela )Je to dost složité zařízení hlavně ten snímač(taková ta stříbrná ploutvička uvnitř) je na něm nepařeno jemne vinutí které jsem umyl a vaha k.o.!!
19.24, 7. 2. 2008, odpovědětTak jestli ti nekdo rekl ze je vaha O.K. a auto stejne nejede, tak je to blbost, jestli ti pouze vycetli pamet zavad, tak tam vetsinou ani vaha zapsana neni, to musi byt uplne mrtva priklad, preruseni, zkrat na kostru nebo plus, ted zrovna jednu delam, auto nejelo vymenila se vaha a je to raketa taky 1,6 TS a asi bych to taky necistil, stejne to nebude ono.
19.56, 7. 2. 2008, odpovědětCistit kludne mozes. Len nie prstom, stetcom, handrou ani nicim podobnym ! A uz vobec nie wd 40 ;) Ja som moju cistil len ponorenim do ultrazvukovj cisticky na plosne spoje. Ina situacia bola ked som mal v ruke vahu z fordu escorta. Tam su dve nechranene spiraly ktore sa lahko zaspinia. Na to bolo trteba mikroskop a cistiace tycinky. Po kazdom cisteni mi zatial vaha fungovala 100% V podstate na nej nema co odist, jedine ten referencny odpor co je na nej ..ale to by musela byt nahoda jak svina pretoze tie maju len velmi male odchylky pocas zivotnosti .. a zivotnost prakticky nekonecnu...
11.33, 8. 2. 2008, odpovědětChlapi jak vubec poznam ze ta vaha nepracuje tak jak ma? Nemyslim, kdyz je uplne KO. Ale kdyz maka treba na 50%. Jde to vubec nejak poznat?
12.05, 8. 2. 2008, odpovědětveď tu je toho popísaného až až :( :( ?!!!
12.57, 8. 2. 2008, odpovědětTo migo: ja vim, procetl jsem toho spoustu, ale nikde jsem se poradne nedozvedel, jak by se vaha napul v prdeli mela projevovat. Pokud znas odpoved neni nic jednodussiho nez nam to vsem rict:),dik
16.48, 8. 2. 2008, odpovědětMaly vykon.
17.26, 8. 2. 2008, odpovědětJo to beru, ale dam priklad.Koupil jsem si alfu, svezeni parada , oproti predchozimu autu raketa. Ale kdyz jsem nejel nikdy v zadny jiny jak mam poznat jestli ma vykon na 100% nebo jestli jede jenom na 80%,70%. O to mi jde. Stejne tak velka spotreba... Nekomu to jezdi za 7, me za 8,8 nekomu i za 10 a to uz ma vahu vymenenou...
17.47, 8. 2. 2008, odpovědětJestli chceš jezdit za 7, tak máš asi 1,9 Jtd, jinak bys byl spokojen. Já jsem se např. jal váhu vyčistit, dle postupu podotýkám, a odrovnal jí . Taky jsem si chtěl vylepšit jízdní vlastnosti :-D
22.51, 8. 2. 2008, odpovědětNe ne, jen jsem chtel rict ze podle spotreby se castecne nefungujici vaha taky nepozna. Jeste mi tu furt nikdo nevysvetlil jak to mam poznat, ze vaha nevali tak jak ma:D
13.01, 9. 2. 2008, odpovědětTo gloom: no konecne, to jsem potreboval slyset:), diky
18.29, 9. 2. 2008, odpovědětKonstrukter
9.56, 1. 1. 2012, odpovědětBlbost. Váha bud funges nebo nefunges. Špatná činnost se pozná znatelnou ztrátou výkonu, padání do nouzáku při překročení cca 3 000 rpm, u nafty znatelné přibudnutí černého kouře z výfuku, škubáním , cukáním. Ale především ta ztráta výkonu a padání do nouzáku. Čistit lze isopropylalkoholem / k dostání v lékárně/ a to pouze ponorem a pak schnutím proudem vlažného vzduchu / fén/. Ale stejně to dlouho nevydrží. A aby vydržela co nejdéle je nutné měnit častěji vzduchový filtr, ne po 80 000, ale při každé výměně oleje. Max 12-13 000km
12.24, 1. 1. 2012, odpovědět