dnes som bol pozriet jednu 166 2.0 V6 komplet vybava 190konova,tak som sa zamyloval a rozmyslam o zmene,aj ke som spokojny mam 156 2.4JTD.kdo ma nejake skusenosti
22.22, 17. 9. 2007, odpovědět156 je hezčí . ..
18.48, 19. 9. 2007, odpovědětSouhlasim, taky bych nemenil...
20.14, 19. 9. 2007, odpovědět166 je zase větší a konfortnější...to se projevuje i na nastavení podvozku. Je to spíš taková loď. Né že by neseděla, nebo se nějak nakláněla, ale je víc měkká a tak dává v extrému menší jistotu.
21.07, 19. 9. 2007, odpovědětJo a po faceliftu je dost pěkná a je to vyšší třída, tak nevím je to jen o lidech. Pokud to tak cítíš proč ne.
21.10, 19. 9. 2007, odpovědětje to delo a nelutujem aj ked pocitovo bola 156 lepsia a sportovejsia toto je luxusna lod.ale ta jazda v zakrutach ,drzi lepsie by som povedal,a ten nehorazny vykon.alfa je alfa nemenil by som.
21.41, 19. 9. 2007, odpovědět166, 2,0 V6 TB - Je třeba dávat pozor na turbo, svíčky je třeba měnit co 20 t.km a stejný interval je i u seřízení ventilů. Dále je třeba dobře zkontrolovat podvozek, je trošku komplikovanější než u 156 a asi 2x dražší ND. Ale vzhledově je 166 pěkný kus auta, hlavně zadek se jim dost povedl, rovněž boční profil je super. Pokud možno vybrat verzi s originál xenony, obyč.světla svítí podstatně hůř. 166 jsem měl dvě, a obě byly super. 156 vs. 166 je jako motokára vs. limuzína. Ale jinak každopádně dobrá volba. Je třeba vyzkoušet zda je funkční overboost a všechnu elektroniku, vedení kabelu do zadního víka kufru a toť asi tak vše. Pokud bude auto někde z okolí, nebo to budu mít po cestě, , nebráním se asistovat při prohlídce vozu. Marek 777 786 630
20.49, 20. 9. 2007, odpovědětco tym myslis davat pozor na turbo?tak casto menit sviecky?overbost funguje-vyskusane.a podvozok vyzera byt v pohode ale vrzga co tam mam dat na tie silenbloky?žlutas ty si odkial som momentalne v cechach v litvinove a odtial pojdem do koprivnice.
18.13, 21. 9. 2007, odpovědět