Ahoj lidičky, Mám 156 2.0 r.v. 2000 mám drobný problémek se spojkou. Jednou mám od zhora větší vůly cca 2 cm a pok vypíná až dole a jindy zase vypíná a bere normálně. Tak teda nevím čím to může být. Jenom doufám, že nebudu muset měnit celej paket. ( spojka ložisko váleček to bude zase 10 tis. v pr... ) Díky Petr.
23.52, 9. 9. 2006, odpovědětKdyby to dělalo furt tak bych řekl že to máš zavzdušněný ale takhle to bude asi tím válečkem
8.47, 10. 9. 2006, odpovědětAhoj alfáci. Docela by mě zajímalo jak má fungovat zdravá spojka u 156 2.0T.S.? Měkká,tvrdá zabyrá dole nebo u prostřed. Klovněte sem někdo něco...
20.21, 7. 5. 2009, odpověděttak, toto by som aj ja rad vedel, na mojej 2.4jtd je dost tvrda.
22.45, 7. 5. 2009, odpovědětZdrava spojka na 2.0 TS je makka, myslim si ze az moc makka(v porovnani s napr 3.0 V6 motorom v 166). Zabera cca pri 60% drahy, cize cca za polkou, teda aspon u mna na mojej byvalej 156 to takto bolo po vymene spojkovej sady komplet za fungl new.
19.26, 11. 5. 2009, odpovědětMám 1.9 JTD a spojka dost tvrdá ale vzhledem k tomu že je na lanku, tak se to dá pochopit. Zlatá hydraulika ,když je vše v pohodě :-)
23.01, 7. 5. 2009, odpovědětTaky jsem měl dost tvrdou spojku a nepravidelný chod tehdy jsem měl 1.9jtd a nakonec na to přišel můj mechanik.Už jsem chtěl měnit celou sadu spojky.Na svědomí to měl pomocný spojk.válec,který byl údajně zatuhlý.Po jeho rozchození to šlo krásně zlehka.Tak naco měnit spojku když neprokluzuje a ložisko nehučí.A taky se to odvíjí od toho jestli pravidelně měníš brzd. kapalinu.Jak je známo tak brzdovka na sebe váže vodu a jetli ji nebudeš pravidelně měnit po dvou letech budou problémy větší a větší ke spojce se ti přidaj i brzdy atd.,většinou stačí vyměnit gumičky v těch válcích(spojk.,brzd)mám za to že se dají sehnat sady.Čus
10.13, 10. 5. 2009, odpovědětpozor na vytlacne lozisko mne sa tak odislo bolo od VALEA tenke pliesky poohybane neodporucam tuto znacku aj lamely maju na pi
22.59, 10. 5. 2009, odpovědět