Mam 156 1.8TS(106kW) ale fakt teda nevim kdyz jsem jel dnes domu z prace tak jsem potkal svyho tatu a ten ma Octavii 1.9TDi 81kW a normalne mi ujel a to jsem to fakt tocil!!!Neni prece mozny???
18.14, 19. 9. 2007, odpovědětAle je...
18.54, 19. 9. 2007, odpovědětVysvetli mi to nekdo prosim jsem z toho docela na vetvi :(
19.44, 19. 9. 2007, odpovědětKombinace několika věcí. Pro začátek: 1. krouťák ničim nenahradíš 2. VW TDI jsou známé tím, že mají vyšší výkon, než udává papír 3. chyba mezi volantem a sedačkou
20.45, 19. 9. 2007, odpovědětHahaha...no dobra nedavali jsme si na stesti zavody ale jen mi chtel ujet a ja ho proste nemohl dojet takze mozna chyba byla ze jsem to necekal tim mel naskok a pak uz byli semafory.Priste mu to urcite nandam!!! :D A nebo je vazne chyba mezi volantem a sedackou...treba mám nakřivo koberečky nebo snad špatně napolohované sedadlo? Nechci zadnou odpoved...ani komentář..
21.01, 19. 9. 2007, odpovědětTak tomu nevěřím, že ti to mohl nandat, takové lidovky předjíždím na potkání. Mám taky 1.8 TS. Kejml má o tom krouťáku pravdu, ale ve výšších rychlostech se už kamna nechytají. Naposled mě taky ve 100 předjel s oktávkou nějaký machýrek, tak jsem tomu šlápnul a pustil se za ním a ve 150 byl jak zabržděný. Kopnul jsem tam 4 a viděl už jen křídlo. Pak si chudák léčil depku a předjel mě ve městě na 50-ce.
21.03, 19. 9. 2007, odpovědětNechci tě strašit, ale asi tam máš nějakej problémek, jak říká Bobin, tohle tédéíčko, dostaneš v pohodě, taky mám 1.8TS a vím co říkám, kamoš má Oktávku načiplou na 140koní a krouťák asi 300Nm a tahle Oktávka se mnou drží krok, nebo já s ní, každopádně základ 81kW nemá šanci. Zkus zrychlení a maximálku, do 180km/h to musí jet ledabyle, do 200 pěkně a pak už je to pomalejší. Když si chci užít, tak to fakt držím v točkách a řadím mezi 6,5 a 7tis. ot. a to pak zrychluje parádně!!!
21.15, 19. 9. 2007, odpovědětSu len dve moznosti, mas problem s autom, alebo jazdis ako tvoj otec na oktavke ftdiicku :) Na alfe zacina cervene policko pri 7000 otackach, takze na dvojke z nej vydupes 100 km/h, nemusis sa bat, ze sa jej nieco stane :)))
7.49, 20. 9. 2007, odpovědětOktafku v tej motorizacii musis spravit napockanie ... Zrychlenie autu nedava krutak ale vykon ... Bud mas nieco na <> s motorom alebo je ozaj chyba mezi sedackou a volantom ...
9.07, 20. 9. 2007, odpovědětNo nevím já mám obyč 1.8ts s greenem a takové 81 kw tdi si dávam vklidu.
18.11, 20. 9. 2007, odpovědětCHLAPI JE TO DOBRY !!!Dnes jsem si daval zavod s kolegou ma BMW 520i a to je setivalec!!!Tocili jsme oba na 7000 otacek a nemohl mi ujet ve 210 jsme to museli vzdat ale jen z duvodu ze jsme se dostali do dopravni krize jede mu to max 250 to me sice ne ale do tech 210 jsme byli dokonale vyrovnani!!!UF!To jsem si oddychl uz jsem myslel ze s moji laskou neco neni v poradku a bude muset ke gynekolovi.Jinak vsem diky za odpovedi. :)
18.34, 20. 9. 2007, odpovědětTiger: prepac ale nie ... Aj mlyneske koleso ma obrovsky krutak ale zrychlenie ti neda ;) Skus si najst aky je vzorec na vypocet vykonu ...
19.08, 20. 9. 2007, odpovědětPsal jsem pomer vykon/kroutak. Muzes mit vykon 1000 kW a kroutak 1nm a taky budes mit prd zrychleni.
19.49, 20. 9. 2007, odpovědětPokud by jsi takto vysoký výkon a malý kroutící moment přenášel na kola skrze tomuto konstrukčně uzpůsobenou převodovku, pokud je to vůbec technicky možné, (převodovka by musela mít značný počet převodových stupňů) automobil by zrychloval způsobem odpovídajícím tomuto vysokému výkonu. Představ si naopak motor s kroutícím momentem 1000Nm a výkonem 1kw. Tento motor by si vystačil třeba i s jedním převodovým stupněm, avšak jeho zrychlení by bylo brutální a nekultivované. Motor by musel mít veliký setrvačník na překonání mrtvého bodu mezi jednotlivými expanzemi, aby například tzv. nechytil zpětný chod. Konstrukce motoru je tedy vždy kompromisem mezi výkonem a kroutícím momentem. Já osobně bych se vzdal části kroutícího momentu motoru ve prospěch výkonu a tím kultivovanosti jeho chodu tak, jako konsruktéři naprosté většiny závodních motorů.
16.49, 21. 9. 2007, odpovědětMirku,tak si řekni: nechal jsem tátu vyhrát. Mám 1,8TS a opravdové divadlo je až za 5000ot. Tam kde tdi řadí a pak i končí,tam to tobě teprve začíná...
20.09, 20. 9. 2007, odpovědětTaky dobrej nazor..jo ...nechal jsem ho vyhrat...nechal..JO NECHAL!!!TED SI VZPOMINAM :) .
22.16, 20. 9. 2007, odpovědět