Zdravím vás!Asi pred 4 mesiacmi som troška s alfičkou zapadol.Tak že som predok položil na zem.Nepoškodil som nič bolo to pri otáčaní na lúke.Lenže od tej doby bolo auto nejako dost hlučné, hlavne ked som pridal.A tiež som začal mat problémy so studenými štartmi.Hladali sme chybu tho huku od motora či neni náhodou deravé fífukové potrubie alebo rozpadnuté vnútro katalizátoru.No a nakoniec to bolo toto.Vypadla mi z uchitenia tá biksa v ktorej je vzduchový filter a aj sa odpojila z neho tá bočná nasávacia hadica.To spôsobilo to že ked som ten filter vybral tak bol úplne navlhnutý,stašne zanesený a zdeformovaný.Vymenil som ho všetko napravil auto hned stíchlo.A ešte som odpojil na 3 hodiny baterku ako mi poradil "pozorovatel " kôli tím studením štartom.Zaten čas auto codilo slabo.Ked som spravil toto všetko tak ide ako raketa.Tá zmena je dost velká.Chcem sa spítat či neviete je možné že sa preplo do nejakého núdzového režimu a preto až po tom odpojení akumulátoru začalo chodit ako má.A ak je to tak, tak sa riadiaca jednotka pri každej podobnej chybe behu motoru prepája do nejakého režimu?Dík za radu!!!
20.11, 20. 9. 2007, odpovědětjo nouzovz rezim tam je ale je to jen zmena bohatosti smesy a da ti bohatsi tak auto ti jede kupodivu lip. spis to bylo tim odpojenym filtrem, TS jsou nachylne na privod vzduchu a pak nejedou jestli jsi jel tak dlouho tak RJ si upravila mapy a tim rasetem si nacetla puvodni a aktualizovala podle skutecnych hodnot ktere vycetla ze snimacu hlavne vahy vzduchu ktera ti zkreslovala udaje a tim jsi mel spatnou smes. Takovym jezdenim si mohl klidne vypalit sedla ventylu nebo kat s lambdou modly se aby se ti neco neprojevylo.
22.31, 20. 9. 2007, odpovědětJá vyměnil před půl rokem vzd filtr na 2.4 JTD a přesně stejný průběh. Teda, ne že by to předtím jelo nějak slabě, ale rozdíl tam byl znát, ale především se motor stišil a už to takřka nekouří. Taktéž odpojená baterka. Mimochodem ten filtr co tam byl původně asi nikdy nikdo neměmnil... :-)
17.10, 21. 9. 2007, odpovědět