Zdravim vsechny a prosim o radu. Mam 156 2.0 TS 114 KW r.v. 98. A ze dne na den me prestala jet. Zavada se projevuje tak ze zhruba do 3000 - 3500 otacek je vse v poradku ale pak kdyz chci pridavat dal tak motor ztrati uplne dech a zacne jakoby vynechavat a dusit se (nevim jak to lepe popsat). Predtim kdyz bylo vse v poradku mel motor prave od techlech otacek jeste veci silu. Nesetkal jste se stim prosim nekdo a nevite v cem muze byt problem. Jak jsem se tu docetl tak by to mohla byt vaha vzduchu ale kamos rikal ze kdyz se to stalo takhle ze dne na den tak ta to nejspis nebude. Predem vsem diky za odpovedi.
13.55, 25. 9. 2007, odpovědětpokud je to na každou rychlost a pedál máš ve stejný poloze, tak asi snímač (potenciometr) na pedálu
13.58, 25. 9. 2007, odpovědětRek bych ze to zacina ve stejny poloze pedalu ale pretrvava to i kdyz ho seslapavam dal. A na 5-ku se to projevuje az kolem 4000 otacek.
14.03, 25. 9. 2007, odpověděto otáčky nejde ale o tu polohu pedálu, pokud ti to dělá díru ve stejný poloze tak bych šel po tom, teda pokud nemáš ještě lanovod :c) u 98 nevím
14.26, 25. 9. 2007, odpovědětJa jsem se asi blbe vyjadril me to zacne delat cca. od tech 3000 otc. ale uz to neprestane i kdyz pedal proslapavam dal az k podlaze. Ale zacatek je vzdycky nejspis ve stejny poloze toho pedalu. Jestli nemam nahodou lanovod to bohuzel nevim:-(
14.38, 25. 9. 2007, odpovědětu 98 je ještě lanovod, závad může bejt kupa...těsný sání, těsnej výfuk, váha, lambda, náhle utrženej kabel, čidlo otáček...já bych to zkusil asi takhle, nejdřív bych resetnul řj, a zkusil to pokud to bude dělat dál, odpojil bych váhu, lambdu, v mezikrocích bych to resetnul, pokud se ti v některým stavu podaří dostat auto do nouzovýho režimu/svítí vstřik/ a auto pojede relativně dobře, tak to nebude nic mechanickýho, jako třeba skočený vačky/to jsem u V6-dusilo se to taky/, pak jedině napojovat co jsi odpojil, a resetovat, až třeba zjistíš chybu, jinak na diagnostiku, kde si taky třeba chvíli budou lámat hlavu.
15.10, 25. 9. 2007, odpovědětPříčin může být více, ale já bych nejdřív prověřil, jestli něco nebrání přístupu vzduchu do motoru. Motor mohl nasát třeba mikroténový sáček a ten částečně blokuje sání ve vstupu do skříně filtru a se znečistěným filtrem dohromady kladou sání dostatečný odpor na to, aby motor nebyl schopen normálně pracovat nad hranicí 3000 ot.
18.52, 25. 9. 2007, odpovědětTak koukam ze to nebude asi zadna sranda zjistit co stim je:-( Kazdopadne diky vsem za rady.
14.08, 26. 9. 2007, odpovědět