chci se zepatat je lepsi zanechat orig. vzduchove sani nebo se nic nestane kdyz ho komplet vykucham a necham tam jen 1 dil za vahou vzduchu a na konec pridam sportovni filtr ?(hribek) dik
20.36, 26. 9. 2007, odpovědětSpousta lidí ti řekne, že to zasírá váhu vzduchu atd., ale ja tam mám víc jak rok filtr od greena a nemužu si stěžovat. Koupil sem original kit a mam ho přímo na váze a pohoda.
20.56, 26. 9. 2007, odpověděta co tě stál?
20.57, 26. 9. 2007, odpovědětcca.. 3000kč
21.00, 26. 9. 2007, odpovědětKoukni na www.autodoplnky.cz v sekci tuning a měl bys to tam najit....
21.03, 26. 9. 2007, odpovědětNo ja mam zase sportovu vlozku K&N za cca 2800 Sk a tiez pohoda. Vraj tie kity nemaju na alfach az taky efekt ako origo vlozky (sportove).. Niekto to tu uz spominal, aj sa tym podrobne zaujimal..
7.58, 27. 9. 2007, odpovědětKolik koní přidá sportovní filtr?
9.17, 27. 9. 2007, odpovědětsportovní filtr ti nepřidá ani koníka. Každý si myslí jak tomu dá výkony, ale je to blbost. Tohle velice úzce souvisí s dalšíma úpravama a to hlavně udělat výfuk. Co ti pomůže, když dáš autu víc vzduchu, když tě bude dusit odpor výfukového ústrojí. Pokud si kupuješ filtr z důvodu zvýšení výkonu, tak vyhazuješ prachy. Já ho mám jen proto, že jsem chtěl upravit zvuk (prohloubit) a ušetřit prachy, protože když si to spočítáš tak do papíráků vrazíš za těch 100000 až 120000 Km životnosti sportovního moře peněz.
10.44, 27. 9. 2007, odpovědětChci dodat, že mám vyndanej i kat a můžu říct že je to na výkonu znát. Neříkám, že ňák hodně, ale v každém případě to jede lépe od spoda a má to solidní zvuk....
15.58, 27. 9. 2007, odpovědětHlavne at ti to nesaje teplej vzduch jinak ti to vykon naopak ubere. Imho jedina vyhoda sportovniho filtru je jeho zivotnost :-)
16.56, 27. 9. 2007, odpovědětjo moje řeč, jediný plus je životnost. Jinak měl jsem i přímí kit sání, přímo na váze vzduchu, filtr jsem od motoru odizoloval plechem, aby netahal teplý vzduch. Jediná změna byla ta, že v kabině byl tak o 30% větší rámus. Jelikoš očekávané zvednutí výkonu nenastalo tak milý filtr šel do kopřiv, napasoval jsem spět box a spletence a koupil vložku od paiper-krosu vyndal rezonátor a šel na čip. Mínusy - spotřeba (protože jí dávám) jinak kolem 8l a plusy- klid v kabině, hlubší zvuk, ušetřený prachy za papíráky a doložený nárust výkonu :c) Bobin
18.27, 27. 9. 2007, odpovědětTome, ty musíš hlavně zajistit, aby motor nenasával teplý vzduch z motorového prostoru, protože teplý vzduch zvětšuje svůj objem a do motoru se ho dostane míň. Teplý vzduch snižuje výkon motoru, motor zleniví a bude mít tendenci se přehřívat. Dej si tam ten filtr, ale zajisti čerstvý, chladný přístup vzduchu do sání, udělej si díru do kapoty. Pocítíš, jak motor ožije.
19.08, 27. 9. 2007, odpovědětok nejak to vymyslim ale ta dira se me tam fakt delat nechce :) udelam tam prepazku a zkusim prodlouzit sani az dolu aby to bylo hned u cerstveho vzduchu . za vyskouseni nic nedam.
16.48, 28. 9. 2007, odpovědětale zajimalo by me proc jak jsem tam dal spor. filt tak od 5 tis . otacek nahoru je to tak hlucne ?
16.49, 28. 9. 2007, odpovědět