Cafte poradi mi niekto co by to mohlo byt? Ranne starty su wacsinou na tri valce po par zoslapnutiach plynu opat na styri valce bezi motor ...vstrekovanie mi nesvieti motor je 1.9jtd 77kw rv9/99.. ak je motor teply wzdy startuje na 4 valce ...co by to mohlo byt.... vdaka....
17.30, 27. 9. 2007, odpovědětzhavenie ti nesvieti? mohla by ti zle zhavit ta stvrta zhaviaca sviecka, mozno ti to malo ohreje alebo vobec nie, no mala by ti svietit:(
17.36, 27. 9. 2007, odpovědětlubo... zhavenie sa rozswieti ale po nazhaveni zhasne
17.40, 27. 9. 2007, odpověděthmm tak zhavenie je ok, ak to hned po starte zhasne a neblika, tak je to ok. to ti robi vzdy na tie tri valce a uricte to ide na tri valce? vstrekovace su ok? ja neviem skus diagnoozu, alebo ja som si kupil take aditivum do nafty, v servise na odvodnenie pailovoveho systemu a na precistenie vstrekovacov, uz som nalial 4tee a je to citit, motor je tichsi hlavne pri startoch a pri startoch mi aj menej toci satrter kym naskoci, s tym skus aj vymenit paliv filter takze odporucam skus to, inak neviem:(
18.11, 27. 9. 2007, odpovědětúpalivovy filter je wymeneni...Niekto kto by vedel poradit???
18.18, 27. 9. 2007, odpovědětDvoulitr twinspark má o 1mm větší vrtání a o 0.6mm větší zdvih než 1.9JTD a má tedy větší přirozenou kompresi a je to benzínový motor. Moderní naftové motory nepotřebují zas takovou kompresi, jak tomu bylo u motorů starší konstrukce, protože pracují s vysokotlakými vstřikovacími čerpadly a vstříkovače proto lépe rozprašují palivo do spalovacího prostoru a to potom snáze a lépe prohořívá. Ty máš však problém jenom s jedním válcem, to znamená, že jenom v tomto válci cosi nepracuje tak, jak by mělo. Nemusí v něm být správný kompresní tlak, turbo bych při startu vynechal, vstřikovač špatně rozprašuje nebo může být nedostatečný kompresní tlak z důvodu profouknutýho těsnění pod hlavou.
18.42, 27. 9. 2007, odpovědětkeby bolo zle tesnenie tak potom nebezi na styri walce asi wobec..
18.45, 27. 9. 2007, odpovědětTěsnění může být profouknutý jenom v jednom válci. Nikdy se neprofoukne ve všech válcích.
18.47, 27. 9. 2007, odpovědětja by som skusil od toho vstrekovaca.
19.35, 27. 9. 2007, odpovědětrouter-b.wolfnet.cz: ale keby bolo prefuknute na jednom valci tesnenie tak po xvilke by nenaskocil ten valec a mne praweze po par zoslapnutiach plynu ten valec nabehne a uz ide pekne na styri...
21.08, 27. 9. 2007, odpovědětPodívej se jestli se ti nekouří z vnitřku motoru po sundání víka pro doplnění motorovýho oleje. I podle znečistění oleje se dá cosi vyčíst. Může to poukazovat na značné opotřebení motoru, hlavně válců a pístních kroužků. Kompresní tlaky v takovém motoru jsou pak pod limitem a nastartovat ho je problém. V tvém případě se to ale bude vztahovat pouze k jednomu válci. Po sešlápnutí akcelerátoru, jak říkáš, válec naskočí a už s ním není problém. To se dá vysvětlit tím, že válec přebírá teplo od motoru a komprese ve válci se zvyšuje spolu se stoupajícími otáčkami motoru, protože únik komprese z válce není tak rychlý, aby stačil sledovat otáčky motoru.
17.05, 28. 9. 2007, odpovědětNež to tam odtáhneš, zkus přehodit vstřik mezi postiženým válcem a bezproblemovým válcem.
18.51, 29. 9. 2007, odpovědětz viecka sa nedymy a ani voda tam nieje....budem to musiet asi odtiahnut studene do servisu nech to daju na diagnostiku...
21.01, 28. 9. 2007, odpovědětNež to tam odtáhneš, zkus přehodit vstřik mezi postiženým a bezproblemovým válcem.
18.54, 29. 9. 2007, odpovědětTak ted pozor chlapi mam stejny problem a to mam 1.8 TS !!!Pri studenem startu ale jak kdy to ma tendenci jakoby chcipnout ale nechcipne.Po seslapnuti pedalu plynu se jako by chytne.Pak vse ok az na to ze sdudeny motor je fakt liny.Byla by nejaka rada???Dik
21.54, 28. 9. 2007, odpovědětSprávně seřízený motor twin spark je po nastartování studenýho motoru líný, je to ochrana před přetěžováním nezahřátýho motoru. Studený motor by po nastartování měl držet otáčky nad hranicí 1000ot/min, v žádným případě by neměl klesat pod tuto hodnotu, protože při těchto otáčkách má olej tlak na to, aby se rychle dostal do včech mazacích míst. Po chvilce otáčky klesnou a motor je připraven na plný výkon, já ho ale ani v tomto režimu nepřetěžuju, čekám až se mi pohne teploměr. Tvůj motor pracuje s chybnými daty, který z nějakýho důvodu posbíral z čidel. Zkus ho resetovat.
19.08, 29. 9. 2007, odpovědět