Ahoj, neznáte prosím někdo příčinu zasekávání ručičky palivoměru? Díky...
15.42, 1. 10. 2007, odpovědětblíže popiš to zasekávání???? jinak palivoměr je elektronický, takže žádný lanko se kousat nemůže pokud máš tohle na mysli
17.42, 1. 10. 2007, odpovědětpokud zlobí je poškozen, například neodbornou demontáží
17.58, 1. 10. 2007, odpovědětPalivoměr můžé být poškozen myslím tím to vinutí' (na kterém je ručka palivoměru) kolem jádra tam se to může zasekávat nebo to může být plovákem a nebo poškozena elektronická stabilazace ručičky(aby se při jízdě nehoupala)...nebo studený spoj:-)
18.12, 1. 10. 2007, odpovědětDíky moc za radu.Ručička ukazuje např. čtvrt nádrže a přitom je prázdná a dojde nafta a v tomto případě při vypnutí a znovu zapnutí klíčku ukáže správně prázdnou nádrž
9.57, 2. 10. 2007, odpověděttak tohle nebude závada nýbrž normální funkce :c). Palivoměry na 156 jsou takhle náchylné. Máš rezervu, zaparkuješ z kopce, vypneš zapalování, zapneš a máš půl nádrže a ručička si to drží i na rovině :c) proto já po natankování znuluju počítání kiláků a orientuju se podle kiláků
11.12, 2. 10. 2007, odpovědětTento problem mam taky. Kdyz zaparkuju auto z kopce tak i kdyz mam pulku nadrze tak mi sviti kontrolka... Behem cesty se to zase ustali. Nekdy me to pekne stve protoze ta rucicka si dela co chce....
11.26, 2. 10. 2007, odpovědětNo ale mě se to bohužel neustálí, správně to ukázalo až když úplně došla nafta, což je docela na nic, tak uvidíme...Ale s tím vynulováním kilometrů je to dobrý nápad.Díky
11.31, 2. 10. 2007, odpovědětJojo, taky mi ten můj mazel občas ukáže víc, než je v nádrži....ale jak už psal 193.67.51.174 , taky natankuju a vynuluju
14.02, 2. 10. 2007, odpovědět