Ahoj, všichni!!! Jsen ráda že existuje takováto stránka, kde se Vás zkušených mohu na nľco zeptat. Moje otázka je velice prostá: V Německu jsem viděla 2 alfy 2,4JTD- 1)první disinctive(tmpomat a různý čudlííky na volantu a palubní PC), motor 150k 2)druhá nedisinctive, 140k Kterou si mám koupit, pokud se jedná o spolehlivost? tu bez elektroniky navíc, nebo tu s těmi čudlíky a vymoženostmi a silnějším motorem? Zamilovala jsem si alfu a nic jiného opravdu nechci. Poraďte mi prosím, děkuji předem. PS.. Cena obou se pohybuje i se všemi doklady pro dovoz cca 170 000. Není to moc? Nemám hledat jinde?
17.55, 15. 9. 2006, odpovědětUrčitě bych bral tu novější (výkonnější).Ta nadstandart výbava asi nebude to co by mělo zlobit . Jinak cena vypadá slušně ale záleží na stavu a najetých km ale jestli upřednostnuješ spolehlivost tak kup 1,9
18.34, 15. 9. 2006, odpovědětMáro, děkuju moc za Tvůj názor, má to najeto asi 120tisíc, kdy to pojedem kupovat, ráda bych sebou vzala někoho kdo se vyzná, mám jednoho známého, ale nevím jestli bude mít čas:( snad v tom bazaru budou seriozní, pač já jsem amatérka. Tady v ČR jsem jela i v 1, 9ce, ale nic moc, proto ten silnější motor, já jezdím dálky, jelikož jsem obchodnice, a taky krásný zvuk, všichni borci po mě budou koukat:)))) A co se na tom může kazit, nebo na co si mám dát pozor? Jediná vada, která na tom jednom silnějším autě byla, to byly náké dolíky po kroupách na střeše, jinak nevím:( Moc dškuji za každou radu, věřím že se někdy sejdeme někde na srazu, které tu pořádáte! J.
19.01, 15. 9. 2006, odpovědětno zatím se o srazu jen mluví, jinak 120tkm je v poho. hlavně bacha na vůle v nápr. vemte ji přez díry a nesmí nikde mlátit tyhle těžky motory sou na to háklivý, no a bacha na turbo měla by plynule zatáhnout od cca 1800-2000ot ale v tom moc nevím já mám 1,9 85kw (to bude podobný), ve 2,4 sem jel jednou v bazaru a moc mě to nenadchlo( je možný že třeba měla zatuhlý lopatky nebo už váhu). Jinak na koupi vzít určitě někoho kdo tomu rozumí tyhle auta sou krásný ale sakra háklivý na údržbu takže velký bacha. tak dobrou ruku
20.49, 15. 9. 2006, odpovědětjo a jestli jezdíš dálky tak ta silnější by měla mít šestikvalt (je víc do rychla) což je na dálnice lepší
20.52, 15. 9. 2006, odpovědětAhoj,já 2,4 mám a je to ok,pouze pokud jí budeš víc honit tak vezme o 1,5 litru víc než 1,9.Není v tom rozdíl pokud jde o spolehlivost.Věci který bude třeba udělat (rozvody),a který se kazí(váha,silentbloky) jsou stejný.1,9 je čtyřválec a líp se dostává do otáček,ale je třeba jí dávat dost zabrat pokud chceš trochu jet.2,4 je taková "delší",jde pomaleji do otáček ale táhne jak bejk,nemusíš tolik řadit.Mám vyzkoušený že těžko ujedu jednadevítce a naopak,je tam jen jinej způsob jízdy.Jinak určitě tu mladší a vybavenou,pro případný prodej to je hodně důležitý a tempomat se ti bude na dálnici líbit pokud jezdíš víc.Pohlídej hlavně aby nebyla bouraná,to je pro alfu konec a pokud to spravovali němci tak obzvlášť.Ta střecha se spraví,šikovnej lakýrník to zmákne.
21.39, 15. 9. 2006, odpovědětDavide, moc dobře jsi to vystihl s tím výrazem "delší" opravdu přesé a trefné. Ten pocit jsem měla, když jsem porovnávala 1,9 a 2,4 v brněnských AAA (ikdyž bych ji tam nikdy nekoupila) takže jsem si tam nějak udělala obrázek o tom co jak jede. Řekla bych , že ten motor 1,9 je dosti hanební do tak elegandního a svěžího auta, nemyslíte? Nicméně Máro, vše co jsi napsal i Ty jsem si poctivě(několikkrát) přečetla, poté jsem di našla v googlu co je vlastně ta "váha" protože tak do detajlů já aut zase neznám...:) doufám že v Mnichově mají aspoň pár takových ulic jako jsou cesty u nás-abych na dírách mohla zjistit jestli to "nebouchá". teď mám papír A4 popsaný všemi možnými věcemi co mám na tom autě zkontrolovat a tak jej budu kupovat minimálně půl dne:))) Však já Vás pak informuji a určitě Vám pošlu sem na net inějaké "naše společné" fotečky;) Lidičky, jestli Vás ještě něco napadne, tak mi to kdyžtak sdělte, abych měla fakt tu Šťastnou ruku. No a jestli Karel - ten co rozumí autům- nebude mít příští týden čas tam se mnou zajet, tak se zřejmě obrátím na některého z Vás - zkušených Alfáků:))
0.15, 16. 9. 2006, odpovědětAhoj, já měl 2.4 JTD 136 koní a byl jsem z motoru vyloženě nešťastnej, okolo 100 tisíc kilometrů mi odešlo turbo - cena za repasi mě moc nepotěšila, no nic nové turbo a jezdil jsem dál, po chvíli váha vzduchu. Tak jsi dej hlavně pozor na stav turba a jeho lopatek-stává se často, že lopatky turba jsou u koncích upálené a vrtulka má větší vůle, životnost turba není u takového silného auta veliká, dost záleží jak s ním předchoůzí majitel jezdil, potom hlavně přední vrchní ramena, protože jak už tady někdo zmiňoval, tak 2.4 je dost těžká na předek. Jinák já osobně bych šel do 1.9 jtd, manželka jí má ve své alfě 147 a když si přelezu s té mojí 156 2.4 jtd, tak ta 1.9 jtd je fakt svižnější než ta 2.4 i když má o nějaký ten koník méně a hlavně to neni takovej "TRAKTOR" jako ta 2.4. Jestli chceš spolehlivější a kultivovanější chod motoru, tak vem tu 1.9 JTD!!!
10.40, 16. 9. 2006, odpovědětMám taky 2.4 JTD, 140HP a max. spokojenost. 1.9 se mi zdá málo. Kluci píšiu, že 1.9 je spolehlivější, ale zrovna kápneš na kus, kterej se Ti bude srát pod rukama. Váha vzduchu a turbo jsou problémy všech dieselů globálně. Rozhodně běž do 2.4 distinctive (a přijeď se ukázat)!
14.07, 16. 9. 2006, odpovědětAhoj Janula.Já mam tiež alfu 2.4.jtd r.v.99 nikdy nehavarovanu a jsem s ni spokojen.1.9 tka tu bych nechtel ani zadarmo to že jsou spolehlivy asi na takej urovny ako 2.4,o nic lepšiho ako 2.4.To že 1.9 vypraši 2.4 je o tom kto to auto riadi 1.9 tka može tak akurát vonať zadok 2.4.Ale podme ktvé alfe.Když ju pudeš kupovat samoška že tu vykonejší tak zjisti aby nebola kradená pak či nebola bourana všimny si špary či sedia na jednej aj na druhej strane auta všetky blatniky,dvere,kapoty,pak si všimny či sedia čisla na oknách a ich vyrobca mali by byt všechni stejne, orginal na nich byva znak alfa romeo a čislo kdyš je to r.v 2001 tak pod znakom musí mat ...1 alebo 1... na všetkych cislo najdeš v pravom rohu dole.Pak jdi na motor ak ma poctivejch 120000 tak musí byt všetko pôvodne akurat tak mohl delat rozvody a nekolik krát olej.Interier musi byt ako novy volat nesmí byt vyleštenej ako psi koule spojkovy pedal nezošuchany.To jsou take zachytne body co si prve pozri je jich ešte daleko dal ale to by bolo na na dlho.Pa
15.25, 16. 9. 2006, odpovědětTak a mám na dnešní večer zase o zábavu postaráno:) Přečetla jsem si všechny Vaše postřehy a rady, nicméně stále budu tvrdit že 2,4 má mnohem hezčí zvuk a hladší chod nežli 1,9, BERTIK se na mě snad nebude zlobit, ikdyž tento názor jsem si tu už párkrát přečetla...Raději 2,4, protože jsem líná řadit, když jedu na vysočině do kopce a předjíždím A6ku:))) Takže můj papír který byl formátu A4, popsán úkoly co mám zkontrolovat je teď popsán už z obou stran, ty skla jsou pro mne novinkou, spáry a spoje musím nějak okouknout taky, ale kradená snad nebude:( No jen mě zarazilo, BERTIKu, jak mám zkontrolovat ty horní ramena, to asi jedině jízdou, že? aby to nebouchalo??? A taky jak mám zkontrolovat to turbo a lopatky? to by se snad muselo něco rozmontovat, ne? Nebo je to jen tak vidět? to už je na mě asik moc, beztak už jsem celá nesvá co tam tomu bazaristovi předvedu:))
21.12, 16. 9. 2006, odpovědětJeště názor,ramena a další se daj snadno řešit,ty horní poznáš s vyplým motorem zakmitáš volantem.Ale hlavně si hlídej kastli a chování motoru,nakonec jsi s tím jela tak to poznáš.Otevri dveře,očisti plech kolem těsnění a hledej napojení laku,to samý v kufru kolem gumy a pod gumama kolem skel a lišt nade dveřmi.Otři spodek lemu blatníku a měl by zůstat špinavej zhruba jako spodek prahu.Motor 2100 otáček a vejš musí plynule tahat.Jinak kolem Mnichova se jim dá věřit,ne jak v DDR,jsou poctivější pokud jde o servis,ale to ber s rezervou.
22.28, 16. 9. 2006, odpovědětTaké bych se rád připojil k diskusi i přesto že někteří majitelé alfiček odsuzují ty ostatní já osobně vlastním 1.9 JTD a jsem s ní naprosto spokojen a nemám jí co vytknout.Také jsem před koupí srovnával 1.9 a 2.4 a mě osobně sedí více 1.9 ale každý rád něco jiného a myslím že kritika patří na auta ostatních značek a ne na alfy.Jsme v klubu 156 na ostatním nezaleží tak si prosím kritiku nechte na jiné.Janula ohledně koupi Alfičky Ti moc neporadím měl jsem sebou dosti schopného kamaráda který mi ji skoukl.
22.03, 16. 9. 2006, odpovědětNO potom už je tu jen ta otázka upálených lopatek u turba, které se asi jen tak poznat nedají:( Anebo to má souvislost s tím tahem a 2100otáčkami? nemá to cukat nebo tak?? a to jako 2100ot za jízdy nebo v klidu? A ještě Davide, když zahýbu tím volantem když to bude vyplé, tak to nemá bouchat nebo mít vůli nebo tak? Ještě chci vyjádřit názor, že si myslím že Alfa je podle mě stejně spolehlivá jako ostatní auta, akorát lidi v ČR mají předsudky... V itálii jich jezdí spousty, tak proč by italové kupovali kazivá auta, když je tu tolik konkurence...Takže ikdyž alfu ještě nemám, vím že je dobrá, né-li spolehlivější než pasat 4x4 mého otce, který byl už minimálně 10x v servisu za svých 120 tis km (nepočítaje servisní prohlídky) Večer jsem o tom s tátou mluvila, říkal že má nové turbo, servo, počítač, elektroniku, i tu váhu dokonce snad!!! Takže ALFA je jednoznačně dobrá volba.
12.31, 17. 9. 2006, odpovědětAhoj,k tomu ramenu:když s tím cukneš nemělo by to klepnout.Stejně tak by měl být klid když vezmeš za horní okraj kola směrem do boku.Spodní poznáš když při zatažené ruč.brzdě zkusí někdo silnější pohnout předním kolem dopředu a dozadu.Nemělo by mít vůli.Ty otáčky jsou orientačně,ale zhruba od tohoto údaje nahoru by měl být za jízdy znát nástup výkonu,pokud možno plynulý rostoucí tah. Jinak ale platí že pokud tam najdeš tyhle odstranitelný vady tak to neznamená že auto nebrat,jde jen o cenu.Nebrat pokud bude bouraná nebo velký únik oleje a klepání ze spodku motoru,případně poničenej vnitřek.Toho se zbavuje těžko nebo nikdy.
13.19, 17. 9. 2006, odpovědětTy upálený lopatky to se pozná dost těžce chce to prostě zkusit a musí táhnout od cca 2000=cca4500 ale je to strašně pomíjivý na 100 procent ti to řekne diag. která umí měřit tlak turba to máš to samí máš s regulací lopatek to se dá zjistit rukou ale na turbu je dekl takže seš stejně v p...Chce to někoho kdo tomu rozumí a má pro to cit. Jinak dle mího názoru je 2,4 kultivovanější ale prý háklivější .A ten výkon:mě teda 2,4 nenadchla mám 1,9 85kw a nejede o nic hůř a prej 2,4 točí při 130km 3000ot což má ta 1,9 taky. Jinak alfou a omegou těchhle aut jsou nápravy a ty právě díky tomu motoru dostávaj nehledě na větší nedotáčivost.
18.12, 17. 9. 2006, odpovědětAhoj Alfisti. Můj postřeh,já měl 156 2,4,r.v.2000,pokud bych ji měl srovnat s 1,9,tak má klidnější běh,lepší zátah. Na druhou stranu je to vykoupeno menším rejdem a rychleji opotřebenou přední nápravou. Takže tohle dilema si musí rozhodnout každý sám. Jinak Jance přeji při výběru šťastnou ruku.Zdarec Pája
19.50, 17. 9. 2006, odpovědět2.4 JTD 100 kW točí 3.000 při 150 km/h. JInak souhlas tím nade mnou. Ještě bych ale dodal pár věcí. Mají ty auta servisku? Auto z D bez servisky nebrat. Navíc italský. Základní lustraci auta nech udělat přes VIN, mohli by Ti je poslat předem SMS do Čech. Dá se vždy zjistit měsíc a rok výroby, přesné datum prodeje, jméno prvního majitele. Pokud auto jezdilo na garančky, měly by se dát zjistit servisní úkony, co se tam dělaly. Pak bych ještě zmínil možnost přečíst (nejen) stav km z řídící jednotky. Stav by měl samozřejmě +- souhlasit s tím na budíku. Není to ale samospasitelné, budík se dá stočit jednoduše, ale ŘJ jde prý taky. Dále jdou vyčíst například data, kolikrát byl motor v omezovači, kolikrát se otevřely dveře apod. Záleží na typu ŘJ, co v ní je, na dagnostice, co umí přečíst a na obsluze, jak jí rozumí. Přeju Ti šťastnou ruku při nákupu!
21.00, 17. 9. 2006, odpovědětNo a tak jsem zase smutná:( Volala jsem tomu majiteli bazaru, ťekl ž ejsou tam tedy lehce odstranitelné dolíky po kroupách, ale taky byl upťímný a řekl, že ventily jemňonce ťukají:( Už i nezkušený člověk si sám zjistí, že u 4letýho auta ventily ťukat nesmějí:( Tak mě to nenadchlo, proto je tam asi za tu verzi distinctive co má i tempo a všecky čudlíky na volantu...taková cena...jen 170 000. On mi do telefonu tvrdil, že se ventily nějak dají seřídit, já nevím, co myslíte? Jsem zoufalá:( Jana
15.10, 18. 9. 2006, odpovědětNebuď zoufalá, naopak, měj radost, žes tu past nekoupila. Ventily na 2.4 se seřizují vymezovacíma podložkama. Nevidím jediný důvod, proč by měly klepat. řekl bych, že to co tam klepe jsou kladky na řemenu klima a vodní pumpy a pak můžou dělat rachot vstřiky. První věc počítám tak za 10, druhá za daleko víc.
15.57, 18. 9. 2006, odpovědětTo že točí při 130km/h 3000ot sem čet v recenzi na tipcars já to nezkoušel a stočit jdou km na budíku ale v řd to snad u fiatů nejde jinak tu recenzi doporučuju přečíst ale potom už si alfu asi nikdy nekoupíš :-) a na 120ti tisíc km by asi opravdu neměla klepat to by musel bejt původní majitel hovado jinak to vymezení vůlí není zas tak složitá věc
19.00, 18. 9. 2006, odpovědětNo na Tipcars si obcas vymejsli ... :-) 130 je u 2,4 zhruba nekde kolem 2700. Pri 3000 je to opravdu 150 jak psal Kejml. S 1,9 jsem nejel, ale co se tyka zvuku motoru tak jedine 2,4. Jak tady nekdo psal ze 2,4 je oproti 1,9 traktor tak je to presne naopak. A pokud 2,4 znela jako traktor tak mela v haji vstriky. Zvuk petivalce je preci jen o trochu necem jinem nez ctyrvalcove 1,9. Dalsi vec je otazka vykonu. Nesmite porovnavat jablka a hrusky. Novejsi 1,9tky se delaji ve verzi 103 a 110 KW a tudiz verim, ze muzou byt zivejsi, nebo srovnatelny. At mi ale nikdo nerika, ze rozdil mezi 85kw 1,9 a 100Kw 2,4, pokud jsou ty motory v poradku, neni znat. To bych mu musel napsat, ze keca :-)
20.46, 18. 9. 2006, odpovědětMám kontakt na člověka z Brna, co tvrdí, že umí přepsat stav km v jednotce. Pokud má někdo zájem to otestovat, můžu poskytnout. Já se na to chystám, až tam budu mít cestu. Jo a 1.9 85 kW jsem měl ve Stilu MW a je to pěknej lenochod. Na stříbrnou ochcávku TDI 66 má ale vždycky.
22.03, 18. 9. 2006, odpovědětJaj, Kluci, se to tu hezky rozjelo, ta diskuse, myslim že už jsem zase moudřejší.;) Jen mě trápí že to auto vypadalo tak krásně a ono z toho nic nebude. No neváhám do pléna hodit rukavici a napsat: " Neznalá holka shání alfu 2,4, co nejnormálnější stav, km, motor, nápravy, cenu respektuji když platím kvalitu, nechci šunta.... Snad se mi i tu někdo ozve, ikdyž toto není inzertní server, věřím , že mi ji třeba někdo z Vás pomůže dotáhnout třeba z Itálie či Německa, nebo aspoň na netu něco slušného najde, já už bych si tam i zavolala. Kdo můžete, pomozte, chci AUTO, ne VRAK...Díky, Jana:(
22.20, 18. 9. 2006, odpovědětAhoj, neházel bych flintu do žita a hledal bych na netu dál - stopro se něco objeví...shodou okolností jsem vcelku nedávno pořídil taky jednu Alfu 156 2.4 JTD SW combi sport packet rv. 10/2001 v německu, v Mnichově (!) a jsem zatím spokojenej, je sice pravda, že jsem tam asi 2 hodiny skákal okolo auta shora dolů a prověřoval všechny ty věci co už tady ostatní popisovali ( a bylo to nutný ) ale nakonec i přez drobné kosmetické nedostatky karoserie jsem si jí koupil a jsem spokojenej. Právě jsem se vrátil z Bulharska a věř nebo ne 1800 km jsem ujel v podstatě na jeden zátah a i když jsem sem tam musel jet max 60 km/h kvůli kdejakýmu omezení, tak to bylo i přez tužší podvozek celkem pěkný svezení - snad jen jedinou poznámku-je pravda, že pětiválec má menší rejd a to není úplně ideální (to je ovšem pocit mého líného já) a nízký podvozek nenahrává moc do karet politováníhodnému stavu silnic směrem na východ od nás ( sem tam i u nás) takže když jsem se asi po stý jen tak tak vyhnul bouli na silnici která na mojí olejovou vanu jen volala, tak mě to bylo trochu trapné - máš sice auto který sedí jako přibitý a jede jako pes, jenže sotva trochu přidáš plyn, tak brzdíš...jinak ještě jednu faktickou, ten těžší motor v předu, sice likviduje asi rychleji přední nápravy ale líp to sedí na silnici - fakt.
8.28, 19. 9. 2006, odpovědětSchnell----rychlíku:)) Koli jsi za svoje autíčko dal? ...ale asi ta cena je nižší než za 2, 4, že? J.
9.21, 19. 9. 2006, odpovědětNerozumím přesně tomu že je cena nižší než 2,4 - 2.4 JTD mám ...Po pravdě řečeno jsem to ukecal díky těm "kosmetickým vadám" na 6500 EUR ( původně za to chtěli docela víc) + 90 EUR převozky a pojištění v Mnichově, asi bych našel někde vizitku kde mi to tam dělali, trvalo to asi 5 minut, takže pohoda, no a tady teda počítam tak 6000 Kč poopravit těch pár kosmetických vad+kontrola rozvodů, oleje apod 3000 Kč. samozřejmě člověk něco dá za přihlášení u nás, cca 8 - 10 000,- Kč - auto jsem vybíral asi měsíc, vůbec jsem nevěděl dopředu co to bude, já chtěl jenom kombíka v diesleu a aby měl najeto max 120 tis a rv max 2000 ne starší cena do 200 000 Kč a povedlo se a jsem nadmíru spokojen, je to sice ta "nedistinctive" verze ale fakt mi to všichni chválí. Osobně jsem zastáncem právě nákupu lehce "poškrábanejch" aut, ale jinak v super kondici, to se dá o ceně vždycky mluvit i u značkového prodejce (natož v bazaru), má to sice svá jistá úskalí - člověk musí trochu do aut vidět, aby nekoupil krám a zároveň mít trochu přehled co a kde stojí a kolik to bude stát opravit ... ale dá se myslím nakoupit slušně. Pravda je ovšem taková, že ať jsem to prolejzal jak jsem to prolejzal a projížděl, vrchní ramena vepředu na nápravě nezavrzala ani vůle tam nebyla a když jsem do toho druhý ráno vlezl, tak jsem si chvilku nadával ( prostě to nevrzalo když se to rozhejbalo - to jsem netušil) - no, nevím přesně kolik bude stát cena za práci opravit to, ale samotný ramena nejsou zase až tak drahý, takže žádná katastrofa ...
9.47, 19. 9. 2006, odpovědětSchnell: Pokud si to ještě pamatuju, tak nejlevnější horní ramena jsou překvapivě origo za 1.700 kus. Práce relativně málo.
10.30, 19. 9. 2006, odpovědětJejda, za přihlášení dám ještě 10 000? já myslela že jen 200€ za pojištění a převozní značky a už jen tisíc Kč za přihlášení, to se mýlím? Já když jsem přihlašovala svoje auto (ale nové) Tak nevím? jaký je postup přihlšování?
13.26, 19. 9. 2006, odpovědětJanula: dovezeš do ČR, uděláš na STK dovozovou technickou prohlídku, povinný ručení v pojišťovně (nejlevnější je Triglav pokud nemáš někde kupu bonusů) a hurá na magistrát na odbor správních agend...Osobně radši využiju někoho kdo se přihlašováním zabývá a pak je to sice malinko dražší, ale je to rychle a napoprvé....nicméně celkem tak do 10 000 Kč právě podle toho kolik si kdo řekne :-)
15.53, 19. 9. 2006, odpovědětNo jestli do těch poplatků zahrnuješ i povinný ručení který stojí necelejch 9 tak to pak jo ale po musíš platit v každym případě
20.20, 19. 9. 2006, odpovědětSchnell, akym sposobom si hladal Tvoje nove auto? Behal si po bazaroch, alebo si ho vyhladal na nete? Ak na nete, ake stranky si nasiel? Dik za info, aj ja hladam 156 2,4JTD Combi, rok vyroby 2000 a vyssie,...
21.49, 22. 9. 2006, odpovědětNemám už sílu to všechno přečíst co píšou kolegové, ale jestli pro ní pojedeš do německa tak koukni na prodeje z privátu.Na autoscout24.de je alfiček poměrně dost. V bazarech vládnou turci a podobní šejdíři - toho bych se bál.
23.40, 22. 9. 2006, odpovědětTak pořád nic, neustále brouzdám po netu, i autoscout i mobile (existují ještě jiné inzertní servery?) a stále jsemnenašla mojí vysněnou kamarádku do deště 2,4Jtd:( Jedniu krásnou a dobrou mi vyfoukli před nosem v itálii, tak jsem polkla slzu a hledám zas... Ale mám dobrý pocit z toho, že jsem tu za těch pár dnů s Vámi probrala snad uplně vše co se o tom autíčku dá vědět... Moc jste mi pomohli, tak když alfu budu mít, pošlu Vám sem kluci pár foteček, a možná i lechtivých:))) no a pak se budu těšit na Vaše srazy! Kdyby jste prosím někdo o nějaké alfičce v dobré kondici věděli, písnite mi sem, ju? budu ráda. Mějte hezký víkendík, Janča
9.08, 23. 9. 2006, odpovědětTak jak to vypada s Alfickou..uz jsi sehnala belisimu?
8.49, 13. 12. 2006, odpovědětAhoj Janulo!Já jsem před měsícem koupil Alfu ve Frankenthalu u Mannheimu.Specializují se na Alfy a mají jich tam dost.Vozí si je ze značkového servisu v Alzey(většinou)Jsou to ale Italové a to jednání podle toho vypadalo.Auto jsem faxem zamluvil a domluvil,kdy si pro něj přijedu.Přesto nic připraveno nebylo a třeba pro druhý klíč jsem si musel dojet do servisu v Alzey.Tam Alfy taky prodávají,ale nenašel jsem jejich stránky na internetu.Ten servis najdeš na www.mobile.de/alessi-automobile.
9.21, 23. 12. 2006, odpovědětJanula. JInak doporucuji alfu 2,4 JTD chipnout :-o) a nemusis porovnavat beh a porovnani vykonu oproti 1,9 JTD.
23.44, 26. 12. 2006, odpovědětto Jarrad: docela by mě zajímali ti kolíci z Frankenthalu u Mannheimu - díval jsem se na jejich nabídku a zajímalo by mě, v jakým stavu ty auta jsou. Jestli je to třeba trochu prohlídnutý a poopravený v tom jejich servisu nebo jestli to hodí na plac bez toho, že by si to zvedli.
19.53, 4. 1. 2007, odpovědětto zalezi na vkusu kazdeho,kamarad ma 2.4jtd,je to prijemny zatah,ja mam 1.9jtd a nemuzu si na ni stezovat,kamion predjede tak jako tak,a pro pani si myslim,ze staci 1.9jtd,v servise maj radost,ze tam je hodne mista pro ruce v motoru,ale jak rikam,je to vkus kazdeho,ale kdybych se znova rozhodoval tak 1.9jtd,i lip si bezi nez 2.4jtd
23.03, 4. 1. 2007, odpovědětOptimální bych viděl 1,9 Multijet - dynamika stejná jako 2,4, není takový zatížení na přední nápravu, je to 6kvalt - jen to chce ještě chvíli počkat, až budou levnější, dávaly se tuším od jara 2003
23.11, 4. 1. 2007, odpovědětto theo:Jsou to taliáni,takže si s tím moc hlavu nelámou.Ale mají tam víc aut,než je na jejich stránkách.Já svoji 1,9 jtd (r2002) koupil za 6500 € a moc pozornosti jí určitě nevěnovali.Mají tam ale i alfy skoro nový ( za jiný peníze:o))a těm se věnují daleko víc a zájemcům o ně samozřejmě taky.
20.16, 6. 1. 2007, odpovědětto Jarrad: a to sis vybral za jejich nabídky na webu, faxem zarezervoval a pak tam rychle přijel ? Jak dlouho jsou schopni auto "podržet" - než přijde někdo jinej jako obvykle ? :-))
17.43, 8. 1. 2007, odpovědětPřesně tak.Jen jsem ještě poslal 500€ zálohu a na místě jsem si vyslechl,jak už ji mohli několikrát lépe prodat,ale že italové drží sliby.Byl jsem tam třetí den po rezervaci.
19.03, 9. 1. 2007, odpovědětTak se zdá, že jsou relativně seriozní. Mají tam i 3 roky starý auta s 200 tisícema kilometrů, tak snad ani nestáčí kilomery. Podle toho, co píšeš, výměny filtrů, olejů a rozvodů si musíš udělat sám. Cena tomu ale odpovídá, zdají se mi levnější než jiní autorizovaní prodejci.
14.32, 10. 1. 2007, odpovědětJak jsem to pochopil,většinu aut kupují v nedalekém značkovém servisu v paketech šesti,sedmi aut.V tom servisu mi i potvrdili najeté kilometry ,zdarma odblokovali počítač(airbeg) a dali kopii servisní knížky.Filtry a olej jsem si vyměnil sám.V hale bazaru mají 159 a 147 a venku v ohradě namačkaný 156.Krásnej pohled:o)
19.50, 10. 1. 2007, odpovědětja mam 2.4JTD a nechapem ako to mozete porovnavat s 1.9JTD. 5valec je proste super aj co sa tyka zivotnosti lebo ten motor ma velke rezervy.uz nikdy nechcem 4valec.
20.09, 14. 1. 2007, odpovědětchtěl bych si taky koupit 2,4 JTD nejlépe černou Sportwagon je to moc krásný autičko a chtěl, chtěl bych si jí nechat načipovat máte někdo zkušenosti s chiptuningem tehle motorů jak to pak jede kolik to žere a tak ?
2.18, 27. 1. 2007, odpovědětTady na webu, nahoře, je políčko, do kterého vyplníš třeba slovo "chiptuning". Hned vedle je tlačítko "hledej", tak na to klikni, až vyplníš to slovo "chiptuning" vedle do políčka. No a pak už se jenom kocháš moudry, která zdejší uživatelé naplkali. Už se to tady řešilo tisíckrát, tak není potřeba to řešit s Tebou po 1001.
7.51, 27. 1. 2007, odpovědětchiptuning
14.56, 26. 10. 2007, odpovědět