Mám jakýsi problém - když mám za jízdy zařazenou rychlosti a sešlápnu spojku, tak se mi poslední dobou často stává, že kolísájí otáčky mezi 500-1500 a ve stejné frekvenci je i větrání (zvyšuje se a snižuje proud vzduchu z větráků). To se stává jen když mám zařazeno a sešláplou spojku za jízdy, jindy ne.Další problém (možná to má co dočinění s prvním probléme) je že jednou za čas když nastartuji a chci se rozjet, tak vůbec motor vůbec nereaguje na sešlápnutí plynu, dám ho třeba až na podlahu a motor vůbec nic... Po chvilce se chytí a jede pak normálně...
15.25, 4. 10. 2007, odpovědětabych toplnil, tak mám ar 156, 1.8
15.25, 4. 10. 2007, odpovědětMám podobný problém.Mám 2.0 mne zase pri studenom štarte pri zatlačení plinu dusí motor.Raz to ide raz nie.Otáčky mi tiež na volnobehu kolísajú tak isto.Skúšal som aj resetnút baterku a nepomohlo to.Že vraj je to choroba T.S takže neviem čo stím idem spravit.Všade sú neschoní technici iba si vypítajú peniaze za diagnostiku a hovno zistia.Píše sa tu že to môže bit váha vzduchu,variátor,škrtiaca klapka alebo l.sonda takže ja tiež neviam ako pokračovat dalej.Či to mám začat za radom kupovat a menit kím to prestane.Alfa je velmi pekné auto a má vinikajúce jazdné vlastnosti ale asi sa s nou rozlúčim kôli tej poruchovosti a slabo fungujúcemu servisu......
16.22, 4. 10. 2007, odpovědětJa bych nechal vycistit skrtici klapku, podival se na Lambdu nebo popr. na senzor otacek motoru...
19.37, 4. 10. 2007, odpovědětZdravím, Já měl akorát problém s plynem. Mám AR 156 1.9 JTD 77kw, r.v. 2000 a dělalo mi to samé. Při sešlápnutí plynu až na podlahu ( mám elektronický, na potenciomnetr ), tak se nic nedělo. Rozsvítila se mi kontrolka vstřiku. Myslel jsem si tedy, že to bylo vstřikovačema, tak jsem dal Alfu do servisu. Dal jsem za výmněnu vstřiků 20 000,- Kč.... po dvou měsících se ale problém ojevil znovu. Byl jsem zoufalý....auto , když jsem přejel přes hrbol ztratilo výkon...při přejezdu výmolu se auto opět chytilo a jezdilo týden v pohodě....po týdnu ten samý problém...jelikož se mi nedavno rozpadl větrák interiéru ( rozsekané lopatky ) tak mi to trefilo nějaké kabely v palubce. V tu dobu jsem to ale netušil. Když jsem po nastartovaní chtěl zahájit jízdu, opět mi nešla za plynem...chytil jsem nerva a začal poklepávat relátka...pojistky...a skončil jsem u kabelů nad větrákem... pomohlo to, byl to zřejmně nějaký překlesaný kabel. Kdykoliv mám pocit, že auto nejede jak má, pohnu kabelem a je to pohoda...snad jsem tímto slohem někomu pomohl...mějte se přátelé a slunce v duši a duše v autě ;)
23.55, 30. 5. 2017, odpovědět