představte si že vám svítí kontrolka vstřiků ale na diagnostice se nic nezjistí, po resetu řj kontolka už nesvítí. Otáčky mi nekolísají ale zdá se mi že auto nemá sílu. např. k rozjezdu potřebuju aspoň 4 tis. ot. a po rozjezdu ot. spadnou až někde k tisíci až se skoro motor zadusí. Pak se auto pozvolna rozjede. Zdá se mi že místo 105 koní mám jen 50, maximálka 160 po rovince, z kopce 170 a s vítrem v zádech 175. Turbo tlačí normálně, spotřeba vyšší tak o 2 litry. Máte někdo podobný problém?
18.59, 6. 10. 2007, odpovědětzkus odpojit váku, jestli bez ní nepojede líp a dej vědět výsledek
20.54, 6. 10. 2007, odpovědětpo odpojení váhy žádná změna ale hodlám zkusit namontovat jinou
16.44, 7. 10. 2007, odpovědětja měl podobnej problem repektive ten samý a bylo to udajně nějakym čidlem (co se nachází pryý v místech někde poblíž rozvodů)nějak sem to nezjišťoval a k tomu sem měl problem na lambdasoně-po výměně obojí vše ok
18.41, 7. 10. 2007, odpovědětPak je nutno změřit tlaky na turbu, pokud bidou OK, vyměň váhu.
21.06, 7. 10. 2007, odpovědětpsal jsem že turbo je ok
20.43, 9. 10. 2007, odpovědětPalivovy ,vzuhovy filer,pozri tiež...ja som ich mal zasrate jak keby sa v živote nemenili jak som ich vymenil auto ožilo o 20% až som tomu nechcel veriť
11.22, 11. 10. 2007, odpovědětfiltry plánuju tento týden, pak se podívám na tu váhu
20.37, 17. 10. 2007, odpověděttak filtry jsem vyměnil a musím konstatovat že auto táhne od spodu o hodně líp ale pořád postrádám výkon ve vyšších otáčkách nad 3000. Pokusím se někde sehnat novou váhu na zkoušku
20.46, 29. 10. 2007, odpovědět