Ahoj všichni ! Jenom se chci pro zajímavost zeptat kolik vám vaše 156-ka bere oleje? Já mám 156 2.0 T.Spark a dostanu se cca na 2 L / 10 000 Km. Jezdím převážně sportovně a myslím, že to asi bude OK. Nebo ne ? Díky za vaše ohasy. Petr.
16.38, 16. 9. 2006, odpovědětJá tam musel dolít pouze 1/2 litru. Mám 2,0 se 114Kw a rozhodně to nešetřím.
20.00, 16. 9. 2006, odpovědětJa mam taky 2.0 a mě to žere asi pul litru na 3000 km
20.29, 16. 9. 2006, odpovědětNo prej když někdo jede za mnou tak když jí sešlápnu tak zahulí jako prase. Nevim něják se mi do ty hlavi nechce a to mam ještě jednu z jinyho motoru ze 146ky. Už vidim jak udělam hlavu a bude to utíkat stejně kolem kroužků.
18.09, 3. 10. 2006, odpovědětMě brala moje Alfa 2.0 T.S. také docela dost oleje a bylo to způsobené jak už tady kolegové říkali netěsností gufer na ventilech, já jeměnil při 100000 tisících a měl jsem je ztvrdlé jako kámen, po výměně spotřeba skoro žádná.
23.20, 3. 10. 2006, odpovědětNa me 156 16TS, motor 67601 (daval se spis do AR155) je po ujetych 17tis km spotreba 0,5litru, takze vic nez vyborna. Auto ale jezdi od vyroby na LPG tak je to asi tim.
17.57, 4. 10. 2006, odpovědětČus tak až bude někdy chuť a hlavně čas tak tu hlavu skusim vyměnit. Kolik cca stojí těsnění pod palici?????
20.20, 4. 10. 2006, odpovědětJa jsem měl kdysi podobný problém s 146. Koupil jsem ji po výměně náplní (kontroloval jsem i měrku, byla žlutá.. :-)) a sežralo to asi 4 litry do další výměny (dělal jsem po 15tis) dal jsem tam Seleniu tu nejdražsí o které řikali že je do toho super :-).. kromě toho že variátor chtěl po startu vyskočit, byla spotřeba stejná.. Pak jsem dal mobil 1 (zase ten nejdražší (formula či co) a snížilo së to tak asi na litr a půl do výměny. Teď mám 156 2,0 motor najeto cca 55tis a stejný olej a je to v pohodě. Jak jsem zjištˇoval má Alfa údajmě speciální roztřik oleje na dna pístu (údajně kvůli ochlazení), pokud je olej třošičku slabší tak se odpařuje a je vysoká spotřeba. Tak než poběžíš s hlavou Zkus při výměně dát jiný olej
0.28, 5. 10. 2006, odpovědětJá nevím ale pokud by se mu to odpařovalo v klikové skříní, tak by mu to nekouřilo. Nemá kamna.
15.53, 5. 10. 2006, odpovědětTěsnění pod hlavu stijí originál 2000 tisíce, v replice bide o něco lacinější.
17.32, 5. 10. 2006, odpovědětOstrik dna pístu tam je, ale tuhle vychytavku ma skoro kazdy výkonnejsi motor.
8.31, 29. 3. 2007, odpovědětPo koupi v dubnu mi začal mizet olej měl jsem prasklé gufero na klice po opravě. přetěsnění a výměně olejů asi za 8500kč mám najeto 8000km a olej na rysce se ani nepohnul a to ji obcas pekne prohanim
19.53, 5. 10. 2006, odpovědětMam 2,0ts mam tam Castrol TXT 0W-30.Po 10 000 se hladina nehnula,mam 130 000KM.
9.15, 29. 3. 2007, odpovědětJa u 1.8 Ts nedolívám nic od výměny k výměně prostě pohoda u těchto vozů to zaleží kus od kusu
17.54, 24. 1. 2009, odpovědět