Po tom, co jsem četl tady na webu o váze vzduchu, a vzhledem k tomu, že se mi průběh rozběhu do otáček se mi nezdál jako nejlepší, jsem se rozhodnul vyzkoušet, jak pojede auto s odpojenou váhou vzduchu. Jelo prakticky stejně s tím, že svítila kontrolka vstřikování. Pak jsem váhu opět zapojil, po nastartování kontrolka zhasla, auto jsem zavezl domů, vše OK. Ale dneska na koci cesty do práce mi kontrolka vstřikování problikla a na cestě zpátky z práce to bylo peklo. Při náběhu do otáček se rozsvítila kontrolka a motor šel z otáček dolů, po chvilce kontrolka zhasla a motor zabral a tak dokola. Když jsem s vyšláplou spojkou dostal motor nad 4tis. otáček, tak to jelo normálně, ale běda sundat nohu z plynu. Zítra začnu řešit diagnostiku - kdyby měl někdo dobrou radu ze své zkušenosti, budu za ní rád (je to 1.6 TS).
20.23, 10. 10. 2007, odpovědět