Máte někdo zkušenosti se sportovníma pružinama? Chci Alfici posadit tak o 3-4cm níž, jen nevím, které vybrat. Našel jsem více druhú: Novitec, Koni, Vmax, H&R, Inter Alloy. Máte někdo zkušenosti s některými konkrétními? Díky. nebo nemá někdo na prodej?
12.57, 15. 10. 2007, odpovědětNovitec jsou KW.Ty tam mám.Jinak ješte jsem auto neprotáhl.Možná ješte budem muset ubrat,spojka.Spotřebu ukazuje 6l.
13.17, 15. 10. 2007, odpovědětTak uberem, není problém. O Tobě vím, že máš sportovní podvozek, a chybou bylo, že jsem se v tom projel. Zanechalo to ve mné hlubokou stopu. :-) Proto ho teď řeším taky. Ale není ještě někdo, kdo ho má? Nebo nějakej jinej?
20.18, 15. 10. 2007, odpovědětmám bilstein B16
21.56, 15. 10. 2007, odpovědětKolko ta tie bilsteiny stali? Ja mam ten supersport z cartechgroup za 8500 czk,je to znizene dost slusne,ale pripada mi to velmi makke,hlavne predok. Tak dumem co s tym,bolo by dobre vyskusat niekoho alfu co ma KW,alebo Weitec,a tak...Alebo si zozeniem pruziny zo sportpaketu,lebo ja mam jednu povodnu prasknutu. Napise este niekto,co za podvozky pouzivate?
7.23, 16. 10. 2007, odpovědětNo, já mám origo sportpaket (nevím, jestli 1. či 2.) a nevím přesně co chcete posoudit...je to tvrdý a tím kratším rozvorem je znát sebemenší nerovnost na silnici, jel jsem už párkrát v 5ti lidech (dospělých) a ani tak to nedrhlo do podběhů, nicméně v zadu už mám podběhy trošku prodřené - těch nerovností je ne českých cestách prostě trochu víc, než je na sportpaket zdrávo. 2.4 JTD co dodat - těžký motor v předu, na rovině to sedí pohodlně do 200 km/h do zatáček taky dobrý, bohužel je pravda, že to dostává smyk na přední kola i na suchu, ale (!) vyměnil jsem pneumatiky Goodyear za Michelin a je to o dost lepší - nicméně, ten podvozek je skutečně dobrej, není to však až zase taková bomba, když si člověk vezme v úvahu věčné riziko proražené vany, vypadané plomby ze zubů a permanentně natřesený zadek - už mi začal drnčet tapec střechy z těch věčnejch otřesů...ale neměnil bych :-))
7.45, 16. 10. 2007, odpovědětNorberte, to máš na prodej, nebo na svém voze? Napiš za kolik, a jak si spokojen, to mně zajímá.
8.34, 16. 10. 2007, odpovědětJá mám originál podvozek vybavený sportovním kitem "sportpacket" a nějak extrémně snížené oproti sériovému podvozku se mi to nezdá. Na pohodlnou jízdu na českých silnicích to není žádný med, stačí menší koleje, nebo hlubší kanál a trhám si vlasy...:)) A ještě semi sjíždí více vnitřek pneumatik, v servise mi řekli, že to je daň za ten sportkit, že ten má jiné hodnoty odklonů kol a prý je to tím způsobeno...???
9.22, 16. 10. 2007, odpovědětMas zle nastavenu geometriu,uz sa tu davnejsie pisalo ze na sportpaket su ine hodnoty,a ked ti to nastavia s hodnotami obycajnej 156 bez sportpaketu,tak to vobec nieje ok,a jasneze to moze aj zrat gumy. Mne ten supersport je znizeny o 30mm,a predok ide dost bezne na doraz,a to nemam tazsie jtd,ale 2.0 TS. Predtym ako som menil som mal normal sportpaket,a bolo to tvrdsie,a myslim aj lepsie. Menil som to kvoli zadnym,ktore boli uplne v prdeli a za jeden tlmic chceli odomna v alfe 21600 a inde sa na sportpaket tlmice zohnat nedali. Tak som kupil za 11000 sk celu sadu supersport,a zadok je ok,ale predok ma doslova sere. Ked sa zacnem trosku salit,prejdem cez nejaku vlnu tak ma to rozhodi,ale celkom dost...cize ziadne sporty...a to takto nejde.
10.50, 16. 10. 2007, odpovědětJá mám KW podvozek,snížení 4,5/3,5.Nejmarkantnější změna je v rychlých zatáčkách,právě taky díky tomu vyššímu odklonu(camber).Mám zatím orig. 15' 185/65,rozhodně chci větší,ale bojím se že 17ky se mi tam,díky tomu snížení, asi nevejdou,nevíte?
10.56, 16. 10. 2007, odpovědětAhoj,ja mam Weitec,ale celej komplet pera + tlumice snizeno -30mm na sve V6. Rozdil oproti serie samozrejme jde vice poznat ( kvalita ) nasich cest,ale s tim jsem pocital. Zato v zatackach kdyz tomu das tak sedi a naklon skoro zadnej. Mam to uz 2 roky a jsem spokojenej....
16.45, 16. 10. 2007, odpovědět... někde jsem se dočetl, že jsou origo dvě verze sportpaketu...nevíte někdo, jak se to dá poznat, resp. rozlišit ??? Mám 16 kola a vepředu mezi lemem a kolem cca 4,5cm a vzadu tak 3,5cm...
19.36, 16. 10. 2007, odpovědětČau, já tam dal Iner Alloy a zdají se mi celkem dost měký. Díky tomu, že si auto dost sedlo, tak to drží moooc pěkně ;) ! Ale pro příště bych volil asi HR, přecejenom jsou o trošku tvrdší a při přejezdu nerovností se nemusíš bát o spodek :( !
8.41, 17. 10. 2007, odpovědětTo: Sarkan :Mam tam supersport,ten co sa tu o nom tolko pisalo ze ho nikomu z nemecka nedoniesli. Predava ho ceska firma Cartechgroup za 8500czk za celu sadu aj s pruzinami. No nezober to za tie peniaze. Nechcel som davat 23000 za weitec alebo daco podobne,vacsina tych sad stoji zhruba tak,myslim aj HR,aj Inter Alloy a dalsie. Tak ma to vyslo na 11 slovenskych aj s postovnym,a bol som rad. Ono to nieje az tak strasne,ale problem je asi len v prednych pruzinach,ze niesu take tuhe ako by mali byt. Cize predok klesne viac ako o 30mm a pri nejakej jame vie ist aj nadoraz,a to uz koser nieje no. Teraz tam mam v prednych pruzinach specialne podlozky co ju pritvrili,je to lepsie,ale mamina mazda 323F je o dost tuhsia,a to ma fakt sere:))
9.13, 17. 10. 2007, odpovědětJsem postizenej uplne stejnym podvozkem Supersport a pruziny co k tomu byly jsou fak mekky a jde to na nerovnostech skoro na doraz predevsim predek.... Co s tim? Mate nekdo na tendle neduh lek??? Podlozky pod pruziny alespon 20-25mm asi nejradeji dopredu i do zadu.... Kde je u nas sehnat a zakolik???? Dik za pomoc....
23.05, 29. 10. 2007, odpovědětČau, ja tam mám H+B, + športové tlmiče. Trochu som to prehnal a dal som tam ešte rozširovacie podložky 2cm na každú stranu. Auto vizerá neskutočne! Jazdné vlastnosti porovnatelné s "motokárou". Samozrejme má to aj nevýhody. Keď mám auto plne obsadené, tak na nerovnostiach šúchaju gumy o lem blatníkov. Diely som kupoval cez SP styling v Martina.
10.15, 17. 10. 2007, odpovědětsarkan: to mám na svém autě, které je teoreticky na prodej. Podvozek je velmi příjemný, je tuhý, ale není tvrdý. No není tvrdý protože to mám nastavené úplně na měkko. výškově jde nastavovat od -80 po +20mm. Jediná nevýhoda je, že strašně mizí gumy :)))
20.33, 17. 10. 2007, odpovědětTo Michal: Podlozky pod pruziny su slabe riesenie,trochu viac bude napnuta,ale stale je makka a pri vacsej vlne na doraz pojde aj tak.Ja v prednych perach ma podlozky na dotvrdenie,a je to aj tak na prd. Su dve moznosti. Prva je kvalitna a draha,novy kit podvozku,HR,KW,Weitec a pod. Druha je nesita cesta pokusov,tlmice nemusia byt zle,ale nie s makkymi pruzinami. Ja skusim dat nazad pera zo sportpaketu a uvidim ako sa to bude chovat,ked to bude,dam vediet. Idu Vianoce,nemozem pustit 20000 zas za novy sportovy podvozok..:)) Inac by som nevahal,a idem do HR alebo Weitec.
11.52, 30. 10. 2007, odpovědětAhoj.Pokud by náhodou někdo chtěl sportovní pružiny tak ať se ozve.Mám je na autě a už je nechci.Svojí 2,4JTD jsem na těchto pružinách koupil a nevyhovují mi.774745334
21.12, 30. 10. 2007, odpovědětPokial je tu niekto co ma nazvys prednu pruzinu zo sportpaketu,kupim ju. Chyba mi do zbierky len jedna,ale ked by bol nutne par,kupim aj par. 0905661581 alebo mail,diky.
1.19, 1. 11. 2007, odpovědětAhojJá mám sport packet III. dle vyhohodnocení tady na netu, tedy sportovní podvozek. Mám Alfici od soboty a zatím mám najeto asi 400 km a je to fantastický. mám obuto 215/45 - 17 vpředu Michelin MXV a vzadu Pirelli P 6000 a je to fakt hodně dobrý. jeden čas jsem řídil Porsche boxster ( to nejslabší-215 PS) a podvozek je opravdu vskutku hodně podobný.Alfu považuji za nejlepší seriový podvozek, co kdy byl udělán.
2.08, 1. 11. 2007, odpovědětPodvozek je tvrdý a nízký-už nechci sundavat vanu... A o jaké jde přesně pružiny nevím-já je nekupoval.
2.32, 1. 11. 2007, odpovědět