Zdravím všetkých. Viem že toto nie je stránka venovaná GTV-čkam, ale mám taký problém.Mám GTV 2.0 TS. Zdá sa mi, že moja alfa má pri nízkych otáčkach slabý výkon, pri vyšších otáčkach ide celkom dobre(aspoň myslím). Keď chcem napriklad rýchlo vyštartovať zo stoja musím jej trochu klepnúť na plyn, ináč by pri rýchlejšie stlačenom pedály sekla, alebo skapala. Mám zlý variator. Môže to mať nejaký vplyv na výkon. A nemôžem Vám povedať pri akých otáčkach ide už dobre, lebo mi nejde otáčkomer. To je další problém. Neviete kam pozreť, aby som zistil čo je s tým otáčkomerom? A je toho viac, to je tak keď si niekto prvý krát kupuje auto a chce to GTVečko za každú cenu. No proste Alfe sa nedá odolať. Ináč mám manuál na GTV na CD, keby mal niekto záujem. Dík
10.58, 19. 9. 2006, odpovědětJasně že variátor má vliv na výkon. Pokud je špatně nastavený časování ventilů, auto ti moc nepojede odspodu, ve vyšších otáčkach by variátor normálně přešteloval časování ventilů do polohy ty máš při startu. Proto máš dojem, že to nejede odspodu a pak se to chytne.
12.35, 19. 9. 2006, odpovědětPokud mas hlucny variator, neznamena to automaticky ze bere vykon. Pokud hluci a jeho ovladani je vporadku, nemel by to byt problem. byl u me kluk co mel najeto 160tis na jeden variator a vykon byl ok. Akorat zvuk JTD hadr.
17.37, 19. 9. 2006, odpovědětVšimol som si ešte jednu vec, to auto za studena niekedy šklbe. Nemôže to byť váha vzduchu?
9.04, 20. 9. 2006, odpovědětvariator nemusí byť zlý, mohol byť zle nastavený pri výmene rozvodov. kamarát je mechanik a jednu takú alfu robil. na volnobehu to malo dosť nekľudný volnobeh a ani výkon nič moc. nastavil variator a šlapalo to neskutočne.
10.04, 1. 11. 2006, odpovědětZdravím všechny,mám AR 156 JTD a při přidávání plynu-pomalém ,nebo když chci držet v obci nízkou rychlost,motor začne houpat.Prudce přišlápnu a motor se zklidní.Prosím o radu.Díky Brost.
13.41, 14. 11. 2006, odpovědět