Stala sa mi taka vec.Mal som v aute taki robeny gombik ktori mal sluzit proti kradezi.stlacením ho mal odpojit benzinove cerpadlo.Bol tam povoleny kablik tak som ho utiahol.Zapol kluciki a zacal mi svietit zlty klucik s nazvom CODE.A neda sa vobec nastartovat.V com moze bit chyba.Uz som aj zrusil ten gombik a spojil som tie kabliki na priamo.Ale aj tak mi svieti ten klucik.Poradte mi prosim.Za rady dakujem.
16.45, 21. 10. 2007, odpovědětno to je klasicky chyba imobilizeru pokud se nepletu mě to dělalo ze začátku ojediněle až přišel den kdy trvalo 20 min nž sem otočil klíčem a podařilose zmhasnutí kotrolk, tak jsem to řešil se známým co se vyzná skrz fiaty a prej je to jen kostrou-a bylo měl jsem několik kontaktů zkorodovaných, řek bych že u tebe bude problém taky v některy spojení-už to tu ale někdo dřív řešil myslim
17.19, 21. 10. 2007, odpovědětMas pravdu s tymi kontaktmi.Chvilku som sa tam vrtal a ked som zavrel dvere tak mi to potom shaslo a auto nastartovalo bez problemov.Ked som ale zhasol motor tak zase som nevedel nastartovat.Pokival som kablami pod doskou a zase to slo.Dik za radu.Za niekim musim zbehnut.Dik
18.00, 21. 10. 2007, odpovědětnebo ty kontakty zkus postříkat tim ... myslim že kontaktelem nějakej udajně přípravek kterej by měl pomoct když jsou zkorodovaný spoje..ale zkušenost s tim nemam jen mi to taky poradil známej a prej by to mělo být dobrý
18.24, 21. 10. 2007, odpovědětKeď rozoberieš ten plast pod volantom, tak pri spínačke je dutinový rezonátor = snímač immo. Možno si ho posunul, alebo má zlý kontakt.
21.05, 21. 10. 2007, odpovědětNo ono mi to vlastne blbne niekde na lavo od spodu.Niekde pri pačke ktorou sa otvara predna kapota.Len je tam strasne zlí prístup.Ten kontakt-men mam doma.Je to na zaoxidovane a hrdzave kontakty.Ale vahu vzduchu s tym rozhodne necistite.Posral som ju s tym.Dik za rady.
19.32, 22. 10. 2007, odpovědět