Nebyl by to nekdo kdo mi mi mohl pucjit funkcni otackomer na 2.4 JTD? chtel bych zjistit jestli mi spatne ukazuje otackomer a nebo jestli dava ricici jednotka spatne udaje do budiku...
8.11, 24. 10. 2007, odpovědětNo pokud se nepletu, tak otáčkoměr je jen elektronika, takže si vystačíš s ručičkovým voltmetrem, nebo ampérmetrem, podle toho jestli řj. dává na výstupu 0-10V nebo 4-20mA, to je nejčastější analogové řízení. To je jen pro případ, kdyby se ti nepodařilo sehnat ten otáčkoměr.
11.07, 24. 10. 2007, odpověděta jak ted zjistim co je spatne? ty vis klik to ma presne ukazovat? kdyz to bude nejak merit?....je nevim jak to udelam..protoze az odpojim budik a otocim klicem v zapalovani tak se mi rozsviti airbagy...
11.17, 24. 10. 2007, odpovědětno to bohužel nevím, chtělo by se to dostat k nějakým schématům a podkladům, ale myslím, že to bude řízeno napěťově. Je to totiž jednodušší. A pokud má budík dost dlouhé dráty tak ho nemusíš ani odpojit, jen se napíchneš paralerně kněmu, nebo přímo na výstup řj. no ale to bez plánů je naprd. Byl to jen takové nápad
11.39, 24. 10. 2007, odpovědětJsem lama, ale jak může něco dávat na výstupu 4-20 mA?
12.43, 24. 10. 2007, odpovědětKlasická proudová smyčka, používá se při analogovém řízení, kde hrozí indukce napětí z venčí. Má rozsah 4 až 20 mA
13.23, 24. 10. 2007, odpovědětpoužívá se na např zobrazovací jednotky, tudíš to je i otáčkoměr. Na štítku je vždy psané jestli je řízení napěťové, nebo proudové.
13.26, 24. 10. 2007, odpovědětJak říkám lama, o proudové smyčce jsem nikdy neslyšel (moje chyba), umím maximálně s tím voltmetrem.
14.49, 24. 10. 2007, odpovědět