Zdravím nemáte někdo zkušenost s repasem vstřikovačů na JTD . Po jaké době by se měli repasovat a jestli jste to někdo dělal? Prý údajně po 150000. A co čerpadlo?
19.30, 21. 9. 2006, odpovědětTaky by mě to zajímalo, někdo už to řešil na clubu, ale nedozvěděl jsem se víc. Údajně repasované vstřiky stojí kolem šestky, takže na 5 hrnků počítej 30kilo. Zase mám řadu známých co mají na jtd najeto kolem 250 tis a vstřiky původní. Obecně mám zo to pokud auto dobře chytá, neklepe a jede pak neřešit. Nicméně ta repase by mě zajímala.
0.33, 14. 10. 2006, odpovědětZdravím mluvil sem se známím co dělá do aut celej vybrkanej protože mám 135 000 tak abych něco nepropás prý hrozí propálení pístu. On mi řekl že to sou jen takový strašáci prej je měnil na p206 při 350000 a aby hrozilo propálení pístu tak to musej už ukapávat ale to se pozná že to strašně mlátí a čudí tak sem už v klidu. Jinak ty recenze na tipcars nejsou zlý ale člověka akorát vybrkaj a vono to ve skutečnosti zdaleka není tak žavý.
17.56, 14. 10. 2006, odpovědětJá bych o vstřiky strach neměl,není to tdi...Pokud koupíte Jtd které má nalítáno půl mega tak je motor pořád v poho.Tdi nedo Tdci mají strop při 300000,potom je tryska vymlácená a začne kapat.Není to podmínkou ale už jsem pár propalených pístů viděl.Čerpadlo u jdt tlačí pořád stejný tlak do lišty a proto nedochází k takovému opatřebení. Prostě comouš takové problémy namívá a jestli jo tak hodně zřídka.
19.59, 16. 10. 2006, odpovědětNo já mám zkušenost s tryskami takovou, že v podstatě vydrží i těch 350 000 km ale výrobci trysek (podle typu) doporučují výměnu po 60 000 km - doporučují není to nutný !!! Jinak na koncern VW stojí jedna vstřikovací tryska 350 Kč české výroby/BOSH asi tak 450 Kč...na Alfu jsem to ještě nesháněl, ale pochybuji, že to bude nějaký významný rozdíl - co ovšem rozdíl je, je tam ty nový trysky mít, budete se divit, ale kouřivost jde rapidně dolu, výkon nahoru...to se ovšem dá očekávat, když se mění vstřikovací trysky.
7.27, 17. 10. 2006, odpovědětTy ceny co uvadiš platěj pro vstriky na rotačni čerpadla atd.. ne pro common rail ktery se pouziva u Alf 156. Ú Jtd je princip podobnej benzinu. Cerpadlo tlaci naftu do listy a vstrikovače ji akorat pousti do valcu. V liště je trvalej tlak kterej jeste reguluje řj . Vstrikovace ovlada řídící jednotka. U Motoru Tdi (VW grup atd.) ma vstrik svuj tlak pri kterem otevre a dál ho to nezajímá. Naftu dostane az kdyz ma vstrikovat.
7.52, 17. 10. 2006, odpovědětJe to tak jak píšeš, netuším, kolik můžou stát vstřikovače na Alfu 156 určitě budou dražší než na klasický rotační čerpadla - souhlas - překvapuje mě ale, že by měly být nějak podstatně dražší i když to vyplývá z principu věci ... mě šlo hlavně o ten princip relat. krátkého intervalu výměny trysek...
8.56, 17. 10. 2006, odpovědětV Elitu stojí 1 vstřikovač na 2.4 JTD výměnou za starý 5.500 + DPH.
10.10, 17. 10. 2006, odpovědětted jesem menil vstriky u 1.9jtd, v bosch servisu mi rekli ze jeden novej stoji 10000 a repas 4700, sel jsem do repasu, kourivost se zlepsila i chod motoru je trosicku lepsi, ale vykon se mi zda stejny jako pred tim, jinak mam najeto 150000km
22.24, 21. 5. 2007, odpovědětzatím mám nalítáno u 1,9 JTD nějakejch 210.000 a všechno OK. Myslím, že spíš záleží na kvalitě nafty než jen na kilometrech.
18.30, 22. 5. 2007, odpovědětkamoš má dopravu a jezdí s ducatama. Má na nich i 750OOOkm a vstřikovače nemnění. Pokud se nehryzne elektromagnet tak to tělo vydrží mraky. Je pravda že jsou hlučný ale pořád otvírají jak mají. Kontrolu vstřikovače provedou v Bosch servisu za 100,- a vyčistění ultrazvukem za další 100,- Myslím že v tomto případě není čeho se bát.
20.54, 22. 5. 2007, odpovědětZdravim ja jsem treba koupil AR156 2,4JTD 110KW rv.2002 a tvrdil mi ze je spatny jen vstrikovac, ktery byl a po vymene se zjistilo ze je diravy pist a ryha ve valci ma to najeto110000Km Jinak repas stoji v Boschi 3500Kč novy 7500Kč. No ted jsem kopil druhy motor a uz se montuje tak doufam ze brzy vyjedu.
10.47, 8. 6. 2007, odpovědětNo tak ted jsem postavil svoje 2.4JTD do Bosche v Brne v Bosonohach a rekli si 600 za kontrolu KAZDYHO vstrikovace. :-( Kde po tobe chteli tu stovku? Jsem zvedavej kolik budou chtit za opravu i s praci. Bez prace vychazi "oprava" jednoho vstrikovace cca na 3500, koupe repasovaneho na 9000 a koupe noveho na 12700 e-certik
9.07, 11. 12. 2007, odpovědětAhoj všichni,, mám problém koupil jsem si 156 ku,jtd, auto rano nastartuji vše je v pohodě do doby než jej zasezahřáté vypnu,pokud startuji do 2 -5 minut tak chytne bez probl,ale jakmile ho nechám tak 10-25 nim tak jej nejde nastartovat??"!! musím opět vyčkat tak 40-60 min než schládne a pak startuji bez problemů ,a tak je to pořád do kola?? jsem z toho zdrcen ani značkový servis nic nezjistil? auto nevykazuje na čtečce žádnou chybu.ale vím otom že někdo měl s touhle alfou stejný problém ale s benzínovým motorem. Prosím jestli někdo víte co by to mohlo být tak mi dejte vědět ,radu vedoucí k opdstr tohoto probl fin ocením díík všem.PS,, at vám to jezdí
7.14, 7. 10. 2007, odpovědětTak to co popisuje HONZA som mal este kedisi dávno na mercedesi 190E, zastavil som a ked som do 5min. nenastartoval tak potom som mal velký problém s nastartovaním. Príčina: prepúštali try(i?)sky(benzínový motor), čerpadlo tlačilo benzín a keď vypneš motor tak Uź ho nemá čo spalovať a keď netesnili trisky tak ukapaval benzín, a pri dlhšom státí ho tam nakvapkalo dosť na to aby sa auto zachlastalo, samozrejme ako píše HONZA ked auto stálo dosť dlho tak auto nastartovalo, Moze to byt podobne aj pri DIESLY, ale nemusí to byť zrovna toto, toľko moja rada. AHOOOOOJ
12.55, 7. 10. 2007, odpovědětodpojte prepadové hadičky zo vstrikovačov a napojte dlhšie hadičky na každý vstrikovač a zavedte ich zvlášt do flašiek/pepsi/. Naštartujte motor na dobu 2min.a skontrolujte množstvá vo flaštičkách.Mali byt stejné.V ktorej bude največšie množstvo ten vstrikovač je najhorší.
10.30, 30. 1. 2008, odpovědětJe to sice trochu primitivní, ale o to účinnější metoda. Něco tak sofistikovaného, jako test brzd, když na to hamtneš a pustíš volant. Když to táhne, je tam chyba. Když jsou načůraná množství nafty rozdílná řekněme o 50 a více % mezi válci, je chyba v přepadech vstřikovačů. Může to způsobovat, že nenatočíš. Tady to ale vypadá, že padá nafta, nebo jde nějaký bludný proud do jednotky a ta naftu nedává.
12.33, 30. 1. 2008, odpovědětKaždopádně když nepomůže diagnostika, může pomoct osciloskop a mozek mechanika. Sice trochu výjimečná kombinace, ale dá se najít.
12.34, 30. 1. 2008, odpovědětKluci mam otazku.svitili mi na 2.4 vstriky.ksslal sem na to a na zimu auto bylo v garazi a jen sem ho projizdel.ted mi vooal znamy co ji opravuje ze nejdr nakopnout.auto sem projel predtim a pak chcipnul ale uz nenahodil pak.a znamzmu tam pry ted nejde nafts.prej to netahs naftu.nejsky napady a rady prosim???jsem z karlovarska
16.04, 25. 5. 2014, odpovědětOmlovam se za psan.novy tel a sileny :-) jeste dodam ze jak blbly ty vstriky tak byly problemy i se startovanim.musel sem 3x-5x otacet klickem dokud nezhasl vstrik.pokud svitil nenastartoval sem.a zrejme se i nekdr ztraci stava jelikoz se mi vybiji baterie.ale do te doby co sem s ni jezdil sem s tim nemrl problem
16.09, 25. 5. 2014, odpovědět