Tak a je to tady??včera jsem vezk kámoše domů,,po cestě zastávka na pumpě při startování problém až asi na po 3,, pak se vracím domů ještě jedna krátká zastávka zase to samé pak se mi to podařilo natočit a asi dvakrát to samo zdechlo! po několika pokusech jsem to nastaroval rozjel se ujel 600 metrů auto zdechlo a definitivní konec. Z ustávala svítit tryska ,respektive se rožla až zhasla kontr. CODE,, a poblikává a pak zůstane svítit,, změřil jsem přívod napětí k pumpě u konektoru a nic,pak jsem odskoušel pumpu a ta je ok . takže co ted? asi diagnostika, mám špatné tušení a pomýšlím na řídící jednotku.nebo imobilizér nebo tak. neměl někdo podobný problém??
9.33, 30. 10. 2007, odpovědětjo jedná se o 2,4jtd
9.35, 30. 10. 2007, odpovědětjeď na diagnostiku,může to být cokoliv,taky mi to dělalo a bylo to čidlo otáček...měj se
13.50, 30. 10. 2007, odpovědětNápodobně...snímač otáček (cca.1300Kč)
16.17, 30. 10. 2007, odpovědětmne toto iste robilo regulator tlaku DGR
16.32, 30. 10. 2007, odpovědětjo chlapi snímač otáček je nový,už asi týden,,ale ted když zapnu klíč normálně by se měla rožnout i tryska a po natlačení zhasnout , ale mě po zapnutí klíčku dlouho svítí CODE asi 15 sec,,a jak zhasne tak se rozbliká tryska, diagnostiku pujdu udělat do zlína do fiatu.no uvidíme ale dík,, naštvaný nejsem,ještě že mě kamoš včera dotahnul večer že mě neviděli moji pomlouvační sousedé.
18.15, 30. 10. 2007, odpovědětto.xaperle,, regulator tlaku co ze spodu na liště? odstavilo ti to čerpado v nádrži?? jedině že by to čidlo hlásilo příliš vys tlak,nevim ?? ale předtím s tím žádný probl nebyl,nic nesvítilo co nemělo, Bavil jsem se po tel s něj mechanikem on mi řekl že to čidlo tlaku paliva o kterém se bavíme že pokud je špatné tak že jak mile to nebude startovat mám jej povolit a tím snížit tlak na liště,a mělo by to chytnout?? to ale dle mě neni možné protože po zapnutí klíčku to zase dotlačí ,ale mě čerp nejde vůbec ,tak že to neberu za relevantní.ale kdo ví.
18.22, 30. 10. 2007, odpovědět