pánové, stalo se to, co jsem nechtěl....Mám 2.0 selespeed. Při řazení/podřazení se mi stane, že namísto rychlosti systém zařadí neutrál a otáčky jdou prudce nahoru, auto začne cukat, při tom se rozsvítí kontrolka poruchy EBD(ABS+ruční brzda). Taky při blinkru poblikává celá přístrojovka, jako by neměla dostatek šťávy. Pomůže mi diagnostika...nebo rovnou kulka?!
18.56, 5. 11. 2007, odpovědětTo bude nejspíš někde špatně ukostřený.Zkus překontrolovat kostřící bod v motoru.Ale může to bejt kdekoliv kde je kostra na kastli.Minimálně bych ho zkusil rozebrat a znovu pořádně utáhnout.Je pod baterkou,stačí když půjdeš po tom tlustym kabelu od baterky-ten co je přišroubovanej ke kastli,to je on.
19.15, 5. 11. 2007, odpovědětK převodovce !
22.40, 5. 11. 2007, odpovědět