Nevíte někdo kolik by měla být max teplá voda v motoru AR 156 2.4 JTD když sepne větrák ? Už 2x mi to vylezlo na 90 pak sice rychle a ochotně spadla na 80 - 85, bylo to dříve, teď v pohodě už delší dobu nic. Jezdím deně v Praze a mám to ověřený, ale pořád to sleduju - člověk nikdy neví...
14.46, 26. 9. 2006, odpovědětNěkolikrát se to řešilo v ARC. Nejjednodušší je vzít si teploměr a dát ho do přepadové nádržky a zjistit, co to dělá. Zjistilo se, že kromě zdechlého termostatu fixluje samotný budík. Já jsem svůj termostat testoval (vařil v hrnci) před montáží a otvíral až při vařící se vodě. Budík mi stále ukazuje 80-85. Dej pozor, větrák v sahaře taky spíná, když máš puštěnou klimatizaci.
16.31, 26. 9. 2006, odpovědětNo, termostat taky testuju než ho montuju, ale abych věděl kdy má otvírat potřebuju znát právě tu přesnou teplotu, některý auta mají pod 80 C, některý přez 80 C, některý skoro 90 C ... ale jestli může fixlovat budík tak to bude žůžový :-)) , to je jako když zlobí čidlo na stavu oleje, sice víš, že ještě před chvilkou tam bylo na maximu, ale když ti to začne blikat...tak nezastaví a nepodívá se snad jenom pitomec, che che, jo a když nemám puštěnou klimu, tak nemusí spínat větrák na sahaře ?
16.43, 26. 9. 2006, odpovědětNa termostatu máš vylisovanou teplotu, při které má otevírat
17.45, 26. 9. 2006, odpovědětA na čidle teploty na chladiči, které spína ventilátor máš také vyraženou teplotu, při které Ti čidlo sepne relé ventilátoru
17.47, 26. 9. 2006, odpovědětTa věc na chladiči není na spínaní ventilátoru tyhle motory mají pouze jedno teplotní čidlo ze kterého si bere řídící jednotka data a řídí ostatní úkony (ventilátor, jiné množství paliva na studený motorjakoby sytič nebo budík) tohle není škoda 120 pokud je někde chyba ř.d to okamžitě zjistí taky všechny údaje jde vyčíst z diag. jinak když vytáhnete konektor toho čidla tak ř.d zjistí chybu a měl by se rozběhnout ventilátor
18.44, 26. 9. 2006, odpovědětHANZ,kejml:dík, už na to koukám, jenom poslední technická, nevíte jestli to mají všechny díly a nebo jenom origo ?
18.36, 26. 9. 2006, odpovědětJeště bych dodal že tyhle motory se vubec nehřejou,taky jsem na to koukal,měnil termostat,čidlo a zbytečně.Je to udajně malou dávkou paliva u comonrailů,Francouzi(nebo kdo) maj dokonce z tohoto důvodu el.přihřívání vody.Chodí mi to tak jak tobě,je to ok.Větrák zapne jen výjimečně
20.45, 26. 9. 2006, odpovědětTo není malou dávkou ale vysokou účinností spalování a nemaj to jen com. rai. ale většina přímovstřikovejch dieselů včetně tdi i jtd a je to kvůli rychlejšímu náběhu topení. U verze 85kw je ještě výměník vody se splodinama k egr ventilu taky kvůli prohřátí . jinak ty svíčky jsou vzadu dole u vstupu do topení. Známej má ty plastový fajfky na octavii tdi úplně na troud shořelý asi konstrukčí chyba pana bosche (jtd má ty samý)
21.21, 26. 9. 2006, odpovědětja mam 1,9JTD a tiez mi teplota nevystupi viac a ako na 80-85 ale este nieje vonku teplo tak uvidime. ale pekne mi kolise rucicka ukazovatela teploty od 80 po 85 cize termostat mi asi funguje spravne. mne auto zacne kurit az ked je teplota asi na 60 stupnou,je to normalne alebo je chyba v tych svieckach co tu pisete? kde presne to najdem daju sa vyskusat?
8.14, 21. 3. 2007, odpovědětChlopi... Ja som teraz menil chladic...V meste je teplota tak pri 90.. ale akonahle idem na dialnicu klesne teplota na 55 ... Co je dost malo si myslim... Novy chladic mam cca asi 3 tyzdne... Zda sa mi to dost malo. Je to normalne..? Pred tym v meste ukazoval tiez okolo 90 a na dialnici tiez tak okolo 90 obcas aj viac ked som to "potiahol" :-) Mam 2.5 V6 zihadlo :-)
10.10, 6. 7. 2007, odpovědětJa som mal tiez tento problem. Teplota mi ukazovala tak 55 C . A mozem povedat ze bolo dost lenive, ba dokonca aj motor trosku hucal. Ako nahle som vzmenil termostat, bolo po probleme. Po par km sa mi auticko zahreje na nejakych 85 C a ide ako hodinky. Neda sa to porovnat, tak ze staci vzmenit termostat. Ten moj bol stale otvoreny. Pre kazdy pripad skontrolovat.
16.51, 25. 12. 2009, odpovědětNapadlo ma ze tam je asi vela vody... Aj ked v nadrzke je tak akurat.... Ze by som jej trochu pustil zilou aby tam nebolo tolko vody a mozno to potom vysplha... Ale idem teraz v utorok do Italie na dovolenku tak asi to necham tak aby som to tam neupiekol...
10.12, 6. 7. 2007, odpovědětpodla mna to ukazuje preto malo ,lebo na juhu je teplejsie a alfa je stavana na ich klimaticke podmienky. aj u nas ked je okolo 30 stupnov vonku tak mi to ukazuje dobre.
12.27, 6. 7. 2007, odpovědětNo stale to blbne.. Je vonku teraz uz dost kosa a rano cestou do prace (asi 10km) sa teplota ledva ledva zohreje na 50C.. ale akonahle idem v zapche viac ako 10 min tak teplota sa vysplha na 90C ale jak zas pridam a valim napr. aj po dialnici tak teplota sup na 55C.. Viem ze by mal STALE drzat teplotu na 90C. preto jediny moj zaver je taky ze mam vadny termostat.. No a teraz mi povedzte kde ho najdem :)))
13.48, 17. 10. 2007, odpovědětNa bloku motora,dost velky(asi 10x8cm),ide z neho hadica priamo na chladic.TIP-nechaj auto vychladnut,do nadrzky daj teplomer na zavaranie-do 110st,nastartuj a drz rukou hadicu 2-heho okruhu chladenia.Ked zacitis naval horucej vody-HURA,mas teplotu pri ktorejOTVORILO TERMOSTAT!Mozes zaroven hned pozret na teplomer v aute kolko ukazuje,aby si zistil ci ukazuje ok.
16.08, 17. 10. 2007, odpovědětCawko tak ked to takto testnem tak zistim ci je dobry termostat??? Apotom pomoze vymena(termostatu) aby bola teplota v motore stale na 85-90??? pretoze ak auto nema stabilna pracovna teplota motora zerie viac ci sa mylim??? za info dik<<<<
9.00, 18. 10. 2007, odpovědětTaky se to dá proměřit leizrovou pistolí. To znamená včechny části motoru.
16.34, 11. 1. 2009, odpovědětProsím vás o zaslanie rozmerov a nákres vzdialeností a uhlov karosárskych dielov na 156 1.9 JTD. Mám ju na stolici a nosníky v mot.časti sú vychýlené.Ďakujem
9.27, 21. 2. 2008, odpověděttak termostat mi otvaral ked budik ukazova 55st.vcera som ho vymenil za novi a otvara 75st.Termostat je -vernet-Terz neviem ci to je ok.2,4JTD
21.25, 20. 12. 2008, odpovědětFurt dokola tady: http://www.alfa156.cz/technika/kolisani-teploty
21.44, 20. 12. 2008, odpovědětZdravim,chcem sa vas spytat ci je normalne,aby mi alfa ukazovala na budiku teplotu 50 c,hoci som presiel 30km a vnutri mi fukal teply vzduch?Cim to moze byt,budikom,alebo termostatom?Inak v lete ked som jej slapol na krk,ukazovala 120c,hoci motor nebol moc zohriaty,ved ani ventilator dlho nesiel
19.37, 2. 1. 2009, odpovědětmáš špatný termostat-je pořád otevřený a žene to pořád přes chladič.vzduch ti sice fouká teplý ale ne tak jako kdybys měl termostat ok. 50°C je pro motor smrt.když tomu budeš šlapat tak ti můžeš mít teplotu vody klidně těch 120°C ale to je pro motor taky smrt. ale ani nevím proč to píšu protože je tady takových témat o tomto problému, že stačí jen hledat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
20.07, 2. 1. 2009, odpovědětTo.: manuch podla mna je nieco zle ja som mal na jar problem teploa stale 70 po vymene termostartu facet al taka nejaka znacka teplota mi vystupala na 85 a ked som na to dupol tak 90 a zas ked som isiel z volna tak 85 a niekedy len 80 a ani bohovi viac tak uz ani neviem co ma robit isiel som termostat reklamovat lebo ked som ho kupoval tak normalne sa dal ustami prefuknut ako by v nom bola taka malicka dierka a teraz v zime ledva ledva mi vystupa na 70 - 75 dnes pred chvilockou som zablendoval vsetku diery na narazniku a maske zajtra idem do popradu inac som Z KE tak uvidim ako sa nahreje a ked s a nenahreje to to v pi idem ho opät reklamovat
23.28, 2. 1. 2009, odpovědětNový termostat nesmí jít profouknout.Ter mostat má otevírat při 88°C ale je důležitý kdy zavírá.Když zavírá pod 83°C je vadný.
23.36, 2. 1. 2009, odpovědětno uy som späť bol som dnes v poprade bolo -10 STUPNOV AK SOM SIEL KLUDNE TEPLOTA pod 70 stupnov ak som na to dupol po dialnici otacky cca 3200 3 MIN V KUSE TEPLOTA S A MI VYSPLHLA NA 90 STUPNOV A KED SOM TO ZKLUDNIL TAKA SPADLA zasa pod 70 stupnov fukar teloty siel na 1 tke a v predu som mal vsetko zablendovane a zapchate aby mi to nechladilo
18.38, 3. 1. 2009, odpověděta ked to mam odblendovane max 70 stupnov ked bolo teplejsie tak sa dalo pozorovat ako teplota stupa na 90 a otom spadne na 70-75 a ani bohovi uz nevybehla na 90 ako keby termostat otvoril a potom uz uplne sa nezatvoril hrozne termostat ma 9 mesiacov
19.01, 3. 1. 2009, odpověděteste by s a mi zisiel kryt motora ten nemam
19.02, 3. 1. 2009, odpovědětcau ...ja sa chcem opytat ma 1.9 JTD 85 KW...a teplota mi obcas pri normalnej jazde vybehen az nad 90 a potom klesne na cca 80 ...a niekedy je stale okolo 80-85....je to spatny termostat....trebarz ze by sa niekedy neotvaral???
19.12, 3. 1. 2009, odpovědětOPRAVA TERMOSTATU ALEBO LACNEJSIE RIESENIE VLOZIT DO HADICE DALSI TERMOSTAT ________ http://fotoalbumy.azet.sk/robert.peko/termostat-ar-156-1-9-jtd/?i9=02abdc1d374 _____
21.23, 4. 1. 2009, odpovědětRobo: A po vložení toho druhého termostatu ti to ide lepšie?
21.42, 4. 1. 2009, odpovědětide pekne klesa a supa teplota vydno to krasne na budiku teraz som sa bol prejst ale nabeh teploty nie je az taky razantny ako som cakal teraz v zime sa dost chladi radiatorom kurenia
21.47, 4. 1. 2009, odpověděthttp://fotoalbumy.azet.sk/robert.peko/termostat-ar-156-1-9-jtd/?i9=803c595f3441
21.48, 4. 1. 2009, odpovědětzdravym mne napriklad neukazuje vôbec teplotu len ked idem do kopca tak to zodvihne aj na 110 co tam bude na P... termostat alebo v elektrike alebo cidlo? diki
20.36, 5. 1. 2009, odpovědětvlk4: u teba to je to iste snimač teploty
22.47, 5. 1. 2009, odpovědětJam mam 1.9jtd 2004 103kw a ja mam teplotu stale okolo 83 stupnou, viete mi niekto poradit ci je to malo ked vedsina tu pisete ze ma byt 90?
0.33, 11. 1. 2009, odpovědětmas to dobre este to ujde a ked turujes vyjde ti aspon sem tam na 90 v lete a tak
11.35, 11. 1. 2009, odpovědětProkletý termostat, mrazy udeřily a mrcha topí tak po 20km a to ještě musím mít nastaveno 30st a více abych neměl omrzliny. Provozní teplota podle budíku je 50, když jí šlapnu na krk, tak na chvíli vyběhne k 60-65 :-(
20.48, 11. 1. 2009, odpovědětNerez: kámo ja mám to isté čo ty, v lete to bolo okey..ale ako začala zima tak provozná teplota je 52, a ked jej slapnem na krky tak ledva 60.....vidím to na nový termostat :-(
21.00, 11. 1. 2009, odpovědětdocela me to se*e, 2500kc za novej se mi tedy moc davat nechce :-/
21.07, 11. 1. 2009, odpovědětMám 2.4 JTD a termostat je starej 14 dni a mám to samé:( Jel jsem s tím na pohodičku. Kouknu na teploměr cca po 20km, že bych tomu trošku šlpnul na krk :) Teplota se pohybovala lehce mezi 60°C a 70°C. Pak když jsem vjel do města tak to vylezlo aspoň na 75°C toť vše :(
21.09, 11. 1. 2009, odpovědětTo máš pořád dobrý, já pokud nešlapu, tak jsem i pod 50. Ručička je opřená na dně a ve městě, kde člověk víc stojí než jede tuplem
21.37, 11. 1. 2009, odpovědětNěkdo si prej v takovejch mrazech dává kartón na chladič.Voda v něm se pak tak neochladí - nezchladí tolik motor. Ale do toho bych asi nešel :) Alfička jde teď na týden do servisu, tak se tam optám na tu teplotu a dám dyž tak vědět. . .
21.45, 11. 1. 2009, odpovědětJa mam ten isty problem.ked idem pomaly tak mam ledva 50C a to som si dal aj papier pred chladic.skuste si uplne vypnut kurenie-vypnut ventilator.U mna sa zacne hybat rucicka hned po 1 kilomentre,len problem ze sa to zacne zahlmievat.Ale aspon sa to rychlesie zohreje.
16.27, 14. 1. 2009, odpovědětjozef: tvoja metoda - vypnutie kurenia aj vetrania prináša svoje vysledky....ručička mi už dosiahla skoro 70 stupnov....predtym sa drzala nejaky milimeter za 50 :-D ...odteraz uz nekurim ani nevetram v zime
21.19, 20. 1. 2009, odpovědětja mam teraz v zime predok zakrytý alobalom mam striebornu alfu tak som to v tej farbe riesil dne s ked stupla teplota na +3 st bezna jazda mestom 75 fukar na 3jke ked ho vypnem okamzite stupa teplota na 85 - 90 otvori temostat spadne na 70 a tak to bezi dookola ked zapnem opät fukar na 2- 3 st ide to vsetko vo väčšom casovom intervale O D P O R U C A M _____ ____________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _http://fotoalbumy.azet.sk/robert.peko/termostat-ar-156-1-9-jtd/?i9=02abdc1d374
21.56, 14. 1. 2009, odpovědětjakejkoliv kryt před chladičem snižuje jeho životnost.Všechen mokrej bordel ti zůstává v lamelách chladiče a pak to docela rychle hnije.... když jsem měnil chladič tak servisák narazil samozřejmě i na můj kobereček před chladičem:) a hned mi vysvětlil proč měním chladič....
7.03, 15. 1. 2009, odpovědětA TREBA MAT AJ KRYT MOTORA dal s om teraz a teplota s tupla o 3-5 st nabeh o 5 min minimalne skor cca po 10 km mam teplotu na 60 po 20 na 80 st mam kryty som z KE a omylom som objednal 2 ks na AR 1,9 JTD cena v autokoma je 1200 + 250 skk postovne cize 1450 sk Autowith ma za 1200 + 250 skk postovne a depo auto ma 1200 + 250 skk postovne a ja ho ma za 1200 + 250 skk postovne cize za 1450 origo nakupna cena a je tvoj 1400 SKK 46,47 e ______ som z ke 0907 572 972 robo
18.23, 15. 1. 2009, odpovědětje to lacnejsie a funguje to zbytocne vyhodene peniaze za novy termostat to je fakt a skusenost
19.58, 22. 1. 2009, odpovědětked mi auto stoji tak aj mne ukazuje snimac blbe hodnoty napr je pod nulov -5 st mne ukazuje - 1 ale ako nahle mam tzv napor vzduchu ze idem po 2-5 km sa mi teplota zrovna skratka ked auto stoji ukazuje to inac
20.00, 22. 1. 2009, odpovědětrobo KE:Tak ten termostat co máš v hacici nejspíš nestojí za nic.Máš předek zadělaný alobalem,kryt pod motorem a takové špatné výsledky.Já kryt pod motorem nenám a auto stojí na mrazu a po třech-čtyřech km mám teplotu 85°c.Píšeš že ti vyleze teplota na 85-90 a potom otevře termostat a sleze na 70,tak potom je ten termostat vadný zavírá pozdě.Termostat je od toho aby byla v motoru stabilní telota.I když bylo -22 tak jse měl stabilní teplutu asi 83°c a bez zakrytýho chladiče.Radši kup pořádnej termostat a nevymýšlej vymyšlený.
22.07, 22. 1. 2009, odpovědětNo tak problémy s teplotou jsem dneska vyřešil. Žádnej alobal ani zakrývání... Vyměnil jsem termostat, teplota vylezla na cca 85°C a tam se držela jak klíště ( Sem tam o nějákej stupeň vylezla, sem tam klesla ) A řeknu vám, krásnej pohled na tu rafičku, když je tam, kde má bejt.
22.25, 22. 1. 2009, odpovědětTak je to správný.roboKE:kou pořádný termostat jako LuckyLuck a máš pokoj.A ja jsi psal že máš až za 10 km teplotu 60,tak já bych stím radši ani nejezdil.Já mám za 3-4km 85°c.
22.39, 22. 1. 2009, odpovědětMAm jako pracovni galaxy tdi a teplota mi vyleze na90 tak po 15km,pokud ti na 3-4km vyleze na 85C tak je to podle me blbost v zime..1.9jtd mi s dobrym termostatem po 5km zacina teprve topit.
12.53, 24. 1. 2009, odpovědětja jsem koupil novy termos a rucicka vyleze na 90 pak padne na 88 a uz tam zustane at jedu ve meste nebo dalnice
15.18, 24. 1. 2009, odpovědětTak dneska byli u nás 4°C a na 85 mi vylezla asi po 8 km jízdy
16.43, 24. 1. 2009, odpovědětkeci keci uz t o funguje jak ma aj s tym termostatom v hadici je to ono
23.13, 24. 1. 2009, odpovědětMartin T 156:Dnes bylo-3 a jel jsem ke kámošovi který bydlí ode mě 2km a na teploměru bylo 75°c a auto celou noc venku.Tak si to přeber jak chceš.
12.36, 25. 1. 2009, odpovědětTak nevím co máš za motor a jestli je takovej rozdíl mezi benzínem a dieselem. Ale já se svojí 1.9 JTD z -3°C se na 85 za 2 km nedostanu ani náhodou...
13.36, 25. 1. 2009, odpovědětako ze da sa ale tak to neviam ako jazia ostatny ale plny kotol hned prve dva km jej nedavam inak by to mozno vybehlo na tych 75 st ale to je samovrazda motora.....
14.31, 25. 1. 2009, odpovědětMám 2.0 turbo benzín a jízda okolo 2000 ot.
14.37, 25. 1. 2009, odpovědětno moze byt u benzina je to s kor ale diesel cca 5 - 10 km a az tak je nabeh teploty vyditelny
14.44, 25. 1. 2009, odpovědětNo jasný, benzín se asi ohřeje rychleji, ale jak jsem psal při + 4°C jsem ujel cca 8 km, než jsem se dostal na 85°C
14.35, 26. 1. 2009, odpovědětahoj chcem sa opytat co moze byt na chybe ked dam kurenie na 22stupnov a kuri mi ako keby som si navolil maximum a chladny vzduch ide iba na lov inac furt kury a dignostika mi vyhadzuje chybu b1971 coz ale neviem nikde vypatrat co je to za zavadu :D
11.54, 22. 5. 2014, odpovědět