Poradte prosím 1.9 alebo 2.4 čo sa tíka spotreby, údržby aj poruchovosti čo kúpit?
17.45, 13. 11. 2007, odpovědětKupuj podle stavu, ne podle obsahu.
18.19, 13. 11. 2007, odpovědětUž se to tu řešilo několikrát , nevím proč zakládáte pořád nové diskuze o tom samým....používej funkci HLEDEJ ! a jenom diskuzi obnov příspěvkem :-)
18.38, 13. 11. 2007, odpovědětTo je snad jasne ber 2,4 :-) ja mam 2,4 110kW a je to parada, spotreba plyn/brzda max. 8 litru, a ted v zime to kleslo na 6 litru, protoze nemuzu jezdit 200 km/h :-)
18.58, 13. 11. 2007, odpovědětNevím o čem se bavíte, jakákoliv V6, obvzlášť 3,2 V6 je ta správná volba pro svezení, údržbu, poruchovost. Ovšem "mezi námi děvčaty" pro frekvenci placení PHM bude lepší ta 2,4.Nebude se muset tolik vytáčet jako 1,9 JTD.
20.44, 13. 11. 2007, odpovědětViem ze sa to tu riesilo,chcel som len vediet tvoj nazor:) Nieje taky vykon trochu moc ked je to len predny nahon? Mam 2.0TS,je to dobre,ale som nejak nenazrany,a neda mi pokoj V6...casom,mozno. Ale dalsie auto chcem stvorkolku,ale crosswagon nechcem. A co sa tyka vahy,myslim,naozaj len myslim,ze je viac nedotacava..?
20.55, 13. 11. 2007, odpovědětJe to taková geneze. Začneš 33 1,4, přejdeš na 164 2,0TS, pokračuješ k 164 2,0V6 TB, zkusíš třeba 156 2,5V6 a zjistíš, že nejlepší to je v 156 SW 3,2 GTA. :-) Jinak zvažuji montáž dif.Q2, pak to bude údajně ohodně lepší. Nyní jsem limitován tím, co je schopno kolo přenést na cestu, hlavně v zatáčce. "Naštěstí" je zde protiprokluz, ten to trošku hlídá.
22.16, 13. 11. 2007, odpovědětByly tam i mezi stupně 166 3,0V6 a 166 2,4 JTD, ale nafta mi moc nevoní, to byla spíš výhodná koupě, než záměr.
22.17, 13. 11. 2007, odpovědětOtázkou je nakolik se jedná o genezi, nebo spíš o to, jaký motor mne ještě uveze. :-))))
22.18, 13. 11. 2007, odpovědětOd roku 1997 jsem neměl jiné pořádné auto než ALFU. Občasné vozítko FIAT MULTIPLA, nebo FIAT UNO 1,3D v to neberu, to byly spíš zimní vozidla.
22.20, 13. 11. 2007, odpovědětNaftu nechcem ani ja,aj ked v par sluzobnych vozoch v praci mam silne kamna,ten zatah je fakt zaujimavy,ale ked presadnem do svojho,to je daco uplne ine,benzin je benzin. Dostupnejsia je samozrejme 2.5 V6,GTA ako mas ty je dost malo,ze hej? :) Ale tam niekde vidim svoju konecnu stanicu. Ale najlepsie je to urcite po tej trnsplantacii Q2,akurat myslim ze je s tym dost prace,a pochybujem ze na SK sa to da homologovat. Skor by som povedal ze tam kam chodim na STK,si to nevsimne,alebo ma necha tak..:)) Ja mam SW 2001,a keby som mal mat dalsiu 156 rozhodne chcem vnutorny facelift,ASR,ESP atd. Teraz je to napr.na snehu trochu prebytok koni na jednu napravu. Ale da sa:))
13.24, 14. 11. 2007, odpovědětRADEK156--naco ta podrazdenost???? ja mam 1,9 a spotreba fajn ale treba na nu slapat.... 2,4 by som rad wyskusal ako taha 100kw
20.50, 13. 11. 2007, odpovědětZdarec, malino taky záleží jestli 8V nebo 16V? Já mám 1,9JTD 16V, 103kW základ, jinak chipnuto na 123kW a totální spokojenost. Jede jak vzteklá a přitom moc nepapá.....
9.08, 14. 11. 2007, odpovědět