Ahojte.. Vcera v noci z nicoho nic mi vystriekal cely servo olej... Vobec sa neda tocit volantom a kompresor len sici na prazdno.. Vobec neviem lokalizovat miesto odkial to vystriekalo.. Mam 2,5 V6 takze fakt minimalny pristup ku vsetkemu.. nemate daky tip..?? Viem ze to bude asik daka hadicka... Jo a aky servo olej doporucujete..? Bol tam daky oranzovy...
8.25, 14. 11. 2007, odpovědětTutela GI/A / G.M. DEXRON II /
8.57, 14. 11. 2007, odpovědětjj presne ten som kupil... Uz len najst tu hadicku.. :(
12.57, 14. 11. 2007, odpovědětcau, kde si zohnal ten tutela GI/A G.M.Dexron II ????
16.27, 27. 1. 2008, odpověděthadicka je na strane vodica v motorovej casti asi kde je volant najlepsie to lokalizujes ak ato cely predok dvihni o minimum 40cm alebo vijdi na nadjazdy kup 2l oleja servo alebo do automat prevodoviek len necj je DEXRON II nalej0,5l oleja a nastartuj najlepsie ked ti niekto pomoze a ty budes pod autom a tak lokalizujes unik
19.08, 27. 1. 2008, odpovědětzapricinene je to tym ze sa original SK paska sama od seba resp vystreli hadicu a to tak ze ked sa pootoci prudko volantom na stradu DO KRAJNEJ POLOHY VTEDY TO VYSTRELI TAK POZOR VSETCI NA TO
19.10, 27. 1. 2008, odpovědětORIG sK PASKA JE JEDNORAZOVA TA SA NEDA DOTAHOVAT TREBAJU VYMENIT ZA KLASICKU NA 7 KLUC
19.12, 27. 1. 2008, odpovědětKde sa pri vymene serva potom ovzdusnuj servo?Alebo to nieje potrebne?
8.21, 27. 5. 2008, odpovědětnie nie je to potrebne ale postupuj takto nalej tam servo kvapalinu do plna nastartuj ono ti to klesne a dolej do plna po rysku mozes kludne jazdit len ono ta servo kvap bude troska spenena tak po odstavke motora to treba znova skontrolovat popripade doliat to spravis asi 3x nech sa to odpeni a zivot ide dalej
20.28, 27. 5. 2008, odpovědět