Ak som si letmo pozrel 2,4JTD motory tak za poslednych cca 5rokov sa robili v tychto vykonoch. Vie niekto presne v com boli rozdiely, resp. ako postupne dvihali vykon. Zaujima ma ci boli ine piesty,ojnice,kluka,hlava (pouzity material), turbo, medzichladic,vstrekovace,....a elektronika. Dakujem
11.57, 23. 11. 2007, odpovědětno 175 a 200 ps jsou multijety....dale mezi 136 a 140 je rozdil v ovladani turba....je toho asi hodne :)
12.22, 23. 11. 2007, odpovědětzapomněl si na 210cv
14.45, 23. 11. 2007, odpovědět136 a150 blok motoru a hlava stejne zbytek vse jine hlavne vsriky a turbo
18.08, 23. 11. 2007, odpovědětpak uz to jsou 20 ventily timpadem jina hlava
18.10, 23. 11. 2007, odpovědětTakze jemnou upravou RJ je bez znizenia zivotnosti dostat z 140PS alfy cca 170PS a krutiak z 308Nm na 360Nm? Turbo a rozvody som daval uplne nove, co by ste este doporucili vymenit aby som niecomu zlemu predisiel. Tipujem ze vyfuk a sport. filter nema taky vyznam akou atmosferickych benzinov. Dik za info
10.28, 24. 11. 2007, odpovědět