V apríli som si doviezol môjho miláčika 2,0JTS SW.2003,40t km.Preventívne som si urobil radosť a dal som vymeniť rozvody.Bohužiaľ,JTS má inú aretačnú sadu ako 2,0TS,"nevyhnutnú"na výmenu.Podľa viacerých pseudomechanikov som ja-vtedy ešte neznalý mal ísť do značkového servisu.Som z BB,takže som išiel najbližšie,do nejSlovenskejšieho Alfa servisu.Páni,NIKDY VIAC!!Výmena rozvodov stála 20500sk.To by som ešte zvládol.Ale bez výmeny variátora,remeňa príslušenstva,bez výmeny všetkých napínacích kladiek(vymenili len vodiace-v sade s remeňom)a hlavne bez výmeny vodnej pumpy.Mám na tom odvtedy 10t km.Včera večer som si všimol nejaký divný zvuk-niečo v rozvode začalo hučať,a remene nejak hlasno šuštia.Až potom som sa pozrel do faktúry a zistil čo vlastne nemenili.Pravdepodobne odišla dáka kladka?Prípadne už hučí pumpa?A teraz poradte.Som náchylný to dať spraviť znovu.Nakomplet.Obrátil som sa na môjho mechanika,ktorý mi robil kedysi Cromu.Povedal že vpohode,za pár hodín.A že keby na každé auto potreboval aretačnú sadu,tak už nemá kade po dielni chodiť. Reakcia autoriz.servisu je jasná.Nepožiadali ste až o takýto rozsah opravy.Teda neviem,výmena rozvodov sú len remene?A čo dáky chudák ktorý to nerieši?Mám sa báť že mi to dade ľahne?Nebudem to riskovať!Takže páni,dobre uvažujme,kým niečo urobíme.Lebo sa budeme učiť na vlastných chybách.A to nieje lacné.
9.43, 30. 11. 2007, odpovědětA ešte som zabudol dodať.V tom "autorizovanom"servise sa ma pri preberaní auta pýtali,čo PRESNE chcem robiť!!Ja som povedal:vymeniť rozvody.Na to tá reakcia že som nechcel až takýto rozsah opravy.Ako by mal dáky normálny človek presne vedieť z čoho sa skladá jeho auto a čo treba opraviť.Nikto mi neponúkol,čo všetko sa mení,čo by bolo treba,asií sa báli že ked to všetko narátajú,tak sa zvrtnem a odídem.Možno by som išiel po peniaze.Takto tam už nikdy neprídem.Nepotrebujem znova vidieť tie arogantné ksichty-aha,už zase má nejaký problém...