Normalne sa bojim ist rychlejsie a o hlavne ked je mokro. Ak autom prechadzam cez plynuly hrb alebo nerovnost a po prejdeni nerovnosti zadnou napravou (odlahcenie a dopad) tak pri dopade ako keby mi niekto kopol do zadku auta zboku. Proste citim ze zaplave 5-10cm na kazdu stranu. Takisto ak jednym kolesom prechadzam po prechode prechodcov kde je horsia prilnavost a druhym po nenatretom asfalte takisto mi ako keby chcelo utrhnut zadok. Proste ten zadok chodi akom keby bol stale v smyku na jednej alebo druhej strane. Najviac to citit pri odlahceni napravi a prepruzeni. Zospodu je vsetko OK, ziadna vola ... problemom je vyteceny PZ tlmic, ale nechce sa mi verit ze by to robil. Moze to robit geometria, gumy su zjazdene rovnomerne, auto buchnute nebolo. Dakujem
8.16, 1. 12. 2007, odpovědětahoj,no jasně,že za to může ten tlumič...sice píšeš že gumy jsou sjeté rovnoměrně,ale jestli ujedeš ještě pár set km tak ta pravá bude sjetá ůplně jinak :-) představ si že najedeš na nerovnost a při dopadu to maj tlumiče utlumit,ale jeden tam jakoby neni...takže jedna strana drží a druhá chce jakoby někam utéct. pak tě to honí ze strany na stranu :-)))
11.11, 1. 12. 2007, odpovědětKed to cim skor nevymenis,pocitaj aj ze skor ci neskor odide aj predny lavy tlmic,pri priecnych kmitoch sa tieto razy prenasaju na celu karoseriu a pri snahe odtlmit to dostane vzdy najviac zabrat ten do kriza oproti. A jeden uplne vyteceny tlmic vie narobit dost zla s celym autom. Chod na test tlmicov,pozri si graf a bude ti jasne.
11.52, 1. 12. 2007, odpověděta dival ses poradne na silenbloky na tehlici ty nejvic odchazeji a vetsinou je to tim ze to plave mi to taky dela a uz se chystam na vymenu
13.04, 1. 12. 2007, odpovědětŘekl bych, že máš špatnou souběžnost kol na zadní nápravě. Jestli jsi někdy měl rozebraný závěs zadního kola, pak určitě víš o slabém místě onoho závěsu. Je to dlouhý šroub spojující tlumič se spodním zavěšením kola. Kolo nepotřebuje příliš veliký náraz, aby se šroub ohnul. Při jeho ohnutí se ti poruší souběžnost obou zadních kol. Auto je vedené zadní nápravou a pokud ta není správně seřízena, ja auto neklidné. Tvoje auto je vedeno tím kolem zadní nápravy, které má zrovna lepší kontakt s vozovkou. Proto máš problém na přechodech a na nerovnosti. Ohnutý šroub jsem rovnal, když jsem na něj přišel náhodou při výměně brzdových destiček a kotoučů. Byl však ohnutý jenom trochu a tak se to při jízdě nijak neprojevovalo.
18.03, 1. 12. 2007, odpovědětMe to dela taky a mam tam spatny silentbloky
22.52, 1. 12. 2007, odpovědětMuzes prosimte napsat ktery silenbloky to jsou?
9.09, 2. 12. 2007, odpovědětHorni ulozeni tlumicu
9.43, 2. 12. 2007, odpovědětTo Palo. Kolik mas na aute najeto? Mam podobnej problem a myslim ze mohou byt na vine zadni pricna ramena. Mimochodem.. uz mam 190 000km.
19.40, 3. 12. 2007, odpovědětSarkan ma asi pravdu,ramena az taky cirkus nerobia,myslim to chovanie. Zato vyteceny tlmic kope a dost,cize ked prejdes cez nerovnost,normalne ta to rozhodi a v aute mozes robit kozmonauta. Samozrejme priamo umerne rychlosti.
10.32, 4. 12. 2007, odpovědětAle spravi to takisto aj pri uplne rovnej ceste v primamom smere ked adhezia oboch zadnych kolies nie je rovnaka.Tipicky priklad je ten prchod pre chodcov ked je naprsane, kazdy vie ako sa smyka to co je natrete tou bielou farbou. To by samotny tlmic asi tazko urobil, tipujem ze je to aj niecim inym. Ahoj
10.40, 4. 12. 2007, odpovědětNo pokial tam nieje nerovnost,tak nie. Myslel som ze na tom prechode je napr.spomalovac. V priamom smere ked to spravi len tak zrazu tak to nie. A co to je za skubnutie,naraz,buchnutie,vyosenie auta,alebo ako sa to da popisat?
12.08, 4. 12. 2007, odpovědětMáš špatnou geometrii zadní nápravy, jestli někdo tvrdí, že to jsou tlumiče, je mimo.
18.36, 6. 12. 2007, odpovědětHoj. Tak jsem pod to dneska lehnul a zjistil jsem ze mam pekny vule na zadnich ramenech. 3-4 mm. Silenbloky na "tyci krouceni" jsou take v pr... Na predek jsem se nedival ale bude to to same. Nicim jinym to byt uz nemuze.
22.59, 4. 12. 2007, odpovědětSuper, aspon vies kde mas chybu, ale mi ked sme to mali dvihnute, nikde ziadna vola. Takze neviem po com mam ist, ake asi kupim rovno cely sportovy podvozok a bude pokoj, mozno ....
23.02, 4. 12. 2007, odpovědětRobi to iba na prechode? Zatacka ci rovno? Nebrzdis vtedy nahodou? Podla toho co pises tak to je asi rana,a to uz je blizko akty X.
1.22, 5. 12. 2007, odpovědětRobi to v priamom smere, bez brzdenia. Ja to tipujem na rozbiehavost PZ kolesa, aj ked podla pneumatiky je vsetko OK. Uvidime casom.
18.24, 5. 12. 2007, odpovědětNo nepomozem,ale podla mna to rozbiehavostou nebude,to by sa takto nechovalo. Pokial by ta malo rozhodit prave to ze jedno koleso ma blbu zbiehavost,guma by bola uz brutalne v riti. Neostava ti visiet jedna zo zadnych brzd? Musela by brzdit dost,ale len rozmyslam. Lebo asi len to by ta mohlo tak rozkopnut ked mas jedno koleso na drsnom,a jedno na smyklavom.
7.27, 6. 12. 2007, odpovědětJeste mi prosimte napis co tam mas za pneu...Ja mam Kumho 215/45/17
18.32, 6. 12. 2007, odpovědětže se do toho pletu... kde kupujete díly jako silentbloky, váhu, čerpadla... budu potřebovat silentbloky a nějak si nevím rady odkud je vzít...
12.38, 26. 12. 2007, odpovědětabsolutne nejlevnejsi... http://www.aukro.cz/show_user_auctions.php?uid=6656491
13.44, 26. 12. 2007, odpověděta určitě se zaručenou kvalitou
14.16, 26. 12. 2007, odpovědětno právě :))) já nechci zas "zaručenou kvalitu za směšné ceny" :)) myslela jsem spíš nějaký stránky nebo prodejce jako auto kelly a tak...
14.19, 26. 12. 2007, odpovědětTo Palo.. Ahoj! Uz mas problem vyresen?
2.51, 5. 1. 2008, odpovědětTakze vymenene oba zadne tlmice aj s dorazmi. Jeden bol uplne vyteceny a uz suchy takze sa to nedalo na aute poznat, druhy uz dotekal a bol od oleja. Pocitovo o 50% lepsie, ale este tam stale nieco citim. Skusim behnut tento tyzden este na geometriu.Ten zadok ma Spotwagon Sportpacket 3 fakt tak nizko? Som nenalozeny a vyzera to ako keby boly tlmice uz nadoraz a umiestnenie tazneho ten pocit znasobuje. Normalne uvazujem ze dam pod pruziny 10mm podlozku nech je to trozku vyssie. Neviem si predstavit ze by som dal do kufra 100kg a este by si dvaja 90kg sadli dozadu. Ved by som zadok tahal po zemi. Palo
13.41, 5. 1. 2008, odpovědětSportpaket je nizky,ale tvrdy,cize ked mas vsetko ok kludne si tam skus tych 100kg dat,a urvat by si nemal nic. Je to nizsie ale nie extremne,ved je to oproti serii len 25mm. A ked tam das podlozky,priprav sa na to ze to bude stat ako koza.
19.27, 5. 1. 2008, odpovědětPo par kilometroch s novymi zad. tlmicmi zistujem ze chyba musi byt niekde inde. Bal som sa ist viac ako 40km ked bola plackanica. Pri prechadzani cez mierne nerovnosti a prechod pre chodcov sa auto chova velmi nestabilne. Uz ma z toho drbne, toto som este nezazil. Neverim ze to bude v geometrii, gumy boli zjazdene uplne rovnomerne.
20.31, 6. 1. 2008, odpovědětMi to dela to same a je to temi ramenami co vedou od konce zadnich dveri na tehlici nebo spise temi silenbloky co jsou v nich.
23.25, 6. 1. 2008, odpovědětDnes som v 80km na mirne mokrej ceste nabehol PZ kolesom na zbytok kasoviteho snehu (co zostal na ceste cca 1x0.5m) a takmer som chytil hodiny. Zostal som ako obareny ze az tak moc. Zajtra idem objednavat vsetky silenbloky na zadnych ramenach, aj ked tie co su tam sa tvaria ako nove a su bez vole. Predpokladam ze Sport packet 3 ma presne tie iste ako klasicky SW. Dik
16.04, 7. 1. 2008, odpovědět..dělá mi to samý i po výmeně tlumičů..a jak si dopadl po výmeně silentbloků?..už z toho začínám mít taky nervy
13.51, 1. 10. 2009, odpovědětZdravím pánové, moje 156 sportwagon strašně plave a skáče na nerovnostech doprava. Máte někdo zkušenost,nebo co Vám pomohlo?? Mám najeto 90 tisíc a všechny čepy,tlumiče ap. vypadají dobře. Jsou tam akorát sjeté nějaké neznáme gumy,jestli to je tím??
14.55, 14. 4. 2011, odpovědětaj ja mam sportwagon a podobne problemy, budem musiet zdvihnut auto a pozriet, ci nie su niekde vole alebo vytecene tlmice, ach yo.
17.19, 14. 4. 2011, odpovědětuz si to porieil prosim ta, mam uplne rovnaky problem.. vymenil som uz vsetky zadne diely, pozdlzne aj priecne ramena, tlmice, dokonca aj pruziny a horne ulozenie tlmicov, silentblok v tehlici, problem stale trva, tiez mam SW. poradte niekto prosim ak nieco viete
6.09, 17. 6. 2011, odpovědětMyslíte,že na plavání zadku může mít vliv špatné přední horní rameno?? Mám špatné přední levé horní rameno a zadek mi přejetí nerovností "skáče" doprava.
9.03, 14. 7. 2011, odpovědětjo má to vliv!!! Na předním spodním rameni jsou tři silentbloky a ty většinou odchazej dřív než čep. Vymačkají se a ty vůle co vzniknou mají za následek to plavání odskakování na nerovnostech, v zatáčkách a celková geometrie je rozhozená. Dají se vyměnit pokud bys měl čep OK. Je to otázka pár stovek. Rameno kolem 4000. Ale jestli na to máš tak vyměň rameno komplet.
19.17, 19. 7. 2011, odpovědětHorní rameno by zas až tak velkej vliv mít nemělo.Ale taky samozřejmě. Nejdůležitější je ale to spodní. To si nech zkontrolovat.
19.21, 19. 7. 2011, odpovědětNo před měsícem na technické mi neřekli vůbec nic na ramena,sice si myslím že kontrolujou hlavně ty spodní,ale aspoň vím že jsou snad ok. Navíc mi nic nevrže ap. jen slyším takové bouchání od levého kola při přejezdu třeba díry.Jelikož tam mám nové čepy řízení a stabík vypadá taky dobře,tak to musí být horní rameno. No už mám nové originály doma,tak bude brzo výměna,pak sem pisnu jestli se něco zlepšilo. Adios:-)
9.00, 20. 7. 2011, odpovědětNo hele mě se vrátilo auto z technický a právě ty silentbloky nějak přeběhli bez povšimnutí. Přitom jeden byl fakt dost vyčvachtanej. Na STK bych moc nevsázel. No ale uvidíš jak vyměníš ty horní. Tak to pak pisni. čus
19.21, 25. 7. 2011, odpovědětUrčitě sem napíšu jestli to pomohlo,jinak dneska jsem jel na test tlumičů a všechny jsou na 65% +-nějaké to procento. Sázel jsem na špatný tlumič vzadu,ale bohužel,nebo bohudík:-)Takže ted zkusím ty horní ramena když je mám doma a uvidím.
19.42, 25. 7. 2011, odpovědět