Nabízím starší plně funkční termostat na 156 1.8 TS cena 500kč. Tel 777304348 Hurdy@seznam.cz
10.10, 2. 12. 2007, odpovědětMela bych zajem. Napiste mi od kud jste? Predem dekuji
19.25, 28. 12. 2007, odpovědětHurdy je z Bruntálu
19.48, 28. 12. 2007, odpovědětno nevím, když nový stojí 700 zda se to vyplatí
19.54, 28. 12. 2007, odpovědětAsi tak. Navic starsi termostat je sice vetsinou plne funkcni, ale otvira treba jako na me AR o 15 stupnu drive nez novy co jsem nyni koupil. Drive na 2.0 T.S. motoru teplota pres leto stabil 90, v zime venku kolem 0 na motoru 85 - 70 - 85 - 70, dle toho zda jsem stal nebo jel, nyni opet stable 90, at jedu nebo stojim, at je 0 nebo -12 venku.
21.31, 28. 12. 2007, odpovědětMůže být i sleva. A co se týká teploty motoru tak i s novým termostatem je stále někde kolem 70 na budíku a real v nádržce 85,takže je to uplně stejně jak s tím co prodávám,jen jsem se nechal zblnout tady řečma ,že to není normální těch 70.
12.30, 29. 12. 2007, odpovědětplně s stebou souhlasím tu telotu jsem taky řešil o něco níže
14.25, 29. 12. 2007, odpovědětMimochodem, na kolik Ti vyleze teplota po startu, než se termostat otevře? Já dal novej na 1.6TS a drží to na 95 než otevře a pak to spadne na 70. Pak jde zase na 90 a opět 70 a tak pořád dokola. Na to jak to auto je sofistikovaný mi tohle trošku vadí.
0.32, 31. 12. 2007, odpovědětmám 2.0TS,teplota vyleze na 90,otevře se termostat spadne na 70,během chvilky vyleze na cca80 dle budíku,pokud jedu na pětku z kopce v zimě klesne na cca 70-75,pokud naopak jedu do kopce nebo více pod plynem tak stoupne na 85-90,termostat mám OK,auto se zahřeje,topí v pohodě,je to podle mě zcela normální projev u AR
8.21, 31. 12. 2007, odpovědětNapojenej na alfadiag - se starym termostatem prvni otevreni na 77 stupnich, klesl na 70 vylezl na 80 a tak porad dokola. S novym vyleze na 95 stupnu na alfadiagu, spadne na cca 87 a pak jede 95 otevre, 96 pusti ventilator, klesne na 88 a porad dokola. Jedna se o test na volnobeh, kdy neni chladic ochlazovan proudem vzduchu pri jizde. Pri jizde to nyni drzi stabilne 90, drive to chodilo jak jsem uvadel vyse v zavyslosti na venkovni teplote. Upozornuju ze mam AR 166, 2.0 TS Euro 3, takze se budiky muzou chovat jinak nez tobe na AR156, ale rozhodne se teplota nema dle me dotavat na 65-70 stupnu, coz me dle alfadiagu se starym termostatem lezla tak nizko, i kdyz budik ukazoval neco kolem 70-75.
10.45, 7. 1. 2008, odpovědětPS: Jinak tem co se jejich termostat nezda, neni nic jednodussiho nez jej vymontovat - dva srouby a par hadicosponek, dat do hrnce na sporak, prihodit teplomer a na mirnym plamenu prihrivat pomalu vodu. Novy termostat me otevrel pri 90 stupnich, puvodni co jsem mel ve voze pri 76, coz je pro me duvod k vymene. Menit vsak termostat jen diky tomu co ukazuje budik je nesmysl a zbytecne vyhazovani penez. Overit na alfadiagu a hrnci na sporaku a pak teprve menit.
10.52, 7. 1. 2008, odpovědětUz diky jeho tvaru je to velmi jednoduche, vystupni koleno je hodne vysoko a samotne teleso termostatu je hodne dole, tzn dokud neotevre nemas ve vystupnim kolenu zadnou vodu, to neprehlednes neboj. A pokud ano, nechas ho schladnout a zacnes znovu.
8.48, 8. 1. 2008, odpovědětaktualní 400kč
16.49, 8. 6. 2008, odpovědět