Čest alfisti ,nemáte někdo zkušenosti se zkracováním řadičky..myslim že byto dost prokouklo kdybych ten klacek trošku upálil !! dik za odpovědi !! coure sportivo !!
11.04, 2. 12. 2007, odpovědětžádný problém na konci je jen trn, takže hlavici silou vytrhni, klacek nějak oblep, aby ti nenapadalo do kolisy a pak jen řež. Nakonec tam dej hlavici, která má zajištění dole na imbus
14.33, 2. 12. 2007, odpovědětkdyztak brnkni,mam doma flexu a svarecku :)
20.46, 2. 12. 2007, odpovědětNeviem ako to funguje na 156-ke ale asi ako na 146-ke je tam tiez poistka na spiatocku. Ja som to skratil flexou no potom bol problem s tou umelinou. Kamos tu umelinu odpilil a skratil ako sme potrebovali. Potom sa uz len pohral s pajkovackou...ztavil to dokopy a frci to.
22.48, 2. 12. 2007, odpovědětPreju ti hodne zabavy, ani nevis co te ceka :) uz ted te lituji... kdyz tak MOMO tam pasuji dobre
0.30, 7. 12. 2007, odpovědětked je povodna nevyzera moc dobre,ale perfektne sedi do ruky,menusim sa za nou nahynat. ja by som nerezal! ani by som nekupil auto so skratenou!
8.06, 7. 12. 2007, odpovědětBez problemu to jde jen u řadičky bez pojistky na zpátečku. Tam to opravdu stačí jen uříznout. Pokud tam máš ale pojistku zpátečky, tak ti to nepůjde. Už jsem nad tím také laboroval, ale u V6 to prostě nejde (pokud tedy nechce upravovat celou kulisu řazení).
8.43, 7. 12. 2007, odpovědětproc by to neslo? tu železnou tyčku jen uřízneš. U té plastové prostě jen kousek z prostředka a pak to svaříš/slepíš nebo jinak spojíš... jinej problém tam není
8.49, 7. 12. 2007, odpovědětJenomže ta železná tyč má na sobě také osazení. Což znamená, že bys jí musel o kus zkrátit dole a znovu navařit.
20.18, 8. 12. 2007, odpovědětja by som to vobec neskracoval je to prejav toho ze to auto je sportove preto to ma tak vysoko aby ti to neuberalo pri rychlom preradenii sekundy .. uplne ma sere to ze vsetci chcu kratke ako robia do poondatyych VW
17.05, 7. 12. 2007, odpovědětprávěže když musíš řadicí páku tahat o já nvm 25 cm místo třeba o 15cm, tak to ti ubírá ty sekundy ;-)
11.22, 8. 12. 2007, odpovědětsak ale ked sa za tym nacahujes z volantu az k popolniiku tak to tiez nieje bohvie co
12.23, 8. 12. 2007, odpovědětTiež ťa ľutujem. Sám som to robil a nikdy viac. Inak hlavica na mojej Alfe bola našrobobaná, išla ľahko povoliť. Problém budeš mať s tým, že páka má 2 priemery a ten plast na nej tiež. Takže skrátiť páku, vovariť tenší kus priemeru 10mm, rozrezať plast, skrátiť a zlepiť. Správne nastaviť na kulisu, aby dobre fungovala spiatočka. Potrebovať budeš (ak to nechceš odfláknuť) meter, pílku, 10mm guľatinu, očko M10x1,5, zváračku, epoxid, a eventuelne novú hlavicu.
13.59, 8. 12. 2007, odpovědětKoukni se na Škoda 1203 a pak budeš rád, že máš v AR tu, co tam je.
22.05, 1. 1. 2008, odpovědět