Nazdar všichni prosim o radu,, normálně jsem zastavil na pumpě natankuju a chci startovat, a H...o?? zůstala mi svítit mrcha? ale zajmavé že se nerožne kontrolka vstřiku? musím říct že při druhém pokusu nastartovat CODE zhaslo kontrolka vstřiku se rožla pak zhasla motor chitil ale jen na 5 sekund a pak konec už jen svítí. startoval jsem i druhým kličem ale nic, neví někdo jak na to??
19.14, 2. 12. 2007, odpovědětAhoj slysel sem neco o tom ze tyhle veci zpusobuje kostrici kabel. Mne tohle dela obcas v lete... Sednu za volant strcim klicek,elektronika naskoci pumpa zasici a zustane svitit vstrik a motor jen toci ale nestartuje... Myslim ze u toho sviti i code. Mam 2.0TS
19.59, 2. 12. 2007, odpovědětTady je možné asi vše?? ale mě vůbec kontrolka vstriku nesvítí? je to zřejmě zablokované tim imobil!! kartu s kodem mám ale nevím jak to tam zadat??
20.09, 2. 12. 2007, odpovědětNěkde jsem četl manual a tam je uvedeny,že kod se zadava zvlastnim postupem-klicek ve spinacce do urcite polohy,rozsviti se nejaka kontrolka, pedal plynu na podlahu, kontrolka zablika a pak se kod zadava postupnym slapanim na plyn. pedal (pocet seslapnuti=cislice v kodu) Urcite to nepisu presne, ale nejak takhle to je, mrkni do toho manualu.
20.48, 2. 12. 2007, odpovědětKazdopadne budes mit problem s immobilizerem,mozna by to chtelo diagnostiku,na elektroniku jsou ceske rucicky kratke,treba reknu kravinu,ale zkus zahejbat s kontaktama na baterce atd...
20.38, 2. 12. 2007, odpovědětno je ráno jdu experimentovat,ale řeknu vám kdyby ten spropadený imobilizér šlo ůplně zlikvidovat,tak bych to určitě udělal!! zadávat kod pomocí pedálu nemůžu protože to nefunguje, vubec to nereaguje,navíc u tohoto zadávání kodu pro nouzový start musí svítit již zminěná tryska?? ale mě nesvítí?
7.28, 3. 12. 2007, odpovědětVyřešeno,nevim jak to souviselo s imobilizerem,našel jsem opjět špatné relé pal,čerpadla u krabičky imobil co je za pojst skřínkou jsem vytahl konektory a pak je verátil zpět a code zmizlo,, no je ta moje alfa divné auto,mám pocit že stačí vytáhnout a zase zastrčit konektor a je oprava hotova.
9.32, 3. 12. 2007, odpovědětZrovna jsem ti to chtěl psát )
13.54, 3. 12. 2007, odpovědětDnes jsem stejnym zpusobem vyresil zavadu i u me.
18.01, 22. 4. 2009, odpovědětJsem přesvědčenej o tom jak tady mnozí z Vás popisují ty dětské závady tak to musí být buď pondělní nebo páteční kusy nebo maštěnky anebo to někdo musel mít celý rozebraný a pak to takhle blbne...jinak si to nedokážu vysvětlit.Mám 156 dva a půl roku a kromě oleje a teď mě čeká výměna ramen liju jen benzín...to mi je záhada
14.07, 23. 4. 2009, odpovědětU alfy vseobecne oxiduji rele u baterie a pak blbne napajeni imo,nebo cerpadlo.delal jsem to uz mockrat.
16.39, 23. 4. 2009, odpovědětAhojte.. Mala som taktiez ten isty problem s Alfou 156. Pravidelne asi 2 roky vkuse mi pred letom nechcela zhasnut kontrolka CODE. Nastartovala som auto asi na 30 pokus pokazde..Bola som s tym v autorizovanom servise AR,kde mi povedali, ze si mam zakupit nove kluce a nakodovat,ze je problem v nich..ale nedavalo mi to logiku a tak som si vyziadal kod ku klucu z AR.. Doma sme s manzelom vybrali celu skrinku s imobilizerom, napojili doma na USB cez autodiagnostiku AR zadali ten slavny kod ku klucu , ktory nas stal 1 000 Kc a system nam napisal, ze je pretazeny odpor RI2..takze sme tu suciastku vymenili ,dali skrinku naspat do Alfy a voala funguje konecne po dvoch rokoch!!!! Snad to niekomu pomoze .. PS : skrinka sa nachadza hned nad hriadelom riadenia a nad brzdovym pedalom... good luck
21.45, 16. 10. 2011, odpovědětAR 156, 2.4JTD Nazdar vsichni. Hodne jsem cetl o tech problemech s CODE. At je to Fabia, Ford...atd. Me to delalo to, ze jakoze zhavi, a pak se rozsvitilo CODE a signalka zhaveni zhasla na polovinu svitu. Ale porad jako svitila. Delalo to v zime i v lete, na nasrani a ke vzteku. Silel jsem jako vsichni kdo to zazil. Trochu rozumim elektronice a tak se podelim. Prvni byla vymenena antena u Fiat za 1500kc. Nicmene po case zase nic. Chvili se tvarilo ze je to OK. Pak znovu. CODE! . Vymena baterky za novou, pak casem pro jistotu jeste LED pro denni sviceni,z duvodu setreni baterky. Opet se tvarilo chvili ze vse OK. No a vcera znovu. Zacal jsem to studovat z vykresu.V klicence je Chip PCF7936. Myslel jsem ze je vadny. Jenze chip bude jede, nebo nejde. Pravdepodobnost studeneho spoje v chipu je opravdu hodne mala. Preprogramovani je mozne, ale to jsem chtel az na posledni chvili,vyhodit penize za nic jisteho. Uz jsem je vlastne vyhodil za baterku, antenu i LED. Nejslabsi misto jsem objevil z vykresu u rele J10 a J15 u baterky.(Injektion, Preheating) Hodne prachu, saze, bordel ze silnic. A presne tak to bylo. Po 10 letech se ani nedivim, ze to zacalo zlobit. Rele nesly skoro ani vytahnout. Takze vycistit kontakty , nejlepe nozem a pak jeste kontoxem. Neni nad mechanicke ocisteni. Nakonec jsem samou radosti vycistil vsechny rele. Jeste mala rada. Pokud dela neco nepravidelne, vetsinou je to spatny kontakt. Mel jsem P306 a podobne problemy s elektrikou. Skoro u vsech starsich aut je dobre vytahnou konektory vlevo u pojistek a procistit, protahnout pruzeni na kontaktech. A hlavne...pozor na skryte konetory ze zadni strany, ktere nejsou videt. Hodne stesti v dalsich opravach. Snad to nekomu pomohlo.
13.46, 8. 5. 2012, odpovědětAhoj všichni. Mám problém s imb dlouho mi to blblo způsobem že jsem musel u spojky zadupat a jedině tak mi zhasl klíč a mohl nastartovat. Jenomže ted,mi ten klíč zhasne pokaždé během sekundy a stejně nemohu nastartovat a vím zcela jistě,že nejde proud do palivového čerpadla,prosím poradte někdo co s tím mám dělat děkuji
0.40, 26. 6. 2012, odpovědětZkusil bych vyčistit relatka pred baterii.
8.53, 26. 6. 2012, odpovědětMrkněte ještě sem http://www.alfa156.cz/diskuse/technika/28856
21.19, 30. 12. 2014, odpovědět