potreboval bych poradit se zavadou, auto ve vykonu okolo 3tis zacne hazet chybu na motoru, po tydenim laborovani mechaniku ve fiatu je to stale stejne, pocitac pry hlasi prilis vysoky tlak v sani, menili sme vahu,agr venti+el.magventil k ovladani, meli rozebrane turbo a naklapeni lopatek funguje, melnili sme i cidlo tlaku sani, vyndali sme i katalyzator a furt stejne, potreboval byh jen jestli nemel nekdo stejny problem nebo nejakou radu co jeste zkusit, predem diky za odpoved jirka.
16.37, 7. 12. 2007, odpovědětProč rozebirali turbo?? to musí poznat i bez rozebírání.. odpojím ovl ,,od ventilu a fyzicky zkusíš zda jsou obě polohy lopatek u dorazů!! myslím že s tebe mají dojnou krávu!!
15.49, 8. 12. 2007, odpovědětA jaký tlak v sání máš? Ví to ten servis? A ví, jaký tam má být? Pokud neví, vyměň servis.
14.17, 9. 12. 2007, odpovědětJe nad slnko jasne že ked hadže motoro do nudžaku koli velkemu tlaku v sacom potrubi a turbo je ciste tak je v prdeli regulator natocenia lopatiek pre boha !!! to su co ža dementi vtom servise pre kristove rany ako može mat vaha vžduchu nieco spolocne s velkym tlakom v sacom potrubi ježiiiiiisi kriste :D
11.38, 31. 12. 2011, odpovědětAno přesně tak, vyměň především servis, protože jak píše honza se naklápění optaek pozná a není třeba turbo rozebírat, jsoui dvě možností,že tomu nerozumí a neví a nebo si z tebe dělají dojnou krávu. To ale obojí na nic.
11.55, 1. 1. 2012, odpovědět