Zdravim vsetkych alfistov a prosim o radu este pred navstevou servisu (vopred sorry ale som laik do aut) - dnes na krizovatke som sa na zelenu marne snazil zaradit krotykolvek prevodovy stupen, proste na cervenu som krasne zastal ,na zelenu som sa chcel pohnut a ups..uz to neslo..nic tam nehodim..:( je mi do placu z mojej 147ky, odkedy ju mam same trable.. prosim velmi o radu.. predtym radenie vobec neblblo, ziadne pazvuky, nic.. s krizovakty som sa pohol stylom - vypnut motor, hodil som tam dvojku /kedze v jednotke dlhsie ist clovek nemoze/ a v dvojke som to nedaleko odparkoval.. radit sa da,ale len pri vypnutom motore, ak ho zapnem nenahopdim tam nic a pri zosliapnutom spojkovom pedale je pocut zvuk styl..traktor.. pohnut sa autom da len ak nahodim rychlost pri off motora a nasledne startnem :( dufam ze to bude len nejaka kapalina alebo cosi take :( .. za radu velmi krasne dakujem :( s pozdravom Mato
15.57, 10. 12. 2007, odpovědět..este jedna vec ma napadla, aj pri vypnutom motore hodim tu rychlost nejako divne... pedal zaberie niekde v polovici a aj to dost po nejakom tom nastavovani polohy.. proste ako keby sa daco stalo s riadenim spojky alebo co..tipoval som lalemu..ale toto mi to trosku zahmlieva.. ten pedal.. :( tak neviem.. necem to dat v kosiciach moc robit..kedze su dost drahy - alfa servis
16.01, 10. 12. 2007, odpovědětMožností je víc.Buď Lamela,nebo pracovní válec spojky,nebo spojkové ložisko.Máš tam dost brzdové kapaliny?pomohlo by, kdybys napsal kolik máš najeto kilometrů.
16.11, 10. 12. 2007, odpovědětAle keď to rachotí, nebude to kvapalina. Aký máš motor? Benzíny majú hydraulické ložisko, ktoré máš možno v háji. Inak môžeš mať zlú lamelu a tiež zotrvák.