ahoj všichni ,ten imobilizer je v tom autě jenom na vstek!!, poslední dobou každé ráno musím minimálně 2x až třikrát otočit klíčkem neliho ůplně otočit aby zhasl!! dokonce mi to zhaslo i i za jízdy!! velmi vážně uvažuji že seženu nějakého profika který ten imobilizer vyřadí. neměl někdo podobný problém?
17.25, 10. 12. 2007, odpovědětjj, udelalo mi to asi dvakrat, ze se CODE nevytratil a zustal svitit,po otoceni klicku jsem samozrejme nenastartoval, cim to muze byt by me take zajimalo...ale po vyndani klicku a zpet plus jsem ho trosku pritlacil, CODE zmizlo a ja vesele nastartoval:) jak jsi rekl....provokater!!!!
22.27, 15. 12. 2007, odpovědětehm, no je tu o tom pisane X-krat, najcastejsie je to zlym ukostrenim kablov pod baterkou ... rozobrat, ocistit, zlozit a nastriekat olejom na elektricke kontakty.
22.45, 15. 12. 2007, odpovědětto jsou ty jemny problemy alfy, ktery proste dokazou nasejrit ... pac to ma jeden jak druhej kus ... :-/
8.17, 16. 12. 2007, odpovědětAj mne to robi,ale mne bolo povedane ze pri spinacke je daka krabicka a ta moze bit podana.A nesedi na kontaktoch ci co.Este som to neskusal otvorit.Ale budem musiet,lebo su to nervi.Myslim ze kable pri baterke s tym nemaju asi nic spolocne ked pri druhom,tretom otoceni to uz ide.
8.35, 16. 12. 2007, odpovědětTu černou krabičku jsem vytáhl ven i s stím čtecím kroužkem u spínačky, kontakty prostříkal a stahnul, měl jsem ven i pojstkovou skřínku ten samý postup ale nic se nezměnilo?!Ale to co psal rossi mě zaujalo zdalo se mi že se ten kod ztratil po přitlačení na klíček, kdo ví jestli s tím nesouvisí třeba opálené kontakty ve spínačce? naštěstí se dá vyměnit jen ten spodek,nedávno jsem to dělal na puntu!! šlo nastartovat bez problémů,ale nešly stěrače světla anui blinkry? tady se už musí vyzkošet všechno.
9.20, 16. 12. 2007, odpovědětTo stím přitlačením klíčku zatím funguje. Sem zvědav na jek dlouho :-) Diky hoši
9.30, 11. 8. 2008, odpovědětTak už to nekde, bylo my řečeno že se to dá nějak opravyt, nebo vyměnit za nový.
10.10, 14. 8. 2008, odpovědětzdar, tak me uz imobilizer ted zlobi skoro pokazde kdyz nekam jedu, opravdu nevim cim to muze byt, poprve pomahalo to pritlaceni klicku, ted uz ani omylem, nastesti jsem prisel na dalsi lest jak to prozatimne obejit a to ze dvakrat silneji zabusim pod volantem, docela by me zajimalo cim to muze byt, jeste jsem nezkousel otevrit tu krabicku, nebo zkusit ten slaboucky dratek co od toho vede. jestli neni nahodou nekde studenak nebo spatny kontakt, jenom jsem procistil kontakt na te krabicce, ale uz to opet zlobi, pomohlo to jen na chvilinku...kdyby nekdo mel neco noveho, pisnete, spolecne na to musime prijit.
20.50, 29. 11. 2008, odpovědětked mate autoradio na usb alebo tak nieco tak usb to blokuje...neda sa nastartovat mam odskusane...
21.10, 6. 12. 2008, odpovědětMam radio s USB a v pohode mi to ide.... Predtym dost casto mi vypisoval CODE ale niekde na tejto stranke som nasiel navod presne uz sa nepametam myslim vybrat aku ale klucka nemoze byt vsunuta potom vratit aku nastartovat nechat 15 min. a vypnut motor mne to pomohlo .... Robi to uz len velmi zriedkavo predtym pri kazdom starte......
21.54, 13. 4. 2009, odpovědětmám rádio a USB e vše ok. kámoš má rádio s dvd přehrávečem plus USB a taky vše ok.tím to nebude.
21.22, 6. 12. 2008, odpovědětale dřív se mi to taky občas stávalo, tak jsem překontroloval všechny kontakty a pak jsem si pořídil nový klíček a od té doby nic.
21.24, 6. 12. 2008, odpovědětMěl jsem podobný problém, zhasnula i za jízdy, nakonec jsem tu našel návod na restart řídící jednotky...:) vyčistil jsem kroužek, sel po dratech rozpojil a pak prostříkal vše co šlo:) mimochodem počítej, že pokud nemáš holčičí ruku, prostě se o něco řízneš:)) poté jsem restartoval řídící jednotku, návod je někde na techto stránkách a autor ho vytvořil i s popisky..!!Nevím jestli to bylo tím imobilizerem nebo tim restartem....kazdopadne zatim beha jak hodinky..!!!
9.41, 7. 12. 2008, odpovědětno mal som podobny problem a riesenim bol kostriaci kabel motora takze je to to najlacnejsie a najmenej narocne riesenie aj ked v mojom pripade to nebola tak uplne pravda chvilu som pekne hresil lebo ten srob na prevodovke nesiel povolit ale nakoniec sa podarilo a odvtedy imobilizer poslucha su to uz dva mesiace netreba ani riadiacu jednotku resetovat v pamati zavad to aj tak ostane
16.58, 9. 12. 2008, odpovědětAhoj všichni,zas ten imobilizer u 164 2.0.110Kw,sviti my kontrolka imobilizeru a nejde mito vubec nastartovat,toči to ale nechce blafnout,měl někdo podobny problém?
21.33, 24. 3. 2009, odpovědětja som to mal minuly tyzden. problem bol v tom, ze od imobilizera ide kabel do ciernej krabicky a tam bol problem. Nebol dostatocne zasunuty konektor do tej krabicky. Stacilo pritlacit a problem fuc.
4.21, 25. 3. 2009, odpovědětJa smo prilepil kluc tesne na kruzok s izolepov a tento zlepenec mam hodeny pod volantom. Vzdy som chcel mat vystrelovaci kluc a az chyba imopbilizeru ma k tomuto rieseniu dotlacila.
12.53, 25. 3. 2009, odpovědětahoj, stratil som klucik mam nahradny po vymene baterky v nom mi alfa nejde nastartovat. Vypisuje code a nejde naskocit vyskusal som zatlacenie kluca,trasenie volantom aj usb a stale nic. Nevie nekto poradit co s tim mam robit. Central a kufor funguje normal a kluc som dal skontrolovat je nacipovany . Neviem si rady. Dakujem
18.04, 16. 1. 2015, odpovědětNačipovaná může být jen deska na dálkový ovládání, ale nemusí tam být čip imobilizéru. tím by se vysvětlovalo to, že prostě nenastartuješ. takže buď sehnat profíka kterej dokáže imobilizér vyřadit nebo sehnat čip imobilizéru nakódovanej na tvoji řídící jednotku.
19.51, 25. 1. 2015, odpovědětprosim potrebuji poradit nechce to na startovatale na rostlaceni to chytne
12.33, 6. 5. 2015, odpovědětZdravím, možná tu je někde odpověď, ale i tak. Ztratil jsem klíč od alfy a s náhradním nejde nastartovat. Asi není nakodovany, pac nejde ani centrál. Da se jen vyměnit zámky, spínací skříňka, imobilizér,k tomu spravny klíč a jelo by to? Děkuji
19.33, 3. 4. 2017, odpovědětnejelo
21.45, 4. 4. 2017, odpovědětTak co radis? Autorizovaný servis?
14.41, 9. 4. 2017, odpovědětnejjednodussi je vyměnit ridici jednotku motoru a imobilizer s klicem. Tyto veci jsou s polu sparovany a musis je vymenit vsechny. Klic si schovas pod palubni desku tak, aby se z nej pres antenu (krouzek) nacital kod do imobilizeru a nemusis menit spinacku a zamky. Budes normalne pouzivat ten nefunkcni nahradni klic. Nebo muzes utratit dost penez v autorizovanem servise za naprogramovani klice?!
15.57, 9. 4. 2017, odpovědětnespina a nesviti mi kode
14.07, 18. 7. 2017, odpovědětKde je na alfe Romeo 156 imobilizer s tou anténou prosim
15.23, 4. 1. 2018, odpovědětJa mam zase ten problém, že mne sa code ani len nerozsvieti a tým pádom to pochopiteľné ani nenastartujem, tak kde môže byt problém?
22.31, 2. 6. 2019, odpovědětVážení jsem tu poprvé. fanda Alf, také mě to zlobilo rozebral sem část která tu je popsaná. vyčistil kontakty ale nic nepomohlo. A tak mě jen tak napadlo ten ulík přiložit ke krytu spinačky a hned to načetlo. Byl sem v Jiříkově vidění. Mám totiš náhradní klíč a ten uhlík sem měl přidělaný páskou na tom okroušku který objímá spínačku . Jak kdy to fungovalo . Musím nechat udělat nový klíč nejde mi totiž te duplicitní rozebrat asi je přilepen. Do klíče se vloží jen mědědý pásk tak aby se dotýkal uhlíku a je po problému. Komu jsem pomohl, tak ať na mě nezapomene. A mávejte a blikejte Alfisti. Máme jedinečné stroje.
11.35, 2. 5. 2022, odpovědětTak mi postihl také problém s immo u 156 2,4 129kW. Někdy se podařilo odkódovat až na cca 50 zapnutí zapalování. Někdy to šlo na první brnk. Když nebylo odkódováno svítila také chyba VDC. Prolezl jsem vše co zde bylo popsáno, tj. relé, pojistky, kontakty u ŘJ immo i u ŘJ motoru. Vše bez úspěchu. Nakonec výměna ŘJ motoru s tím pochopitelně i ŘJ immo a vše maká jak má. Ještě pro klid dušičky příležitostně nakóduju vstřiky, ale zatím jsou nenakódované, a na chodu motoru nepozoruji žádné změny.
8.54, 27. 5. 2024, odpovědět