Mám alfa romeo 166 s motorem 2,4JTD s výkonem 100kW. Při požadavku na rychlejší zvýšení otáček (výkonu) motoru) mně příjde signalizace nízký tlak paliva a daný problém se projeví i ve skutečnosti, že auto dostatečně neakceleruje. Daný problém ověřen i na diagnostice.
8.22, 12. 12. 2007, odpovědětDRV ventil, vstřikovače, čerpadlo. Seřazeno podle ceny.
9.34, 12. 12. 2007, odpovědětDěkuji pane Kejml. Máte s tím osobní zkušenost? Nejvíc mě zajímá ten DRV ventil. Jakým způsobem by mohl o vlivňovat tlak paliva? Není mně to jasné. Že by to mohlo být špatnou funkcí turbodmychadla, takovou odpověď jsem taky dostal, ale nedokážu si to představit. Děkuji za odpověď Zdeněk
9.54, 12. 12. 2007, odpovědětOmlouvám se, DRV ventil je něco jinýho než jsem si myslel. Teď už vím, že může.
10.27, 12. 12. 2007, odpovědětNízký tlak paliva to opravdu nebude - nízký tlak paliva mám na autě já a nechalo mě stát na dálnici . . .
8.40, 17. 12. 2007, odpovědětjak víš že máš nizký tlak v palivovém systému? jedná z možností je horší stav čerpadla v nádrži?
18.26, 18. 12. 2007, odpovědětnene, čerpadlo v nádrži nemá snímač tlaku, jedná se o tlak, který dáva CR čerpadlo. Když klesne tlak, motor vypne. Pro Zdeňka: takže zatuhlé lopatky. A teď to vypisuje chybu? Vyměnil Ti regulační ventil a správně ho nastavil? Pokud není správně nastaven, turbo plní moc a vyhodí to chybu, pak poklesne na chvíli výkon.
20.51, 18. 12. 2007, odpovědětSarkane, řekl mně, že to celý rozebral, vyčistil turbo a nastavil ventil, ventil neměnil. Ta porucha mně tam dál chodí, ale při vyšších otáčkách a když akceleruji, tak mně příjde, že výkon i otáčky jdou dál nahoru. Já tomu bohužel moc nerozumím, byl jsem rád, že turbo je v pořádku. Řekl mně, že muselo někdy dostat pořádně zabrat. Myslím si, že to chtělo nejenom vyčistit, ale i ten ventil vyměnit, uvidím jak se to bude dál chovat. Ten automechanik je dobrej, ale někdy mám dojem, že zbytečně něco spravuje místo toho, aby to vyměnil za nový kus.
21.56, 18. 12. 2007, odpovědětHmmm ja to vidím na vstřiky, asi někde blbne ovládací ventil vstřiku a utíká moc nafty do přepadu. Lehká kontrola, sundej hadičky přepadu, zaskřípni hadičku aby netekla nafta a aťti někdo zastartuje. Nafta musí v přepadu vstřiku pomalu narůstat, nesmí téct proudem. Bežný testr rozeznává nízký plnící tlak - turbo, nebo vysoký plnící tlak, ale pokud je nízký tlak nafty, paliva, combustibile nebo podobně tak vstřiky, regulační ventil na čerpadle, čerpadlo - vysokotlaké. Ale může být taky ucpaný filtr paliva, tam má být na výstupu cca2,5 baru. Měřit, měřit, měřit!
7.18, 19. 12. 2007, odpovědětMám tlak paliva na 400, a vůbec se nemění.Na diagnostice mě řekli že mám vyměnit vysokotlaký ventil tlaku paliva.
17.35, 13. 3. 2012, odpovědět