Zdravim Alfáci, Tak po dlouhém odhodlávání jsem se rozhodl nachipovat mojí alfici 2.0 T.SPARK a to od firmy BitPower dělali mi to Vrbna pod Pradědem zákrok chipování trval okolo jedné hodiny, ale z původních 155 koní a 187 Nm tam nyní mám 169 koní a 211 Nm. Moje dojmy - přístup personálu mi přišel profesionální, motor nejdříve zkontrolovali - tlaky ve válcích a celkový stav (prý kdyby motor nebyl v dobrém stavu, tak by mi chip nedoporučili...). Mé dojmy po upgrade - motor má zátah jako raketa a zmizely mi i kolísající otáčky, které jsem měl před upgradováním...Spotřeba mi přijde stejná. Jo a cena chipu necelých 12 tisíc . . .:(
9.04, 14. 12. 2007, odpovědětGrafy z brzdy před a potom máš?
9.24, 14. 12. 2007, odpovědětA to se vyplatí
9.24, 14. 12. 2007, odpovědětNo já o tom taky uvažoval, ale kvůli 14 koníkům navrch vypláznou 12 prutů se mi nechce. To už bych fakt nesměl vědět co s prachama ;)
9.45, 14. 12. 2007, odpovědětJežišiKriste to to letí, on už je zase duben? (po slovensky Apríl). Maminko slibuju, že už to nebudu kouřit!
10.20, 14. 12. 2007, odpovědětKeby to nestalo tolko,mozno by to tu malo iny ohlas...:)) Tiez som uz nad vselicim rozmyslal,ale takmer nikto tu nespominal chip na TS. Ale ako vacsina chipov na benziny je to malo koni za vela penazi. Ale ten zatah ako raketa je lakavy:))
19.32, 14. 12. 2007, odpovědětvzdyt je to trapna reklama od bitpoweru :-) jinej druh spamu ... hnus :-/
2.53, 15. 12. 2007, odpovědětJa som sa len informativne zauimal o chip na moju 1.8 T.S a bolo mi bovedane ze tam mam asi nejaku HYBRIDNU RIADIACU JEDNOTKU a ze by mi mohol padnut cely sistem.Potom by bolo nutne namontovat novu.Neviem sice co to znamena ta hybridna jednotka ale dost ma to odradilo.
15.05, 15. 12. 2007, odpovědětHybridním asi mysleli, že v okruhu s ní máš komponenty z jiných aut.
14.16, 16. 12. 2007, odpovědětNeviem.Ja som sa u nich informoval cez net.Oni motor ani nevideli.
17.27, 20. 12. 2007, odpovědětSparkysta: Nechaj si zmerať výkon u firmy Bitpower, daj im kľudne tých 1200Kč, ale keď Ti nenamerajú ten nárast, pýtaj peniaze späť. A garantujem Ti, že nárast 14k je taká haluz, že bol asi niekto zhúlený, keď Ti tvrdil. A 24N.m - hahahahaha. Budeš rád, ak budeš mať nárast 3-4k. Videl som ich úpravu, zvyšujú bohatosť zmesi, dokonca i vo vysokých otáčkach. Nechaj si skontrolovať emisie, ak náhodou prejdeš, tak už o pár mesiacov nie, katalyzátor kľakne. Ale prečítaj si zmluvu, určite Ti tieto parametre nikde negarantujú, lebo sami vedia, že klamú. Tak ako u Alfy 2.4MJTD, kde sľubujú nárast na 210k. Bol som na brzde a skúsil ich sw verziu, okrem výkonu 193k bol porušený limit Euro3 a priebeh krútiaceho momentu vyzeral tak strašne, že predávať takýto brak je fakt hanba. A ak sa chce niekto z Bitpower uraziť, alebo súdiť, nech sa páči, môžem ľahko dokázať, že to, čo tvrdím, nie je ohováranie, ale pravda. Grafy práve dávam do elektronickej podoby a hodlám ich zverejniť na nete, nech všetci vedia, o čom je Bitpower.
20.06, 20. 12. 2007, odpovědět